Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Green Gelato, Northern Light & Diesel -> Autoflowers + Purple Queen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Green Gelato, Northern Light & Diesel -> Autoflowers + Purple Queen

    Korting op 420shop
    Attached Files
    Last edited by GelatoPeach; 4 June 2020, 20:58.

    #2
    Leuke planten. Zelf heb ik in mijn eerste kweek ook de Green Gelato en Northern Light.

    Wat ik veel lees is dat je auto's gelijk in hun eindpot moet zetten. Anders blijft je plant een paar dagen 'stil staan' wat betreft groei.
    Ik geef de zaailingen om de 2 dagen wat water (50-100 mL) rond 5 cm van de stam af. Anders kan er stamrot optreden heb ik gehoord.

    Zelf ben ik ook beginner, maar tot nu toe pak ik het zo aan. Als het niet goed is, word ik vast wel verbeterd

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Alle planten hebben dan wat last van stress.

    #3

    Bedankt voor je antwoord!
    Jup had ik ook al gehoord. Ik ga de autoflowers misschien dan toch ineens in hun 15L pot zetten. Zal wat druk worden voor de vensterbank, maar beter dat dan ongelukkige planten.


    Op de foto zie je trouwens de wortel eruit komen. Komt uit in een bakje eronder waar ik water geef. Ik weet niet of ik me zorgen moet maken en deze al verpotten?? Het is nog steeds een zeer klein plantje dat nog maar 2 dagen jong is.
    Last edited by QnQ; 17 May 2020, 12:32. Reden: citaat opgerookt

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Auto's in potgrond zetten, of in de volle grond.

    • inho100
      inho100 commented
      Editing a comment
      Ik had dit ook. Heb mijne ook eerst voor gegroeid in die kleine potjes en zijn vannacht/vandaag uit de grond gekomen. Heb ze wel gelijk in potten van 20 L overgeplaatst. Mijn idee is om ze eerste paar avonden nog binnen te zetten en overdag gewoon buiten. Het wordt toch mooi weer.

      Zelf weet ik ook niet wat het beste is. Lijkt me ook niet fijn voor de plant om in zo'n vochtig, klein potje te moeten leven.

    #4
    vlgnde keer die ontkiemde zaden in zen grote pot steken,sommige schieten na 3 4 weken in bloei en die paar dagen dat ze dan een stilstand hebben verkorten alleen maar de groei en krijg je kleine plantjes.
    dat is de reden waarom
    bij fem seeds beslis jijhoe lang ze groeien door de klok om te gooien
    good luck
    The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
    5 lekkere grieten onder de zon

    Comment


      #5
      Tnx voor jullie reacties!
      De auto's zet ik morgen allemaal in hun uiteindelijke pot van 15L volledig gevuld met universele potgrond. De purple queen zet ik voorlopig nog even in een 3L pot en die mag later als hij wat groter is naar een 15L. (Om wat plaats te besparen)

      Comment


        #6
        Ben dan toch van plan om een kweekverslag te maken. Kan iemand misschien deze post verplaatsen naar kweekverslagen?
        De plantjes zijn trouwens overgepot naar hun nieuw verblijf. Alle auto's zitten nu in een 15L pot en de Purple Queen in zijn 3L pot. Ik zal wat meer foto's plaatsen volgende week als ze, hopelijk, wat groter zijn en wat meer blaadjes hebben.

        Tot binnenkort !

        Comment


          #7
          Topic verplaatst.
          Succes
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #8
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.
            Last edited by GelatoPeach; 4 June 2020, 21:00.

            Comment


              #9
              Ziet er nog erger uit nu, lijkt wel alsof de helft van het blaadje verdort is.

              Comment


                #10
                Is niks speciaals. Er is een hapje uit zo lijkt het.
                Plantjes staan wel flink nat. Je mag wel een paar dagen water overslaan.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #11
                  Staan ze niet een beetje te nat? Misschien even op een warme plaats zetten en geen water geven tot ze er naar vragen. Ik geef mijn zaailingen maar 2 of 3 keer per week een paar drupjes.
                  Eens horen wat de ervaren growers hiervan zeggen want ik ben dit jaar pas met mijn eerste kweek bezig.

                  Edit: Q was me net voor.

                  Comment


                    #12
                    Ik ben gestopt met water geven, maar het is alleen nog maar erger geworden (zie foto). Ben bang dat ie het niet gaat halen (
                    Last edited by GelatoPeach; 4 June 2020, 21:01.

                    Comment


                      #13
                      Ik schuif aan! Heb zelf ook de Auto Northeren Lights.

                      Ben benieuwd!

                      Comment


                        #14
                        Zoals ik al zei wordt het met de minuut erger. De kleuren zijn niet zo duidelijk op de foto, maar het is wat lichtbruin. Spijtig wel

                        De rest maakt het wel goed ik zal binnenkort eens wat foto's van hen ook plaatsen. Kwestie van wat goed nieuws ook te hebben.

                        Comment


                          #15
                          Die lobblaadjes zien er voorlopig nog gezond uit. Misschien herpakt hij zich.

                          Comment

                          Bezig...
                          X