Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Urban moestuin 2.0 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Urban moestuin 2.0 2020

    Korting op 420shop
    Goeiemiddag normaal gesproken ben ik meer van het lezen en minder van het posten maar in deze vreemde tijden van teveel thuishangen plaats ik maar een verslag van mijn urban moestuin 2.0
    Ik draai dit jaar maar 1 ronde buiten zoveel mogelijk in een 3 vierkante meter tent
    De dames alle autoflower 27x zijn ontkiemt in spongepots
    en overgeplaatst in goedgespoelde batmix met een week of 6 geeft ik eventueel wat plagron Bloom ik klooi al een jaar of 30 met mijn eigen wietplanten maar de laatste 6/8 jaar is dit mijn favoriete werkwijze ik doe niet aan ph of schema's ik zie wel waar het schip strand ik zou hier normaal genoeg uithalen voor eigen gebruik .
    Attached Files

    #2
    5x amnezia 4x skywalker kush 4x banana frosting 5x lemonhaze 5x monstermash 3x bigbud veel verschillende potmaten tussen 6 en 15 liter
    de meeste planten zijn rond de 3 weken op de 5 monstermash na die zijn net ontkiemt of bezig met
    heb nog 2x bigbud en 5x monstermash achter de hand mochten er slachtoffers vallen
    Last edited by Grandwanker; 8 June 2020, 14:16.

    Comment


      #3
      Lijkt me wel prijzig toch? Zo veel autozaad. Ik zou het niet kunnen betalen denk ik, maar ziet er goed uit!

      Kweking Eend

      Comment


        #4
        Goedkoper dan de coffeeshop
        een beetje mzzl wil ook wel helpen alle 27 geplante zaden zijn uitgekomen

        Comment


          #5
          27
          Flinke voorraad opkomst

          Comment


            #6
            Ziet er veelbelovend uit, daar ga je als het goed gaat zeker een fijne voorraad van krijgen, leuke soortjes ook m.n. die Monstermash, (een echte sprinster a la Dafne Schippers.)

            Veel kweekplezier

            Comment


            • Grandwanker
              Grandwanker commented
              Editing a comment
              Dankje
              Jazeker beetje variatie is altijd lekker
              De monstermash heb ik nog niet eerder gehad
              Ben er ook erg benieuwd naar

            #7
            Iemand hier een idee wat het probleem bij de amnezia is
            ik zie op 3 van de dames dat het blad gekreukt is ??
            de rest van de dames gaan erg goed maar de amnezia blijft een klein beetje achter
            Attached Files

            Comment


              #8
              Dat zal met vocht te maken hebben.
              Is niks bijzonders, volgens mij hebben ze daar geen last van.
              Als de Amnesia-genen wakker worden gaat die nog wel flink groeien.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #9
                Word een hele lange hands on zomer mijn uitzicht vanaf mijn nieuwe kantoor
                Attached Files

                Comment


                  #10
                  27 dames, je hebt t er maar druk mee. (ik twijfelde eigenlijk of ik u moest zeggen vanwege de 30 jaar ervaring) ik heb op dat subscribe knopje gedrukt inmiddels, tot de volgende!
                  De Bloemen Van Bri

                  Comment


                  • Grandwanker
                    Grandwanker commented
                    Editing a comment
                    Nouja ervaring ik klooi maar wat aan tegenwoordig me die autoflower's kun je niet veel fout doen niet teveel voeden en niet te nat zetten en het internet afschuimen op tips en trucs kom je een heel eind
                    En zeg maar jij hoor ben op vroege leeftijd begonnen en voel mij niet oud

                  #11
                  Attached Files
                  Last edited by Grandwanker; 16 June 2020, 15:24.

                  Comment


                    #12
                    Afzuiging met carbonfilter in je kas?

                    Comment


                      #13
                      Ja die optie overweeg ik al zeker heb de spullen liggen
                      alleen denk ik dat de buurman het geluid niet kan waarderen de lucht trouwens ook niet
                      zat zelf hier aan te denken

                      https://www.action.com/nl-nl/p/arbre-magique-geurboom-/

                      Denk dat ik morgen eerst even langs de action hop
                      En een stuk of 20 van die kerstboompjes haal

                      Comment


                      • Jura
                        Jura commented
                        Editing a comment
                        beter uitkijken naar eentje die zo stil mogelijk is !!
                        want die geurders gaan niks uitmaken

                      #14
                      Is dat niet even vervelend? Ik word altijd mottig van te veel luchtverfrisser.

                      Comment


                        #15
                        Goeiemorgen ik ben een beetje aan het experimenteren geweest en heb een zeer effectieve en redelijk goedkope oplossing gevonden vul een paar bekertjes met een bodempje baking soda gooi daar een scheutje wasverzachter op afdekken met plasticfolie daar een paar gaatjes in en zet dit rond je planten ik heb 27 dames in een 3 vierkante meter tentje staan goed geventileerd
                        heb de bekertjes nu 3 dagen staan en de hele tent ruikt naar wasgoed af en toe de bekertjes vervangen
                        Mijn buren die naast mijn tentje wonen met enkel een schutting ertussen vinden het heerlijk ruiken
                        Attached Files

                        Comment

                        Bezig...
                        X