Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Binnen en buiten de kas medicinale wiet kweken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Een na laatste oogst van de kas dit jaar, pepers zijn veels te heet en een maatje van me heeft een veels te hete vriendin, dus die krijgt de pepers
    filedata/fetch?id=1571695&d=1607075727&type=thumb
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by Greyvol; 4 December 2020, 09:56. Reden: Ben al bezig met tentje opzetten, moet nog een afzuiger maken ook, word vervolg
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment


    • Spacende Hollander
      Spacende Hollander commented
      Editing a comment
      Oei, hier zal ze wel van afkoelen. Ze zien er wel goed uit zeg!

      Ben benieuwd naar je tent! Leuk man

    filedata/fetch?id=1600369&d=1615129188&type=thumbfiledata/fetch?id=1600368&d=1615129185&type=thumbfiledata/fetch?id=1600370&d=1615129188&type=thumb

    Nou dat was het wel zo’n beetje. Ik zou graag Spees Cees willen bedanken voor de zaden en advies. Jointjedraaien voor het testen van de wiet en natuurlijk de trouwe lezers

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.
    Last edited by Greyvol; 7 March 2021, 15:21. Reden: ..
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment


       
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

      Comment


        Vape belevenis Nothern light auto 24-8-20 uit de kas met humidity pack.
        filedata/fetch?id=1601642&d=1615543438&type=thumb

        Meter klopt niet op de foto omdat de pot al even open stond. Meter en humidity pack komen meestal goed overheen, pack begint al hard te worden en is dus bijna op. Eerste keer dat ik ze gebruik. Handig om bij de hand te hebben maar niet noodzakelijk. Geur is wat zurig en hooi. Plopte ook met open doen. Vreemd eigenlijk omdat ik die gisteren ook al open had.
        filedata/fetch?id=1601641&d=1615543438&type=thumb

        Takjes eruit plukken, plakt niet.
        filedata/fetch?id=1601643&d=1615543438&type=thumb filedata/fetch?id=1601644&d=1615543438&type=thumb

        Eerste twee teugen. Er zit een smaak aan. Maar veels te licht om te benoemen, er gaan wel belletjes rinkelen maar weet niet niet wat. Ik denk aan de geur van verse sinaasappels maar dan niet vers meer. Rijper?

        Na drie teugen weet ik nog niet wat ik proef maar wel een stevige kuch. Flink wat rook, flink wat kriebel. Ondertussen teug zes en proef denk ik gewoon wiet.

        Drie teugen en de laatste komt goed aan, scherp en hoef net niet te kuchen, typ dit terwijl ik kuch.. kuch terwijl ik typ?

        Er is dus blijkbaar een hogere temp nodig bij deze. Bij de Lucky queen kan ik niet drie grote teugen nemen want dat is te heftig in het begin. Bij Wat latere teugen kan dat weer wel. Ben de tel natuurlijk weer kwijt, dus even roeren dan. En slokje drinken.

        Mooi bruin van kleur, keertje kuchje. De teugen zijn nu met stevige rook en smaken nergens naar. Niet vies, maar heet en niet scherp maar droog. Het rook uitblazen en gevoel is prettig. Beetje wilde thijm erin deed ik eerst ook wel eens. Dan blijft het lekker. Maar dat schoonmaken tussendoor vind ik niks, die thijm en veel andere kruiden zijn zo sterk dat je alleen dat maar proeft. Zeker leuk om eens te proberen.

        Normaal paf ik niet heel die shit in een keer weg, maar vind het wel interessant om mijn eigen rituelen eens onder de loep te leggen. Dat grinden en plukken is de voorpret. Nieuwe gaasje erin voor de pure smaak.

        In Oude gaasjes zit eentalig nog een puf of twee. Als ik de shit eruit gooi dan damp ik met lege kamer. Dat is vaak nog wat goeie damp. Het paft nu wel lekker weg, twee teugen per keer.

        Voel me nu wel goed, was vanmorgen opgestaan en goed misselijk. Kon het nog net binnen houden zeg. Maar na een volle portie Nothern light gefortificeerd met wat hash ging het met baasje al weer snel beter. Zelfs aan de koffie na een uurtje ofzo.(warm bad werkt trouwens ook tegen misselijkheid)

        Bizar hoe goed wiet eigenlijk werkt, sta er nog steeds van te kijken. Het paffen aan de Vaporizer vind ik ook niet verkeerd om te doen. En vervangt het rokers gevoel in mijn idee. Ben natuurlijk lekker door aan het stomen en het is wel scherp. ik heb de neiging om door te paffen tot die wiet niks meer doet. Of ik vergeet het en paf een keer of drie en denk dan, oja, is al op en doe dat dan ook twee keer. Dan voel ik me wel stoned..ja..

