Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Critical kweekverslag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Oke oke zijn we weer,

    Het ongedierte probleep heerst nogsteeds. Neemolie is nog niet binnen...

    Voor de rest merk ik een sterk explosieve groei bij beide planten! 20200822_201349.jpg 20200822_201255.jpg foto's zijn niet de beste maar dat komt doordat de zon zich heeft verstop achter de wolken.

    Ik ben langs de growshop geweest voor voeding.
    - alga grow
    - royal sroyal
    dit wil ik gaan gebruiken zodra de bloei begint. Ik heb nog voldoende grow voor eventueel mee te voeden.

    Het grappige is dat ik hier steeds door dezelfde kerel ben geholpen en hij mij ondertussen wel kent. Hij had dus intresse naar hoe ze er uit zagen. Tot zijn verbazing was die erg tevreden wat ik tot nu toe bereikt heb

    Nu komt het mooie van het verhaal. Ze zijn opzoek naar refferentie foto's voor klanten. Ik heb de mooiste foto's opgezocht en naar hem door gestuurd. In dank daarvoor heb ik een presentje gekregen.

    - 10% korting op mn aankoop
    - 2x critical promo zaadjes (wegens hoogte bedrag)
    - 3x pineappel kush zaadjes

    Nu is het idee om de critical binnen een kans te geven. Ben wel benieuwd hoe de plant zich daar gaat ontwikkelen. Hier zal ik een verslag van maken en delen met jullie!

    Pineappel kush, zal daarna komen. Eerst maar eens alle beginnerfouten maken op de critical hehe

    Fijn weekend peeps!!

    Potverdikke, vergeet ik bijna wat close ups van de white widow...

    20200821_183203.jpg bescheiden stammetje van 6,5 cm

    20200821_183316.jpg een can de onderste takken, bedraagd 1,30cm van to0 tot stam.

    20200821_183107.jpg en voor de mensen die afvragen heb je grote handen, maat xl handschoenen moet ik dragen. Dus heb flinke kolenschoppen
    Last edited by Cammadorgrows; 22 August 2020, 19:47.

    Comment


    • Cammadorgrows
      Cammadorgrows commented
      Editing a comment
      Maniac het zijn stinkwantsen. Er is geen schade maar de verschuilen zich in de toppen van alle takken. Er is zelfs niet eens vraat schade. Maar heb toch liever niet heel mn plant onder de beestjes. Vooral niet nu de bloei nadert haha

    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Aha okay

    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Je kan vast proberen om ze met een plantenspuit met water ze eruit te spuiten totdat je neemolie binnen is

    #32
    ​ Oke misschien ben ik wel een beetje te enthousiast, maar het moet binnenkort toch echt gaan gebeuren.

    met dinsdag exact 10 uur nacht ben ik toch erg benieuwd hoe de bloeihormonen zich gaan ontwikkelen.

    Nu zal het waarschijnlijk al aan de vroege kant zijn maar kan mijn voorpret al bevestigd worden? De plant groeit immers niet meer en heeft zichzelf gestrekt.
    Last edited by Cammadorgrows; 23 August 2020, 20:39.

    Comment


    • Cammadorgrows
      Cammadorgrows commented
      Editing a comment
      Maniac ben zo ongeduldig als de pest XD

    • Old dawg
      Old dawg commented
      Editing a comment
      ik denk dat Maniac de foto's bedoeld, zie nl ook niks

    • Cammadorgrows
      Cammadorgrows commented
      Editing a comment
      Old dawg zijn ze nu zichtbaar? Had een vreemde internet storing. Misschien dat het daar aan lag

    #33
    oke vreemd, dan doen we nog een poging haha,

    Screenshot_20200823-200322_Samsung Internet.jpg 20200823_194508.jpg 20200823_200009.jpg 20200823_195957.jpg hopelijk nu wel!

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Voorbloei maar het gaat komen, bij mij ook zo

    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Hier ook nog geen pruikjes

    #34
    Weer een kleine update, want ja er gebeurd nog maar weinig momenteel

    De white widow:
    20200831_170220.jpg groei staat stil naar mijn idee. Dit is tevens ook de plant met alle vieze stinkwantsen. Door de neemolie begint dit in te dammen. Ik gebruik het met regelmaat(regen afhankelijk)

    De critical:
    20200831_165808.jpgook deze lijkt qua groei stil te staan.
    spuit deze ook in met neem olie, planten staan circa 10m uit elkaar maar ook hier heb ik verdwaalde stinkwantsen aangetroffen.

    20200831_170053.jpg ik begin echter wel het idee te krijgen dat de bloeiharen groter worden en er een paar bij komen. Dus wei weet binnenkort een update waar vooral ik op zit te wachten.

