Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Shiva blessings

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Met nog 3 warme maanden voor ons nog legio mogelijkheden.

    Comment


    • Brandnetel
      Brandnetel commented
      Editing a comment
      ^ Dat dus.... Gaat helemaal goed komen.

    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Veel verder succes gewenst ook voor jullie

    #17
    Attached Files
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


      #18
      Hey beste leden,

      Inmiddels lijkt de plant bijna op het einde van de bloei te komen, dit na een kleine 4 weken (voorbloei niet meegerekend) dit heb ik nergens eerder gezien of gehoord, wel bevestiging van een vriend die zei dat dit dus geen 30-40 gr word
      dit had ik ook zo langzamerhand door,
      ik vraag mij wel af wat hier aan de hand is.
      Ik denk een te hoge dosis stikstof door de netel gier, of mss het te vroeg op het jaar bloeien ?

      Negatief is de schrale oogst, positief is ik heb sneller 'iets' te roken, mijn gok nu is 4 of 5 gr mss...



      De purple punch auto is uiteindelijk goed vertrokken, deze had moeite alweer door mijn toedoen, ik gaf hier ook een scheutje netelgier mee, eig in eerste plaats om bodem een krachtpunch te geven maar ook hier stagneerde ze even met gekruld blad, ik ben wel geleerd nu, de eerste weken geen voeding en halveren bij autoflower.

      Fijn weekend gewenst !
      Attached Files
      ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

      Comment


      • Brandnetel
        Brandnetel commented
        Editing a comment

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Je kan er gewoon zo'n dikke calyx vanaf halen en open maken, dan zie je meteen of die leeg is of dat er een zaadje in zit.

      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Ik testte net op verschillende plaatsen met zo een averechtse pincet en ze lijken allen leeg, herstellen meteen naar hun oorspronkelijke vorm, wou er niet per se eentje afknijpen, dit is zo ook goed te zien, enkel de trichomes zijn wat beschadigd wat een zwoele zoete muskus geur bij vrijkomt inderdaad opgeblazen en covered, het lijkt wel of ze toch haar best doet alles eruit te persen, ik hou ze nog de schat, ze ruikt te lekker gewoon

      #20
      een wat langere tijd liet ik tussen, tijd genoeg om het een aantal keren te verkl**tn maar ik leer bij telkens

      In volgorde de automatic Widow van greenlabel,

      ik had deze eens in volle grond en zowel de smaak, geur als het effect was om van achterovergevallen, letterlijk! Het kwam dan ook een lekker medium tot grote gezonde plant..
      Nu is deze ook wel gezond ogend maar ik besloot ze na een paar weken van natte achterstand en in de eerste week v voorbloei alsnog (klaarblijkelijk verkeerd dan nog wel) te gaan fimmen? Wrm? Van alle training vind ik dit, samen met het verwijderen v de onderste zijtakjes het meest topverdelend opbrengend en mooist ogend, speelt wat mij betreft ook een rol, alleen door het doen wat in mijn hoofd zat is het maar een kleintje gebleven..
      Ik weet wel ondertussen toppen max de eerste dag v voorbloei, daarmee behaalde ik alsnog goed resultaat bij de volgende plant:

      Purple punch automatic v dutchhead, maar bleef toch qua pot relatie klein door de te natte voorgroei ...

      Dan nog eentje in volle grond HinduKush gratis zaadje v zaadjes.nl die doet het erg goed op een voorbereid bedje v smeerwortel en gras, overgoten met zelfgemaakte brandnetelgier afgewerkt met een mulchlaagje van heermoes.
      Alleen mismeesterde ik deze ook door enkele dagen na voorbloeitekenen te gaan toppen. Zo stopte ze de opwaartse groei en zal dus ook eerder een kleine plant blijven.. hopelijk bij deze geleerd heb het gewoon niet zo voor kerst bomen en croppen vind ik dat de plant hiervan soms meer heeft te herstellen
      ​​​​​
      Attached Files
      ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

      Comment

      Bezig...
      X