        Heb ook een YouTube filmpje gezien van hoe die trichoompjes verdampen en, dat gaat echt niet in een paar teugen. Wat ik wel dacht. Plus dat de vaped poe nog sterk genoeg is voor koekjes vind ik best knap na al dat gelurk.

        Slokje drinken, schudden die shit en verder paffen. Drie teugen, eerste twee opbouwende rook en de derde flink kuchen natuurlijk. Overmoedig. Meestal is dat niet zo als je relaxed de dosis wat verdeeld over langere tijd. Dus relaxed, relax worden. Inmiddels al weer drie kleine teugjes met amper rook erbij. Wel kriebel in de keel.

        Niet zoete gedroogde sinaasappel schil met hout/hars smaak. Dat is het! Ongeveer 22 paffen.. dik..waar je niet misselijk maar wel relaxed van word.
        filedata/fetch?id=1601640&d=1615543437&type=thumb
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 5 photos.
        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
        2016 - Greyvol's buitenkweek
        2017 - Santa Maria van Space Cees

        Comment


          JDC 15-9-20 uit de kas, gewassen met H2O2..
          filedata/fetch?id=1601815&d=1615579620&type=thumb
          Ruikt naar hard hout, na grinden citrus, gedroogde citroen schil. Hint van Alchohol?

          Plukt vervelend en veel volwassen en onvolwassen zaadjes, oppassen met grinden en goed uitzoeken dus. Veel kleine takjes ook. Net voor ik het erin schep haal ik nog een volwassen zaadje eruit, gelukkig niet kapot gegrind.
          Eerste vape denk ik aan pisang Ambon?
          Smaakt naar rijpe bruine bananenschil. Veel rook

          filedata/fetch?id=1601814&d=1615579619&type=thumb
          Na een paar keer weinig smaak, droog hard hout. Musky gelakt steigerhout wat lang in de zon gelegen heeft.

          Kuch..kuch..

          Veel rook nog, beetje zwaar, niet lekker. Blijft hangen in de keel
          Maar kan voorzichtig door paffen en telkens slokje erbij
          Nootjes en nog wel wat rook maar het is nu wel klaar.

          Met wat Langere pauzes en kortere teugen kan ik nog wel een paar keer doen. Voelt dat wel een beetje warm in de keel en droge mond. Nog steeds wel wat banaan nasmaak.

          Droge mond vind ik altijd wel een indicator van well medicated. De eerste teugen zijn wat actiever en hoe langer je vaped hoe slomer en stoner het effect heb ik het idee.

          10 paffen ongeveer.. de wiet zag er nog wel groen uit, paar keer nog geprobeerd te dampen. Veel rook, maar niet lekker, op de achtergrond blijft die banaansmaak wel een beetje hangen.
          filedata/fetch?id=1601813&d=1615579620&type=thumb
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 3 photos.
          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
          2016 - Greyvol's buitenkweek
          2017 - Santa Maria van Space Cees

          Comment


            He Greyvol!!




            Mooie duidelijke en vooral uitgebreide beschrijvingen hoor, leuk om te lezen.

            Ik ga dit jaar ook aan de verdamper denk ik, als ik deze oogst binnen heb ga ik in ieder geval weer eens puur roken


            Jij maakt dus nog koekjes van de vaperesten?

            "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
            "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
            "Ajeto" - Buurman en Buurman

            Comment


            • Takketoelli
              Takketoelli commented
              Editing a comment
              Geen idee of dat FUBAR is of niet?

            • Kunichika
              Kunichika commented
              Editing a comment
              Fubar die heb ik lang niet gehoord, ik heb zelfs een speciale fubar-bak als ik weer een blank(blade) het verneukt bij het grinden.

            • Takketoelli
              Takketoelli commented
              Editing a comment
              SNAFU!

              Maarre... Nukebu?

            Tof neergepend

            Comment


              Geweldig plezierig leesmateriaal. Ik kijk uit naar je volgende ronde!

              Comment


              • Greyvol
                Greyvol commented
                Editing a comment
                Thanx, Ben al druk bezig alles klaar te zetten
            Bezig...
            X