    Fijne maandag verder mensen!

    Comment


    • Cammadorgrows
      Cammadorgrows commented
      Editing a comment
      Ja ze gaan heerlijk, lekker stabiel zonder enige gekke fratsen qua voeding(in pot dan) ben benieuwd wat het gaat worden

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Het zijn hele moioe gezonde planten, de bloei komt eraan. Hopen dat het de komende maanden nog mooi weer word

    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Ziet er inderdaad goed uit, topjes komen eraan

    #35
    Alright mensen!

    Zijn we weer met een aantal kiekjes van de planten

    om maar eens te beginnen met het weer. Het ziet ernaar uit dat het overdag prima te doen is! Savonds misschien wat koud maarja, je kan niet alles hebben.

    Ik zal maar beginnen met het mooie nieuws!
    20200907_201008.jpg 20200907_201025.jpg 20200907_201019.jpg
    20200907_201040.jpg dit is de momentele staat van mijn critical, Naar mijn weten prima plant. Ik heb zelf zo het idee dat ze zich vanaf nu gaat focussen op de bloemen.

    dit is trouwens ook de plant die ikzelf als proefpersoon heb gebruikt. Zo heb ik lst toegepast in de hoop dat ze vooral in de breedte zou groeien. Naar mijn idee, goed gelukt. Wil hier volgendjaar dan ook zeker dieper op in gaan!


    En dan nu de white widow.

    Deze is bezig met een dutje ofzo. Er zit geen groei in of bloei. Voorbereidingen aan het treffen op de bloei?
    we wachten het wel rustig af.

    20200907_200949.jpg


    beide planten krijgen op zn tijd nog een neem oloe behandeling, dit ter preventie van. Echter kom ik nog enkele vertekelingen tegen(stinkwantsen).

    Dit was het weer voor deze week!
    fijne avond.
    Attached Files

    Comment


    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Mooi groen hoor! Die komen niets tekort!

    #36
    Oke dan weer!

    We zijn een aantal dagen verder met flink wat nieuwe ontwikkelingen!


    De white widow
    20200912_075634.jpg 20200912_075640.jpg





    De critical

    20200912_075739.jpg

    20200912_075726.jpg


    Beide planten gaan lekker door met waar zewaard in zijn.
    de critical staat officieel in de bloei en begint als een dolle pruikjes te maken.

    De white widow neemt nog even de tijd maar begint langzamerhand ook in de bloei te komen. Duurt alleen iets langer, maarja


    Dit was het weer, geniet van aankomende dagen iedereen!
    Attached Files

    Comment


    • Cammadorgrows
      Cammadorgrows commented
      Editing a comment
      Maniac haha, de white widow misschien, ik hoop het eerlijk gezegd toch niet...

    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Afbloeien in de sneeuw.... 1 geluk, schimmel houdt niet van vorst

    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Week of 8 erbij mag je wel tellen maar het gaat goed zo te zien, keep up the good work.

    #37
    Een snelle vraag, ik heb dit gevonden in de ww.

    20200927_183959.jpg

    Comment


    • Brandnetel
      Brandnetel commented
      Editing a comment
      Ja, maar.... wat is de vraag?

    #38
    Na beter kijken en onder de schutbladeren. Denk ik dat mijn wietplant is bevrucht....

    20200927_185905.jpg

    Comment


    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Hij hoeft niet helemaal bevrucht te zijn he...ik had ook 1 verdwaald zaadje...

    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Wat is dat wit ding wat omhoog steekt, is dat een bladsteel?

    • Cammadorgrows
      Cammadorgrows commented
      Editing a comment
      Corleone1933 haha ja

    #39
    Dit verslag mag op slot, helaas heeft meneer de agent beide planten mee genomen....

    Comment


    • Brandnetel
      Brandnetel commented
      Editing a comment
      Beter een goede buur als een verre vriend, zeggen ze dan..... Helaas gaat dat in dit geval niet op.

    • Prspctr
      Prspctr commented
      Editing a comment
      QnQ je weet nooit waar de moraalridders zich ophouden. Ik ken leeftijdsgenoten (+-30j) die nog steeds geloven dat cannabis gelijk staat met eender andere drugs.

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Er zijn ook hele volksstammen die het blijven vergelijken met alcohol en dat is ook niet goed.
      Mjah, idunno, ik ken die dakdekkers niet maar als je in de regen wat reparaties moet uitvoeren heb je wel andere dingen aan je hoofd dan naar 2 plantjes te gaan zitten staren en daar dan ook nog eens je eigen tijd in gaan steken om te gaan bellen.
      Meest waarschijnlijk zijn de buren, anders is dat overdreven excuseren ook niet nodig.
Bezig...
X