Daar ist ie weer en nu met een nog op te bouwen kas. Tweede hands op de kop getikt voor 100 euri. Bij afbreken zijn drie ramen gesneuveld en het viel nogal tegen om te doen. Heb al twee weken in huis en ben nog aan het opbouwen. Merk dan ook dat ik niets voor niets wiet kweek want ik ben niet helemaal 100%. Ben snel moe en heb wat neurologische schade door bestraling en altijd misselijk als ik geen wiet gebruik door verlamde maag. De ene dag doe ik wel iets en de andere dag lig ik op de bank te gamen of tv kijken omdat het niet zo lekker gaat.
filedata/fetch?id=1491781&d=1586964650&type=thumb
maargoed, wiet helpt dus heel goed en daarom kweek ik mijn eigen spulletje. Wat variatie om de tolerantie tegen te gaan en ik vape uitsluitend. Heb net ook een dynavap gekocht voor buiten de deur. En eet wel regelmatig wiet, net nog eigen gemaakte wiet choco cake uit de vriezer
Fundering kas is ongeveer waterpas
filedata/fetch?id=1491780&d=1586964646&type=thumb
filedata/fetch?id=1491781&d=1586964650&type=thumb
maargoed, wiet helpt dus heel goed en daarom kweek ik mijn eigen spulletje. Wat variatie om de tolerantie tegen te gaan en ik vape uitsluitend. Heb net ook een dynavap gekocht voor buiten de deur. En eet wel regelmatig wiet, net nog eigen gemaakte wiet choco cake uit de vriezer
Fundering kas is ongeveer waterpas
filedata/fetch?id=1491780&d=1586964646&type=thumb
Comment