De tuin van Roderick. Grote Meisjes in de volle grond.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Kunichika
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2019
    • 1890

    #106
    Ja nsb-ers zijn het geweest wat een kutstreek.al dat werk en tijd in gestoken, succes met het verdere verloop.

    Comment

    • Rickysticky
      Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2019
      • 677

      #107
      Te moeten lezen dat de grote meisjes van Roderick weg zijn en trouwens het valt me op dit jaar... heel veel inbeslagname van de buiten plantjes..

      kut beleid hier...
      gr,
      Ricky

      Comment


      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        Nou de planten van Roderick zijn wel degelijk verplaatst....

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Yep, misschien de middelvinger achter op de scooter van een paar weken geleden ?
        Of waren er teveel van op de hoogte in de buurt ?
        Als het via de nsb-lijn is gegaan ligt het (imo) voor de hand dat het uit de directe omgeving komt.
        Vervelend. Ik ben benieuwd welke stappen je nog kunt nemen, en of dat nodig is.
        Je krijgt ze sowieso niet terug, en als er verder geen aanklacht of aantekening is, dan valt er niet zoveel te winnen met advocaten enzo.

      • TB303
        TB303 commented
        Editing a comment
        Ik voel met je mee....
        De mijne moesten nog 1-2wkn...
        Aan die scooterende middelvinger dacht ik ook als eerste....

        Zet je volgend weer op dezelfde plek?

        Zelf heb ik mn plannen voor binnen ff in de koelkast gezet... eerst de verdere berichtgeving/sanctie afwachten.
    • Corleone1933
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2020
      • 916

      #108
      Ja je hoort het wel vaak de laatste weken, jammer van je planten, ben benieuwd wat je er tegen kunt doen, suc6 verder.
      buiten-2020, 2021, 2022, 2023
      Hydro-met afjes-2022

      Comment

      • Sugar leaf
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • Jul 2018
        • 107

        #109
        Dat is toch ook wel één van de voordeel van auto's. Die zijn minder opzichtig en alweer geoogst voordat de dief of NSB-er het door heeft en dan kan je eventueel nog een run zetten. En valt tegenwoordig buiten ook wel rond de 150 gr droog/ gecured van af te halen, hark je met 5 planten in 12 - 15 weken 700 - 800 gr binnen, die pakt niemand je meer af.

        Maar dat neemt niet weg dat Roderick hier wel heel bizar mooie struiken had staan en dat is ook wat waard.
        Soms is er niks te doen, totdat er iets te doen is. Geduld is een schone zaak. Sugar's Kweekverslag AF-jes buiten.

        Comment

        • Pafdaddy
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Sep 2020
          • 213

          #110
          Wat nep (dat er zulke verraders zijn)! Ik voel met je mee Zombieblargh! Het waren een stel mooie planten. Ik zou echt enorm balen en zelfs boos zijn. Sterkte man!

          Pafdaddy

          Comment

          • Krokettenbakkert
            Senior Stoner
            Member
            • Apr 2020
            • 40

            #111
            Je kan even uitzoeken of er een huiszoekingsbevel uitgevaardigd was anders hadden ze niet eens in je tuin mogen komen. En je bent duidelijk niemand tot last dus misschien kan je daar ook een oordeel van iemand die daar over oordeelt van regelen. Je planten krijg je niet terug maar je bent duidelijk genaaid zonder voorspel.

            Comment


            • Mapa
              Mapa commented
              Editing a comment
              Ik denk niet dat dit nodig is als er bvb een geur waar te nemen is rondom de woning. .
          • rookpuur
            Ultra Stoner
            MemberLucky Member
            • Nov 2019
            • 124

            #112
            Ben je rustig en vredig aan het tuinieren, komt dit ineens om de hoek. Nog geen uitnodiging gekregen voor verslavingszorg oid? Want je bent zwaar drugsverslaafd in ieders ogen. Man, man, en dat inderdaad op een plek waar jij woont. Niemand kan daar last van hebben.
            Wat me opvalt is dat mensen die overkappingen en dergelijke gaan bouwen toch eerder gepakt worden. Wie weet omdat je dan toch aandacht trekt en nieuwschierigheid uitlokt. In elk geval sterkte en succes.
            De natuur is geen vuilstort. Keep it clean!

            Comment

            • mardy91
              Zaadje
              Nieuw Lid
              • Apr 2019
              • 3

              #113
              Ongelofelijk, zeker na al dat werk. Ik zou inderdaad al het mogelijke proberen om op zijn minst je stem te laten horen.

              Comment

              • Hork
                Banned
                Lucky Member
                • Jul 2020
                • 4103

                #114
                Wat ontzettend spijtig om te lezen. Heb je geen mogelijkheden om binnen wat kleinschalig bezig te gaan? Dat is veel veiliger.

                Comment


                • Mapa
                  Mapa commented
                  Editing a comment
                  Idd dit lijkt me Safer... Tent of kasje en het zo doen..


                  Dacht trouwens dat wiet kweken in NL legaal was ?

                • Brandnetel
                  Brandnetel commented
                  Editing a comment
                  Mapa Wiet kweken in Nederland legaal? Op welke planeet leef jij?
              Bezig...