Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Speedy Chile & Honey Cream op balkon

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Geen kranten maar wel keukenrol
    Attached Files
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Je kan ook karton gebruiken volgens mij tegen de warmte

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Zilverfolie, hooi, stro, of tussen hoog gras zetten.

    #32
    Og Kush is nu 3 weken boven de grond, gaat als een trein. Super plantje. Ik overweeg lst.
    Attached Files

    Comment


      #33
      Sowieso die LST doen! Het is absoluut geen werk voor het voordeel wat je er uit haalt.

      Comment


        #34
        Je kan ook natte (oude handdoeken o.i.d.) om je pot wikkelen, het vocht verdampt en ontrekt zo de warmte v/d ondergrond, ben ook benieuwd naar de lst, mijn afjes staan nu ook 3 weken bovengronds en overweeg ook lst, ga hiervoor "chenille" gebruiken om zo beschadigingen v/d stam en takken te voorkomen, veel succes

        Comment


          #35
          Op subtiele wijze LST toegepast, niets geforceerd. Better safe than sorry. Ik ben benieuwd hoe ze de komende dagen gaat ontwikkelen. Ze is 15 cm lang nu.
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


            #36
            Ik was al enkele dagen getuige van een zeer moeizame start. Toen ik het wat beter bekeek zag ik wat er mis was. Nu kan het feest van Quick-one eindelijk beginnen. Ze maakt haar naam vooralsnog niet waar
            Attached Files

            Comment


            • Mystery
              Mystery commented
              Editing a comment
              Operatie geslaagd! Dat ze nu maar snel haar naam eer aan mag doen! Suc6!

            • Luuk1988
              Luuk1988 commented
              Editing a comment
              Thanks mystery !

            #37
            Kan het niet laten, mag ik vragen hoe je erbij komt om die blije George maikel als profielfotot te kiezen. Moet telkens lachen als ik hem zie

            Comment


              #38
              Hahaha ik was zo blij om iemand te zien reageren op mijn kweek activiteiten, gaat het over mijn profielfoto. George Michael is een held. Zo fout gay dat het toch ook wel weer leuk is. En zeg nou zelf, het is gewoon een heerlijke vent.

              Comment


              • Kunichika
                Kunichika commented
                Editing a comment
                Helemaal duidelijk, denk ik.

              #39
              Iemand een idee waarom deze er zo treurig uitziet ? Ze is getraind en heeft wat water gehad.
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 2 photos.
              Last edited by Luuk1988; 28 May 2020, 16:54.

              Comment


              #40
              Ja ik krijg daar echt geen handigheid in haha die 100 gram meer of minder voel ik niet

              Comment


              • Rreppellsteeltjam
                Rreppellsteeltjam commented
                Editing a comment
                Zet een pot met droge aarde in je schuur, als die daar in de buurt komt, qua gewicht, weet je genoeg.

              #41
              Je hebt haar toch niet in een kas ofzo gehad he, het lijkt wel of ze het te warm heeft gehad.

              Comment


                #42
                Nee ze heeft hier op een plek met wat wind gestaan, in de volle zon, ze ziet er goed van slag uit iig.hopen dat ze gaat herstellen

                Comment


                  #43
                  Ik vermoed dat de bladeren gaan hangen vanwege een watertekort. De plant verliest turgordruk en kan daardoor zijn bladeren niet meer omhoog houden. Hoeveel water geef je?

                  Kweking Eend

                  Comment


                    #44
                    Attached Files

                    Comment


                      #45
                      Net als Kweking Eend denk ook aan een water tekort. Zou een een flinke plens water geven. Het is natuurlijk ook best warm, en als je de plant dan in de volle zon hebt staan.. Ook de aarde op de foto lijkt droog.

                      Houdt cocos niet minder vocht vast dan aarde? Ook dat zou betekenen dat je meer/ vaker water moet geven.

                      Door training gaan je bladeren niet zo hangen in ieder geval.
                      Mijn kweekverslagen:
                      https://tinyurl.com/yxmrfs8w
                      https://tinyurl.com/y69gjs6g

                      Comment

                    Bezig...
                    X