Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe ronde : Ondergronds in de achtertuin

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Weet je daar heb ik geen probleem mee, maar mogen alleen andere mij er onderuit halen? 1richtingsverkeer? Hebben hun ook 't geluk dat ik 't doe, heb ik een kinderachtige ban aan m'n sok hangen .of mag ik alleen veren in reten steken en stroop om mondjes smeren?
    Ipv ohw daar heb ik geen zin in en trek 'm terug...... Waarom ?..... Vertel me dat eens.
    Ben ik te direct? Te grof? En als het gewoon geen zin in hebben is dan vraag ik me af :wat doe je dan hier? We hoeven het niet eens te zijn met elkaar..
    PS een mening mag iedereen hebben van mij, daar kan over getwist worden lijkt me zo.
    Ik begin maar met jou te typen want verder typt er toch niemand.
    Ik kan me ook wel voorstellen dat wat ik typ een beetje te veel kan zijn voor iemand maar eyh toon wat ruggengraat.
    Enne thnx nog

    Comment


      #32
      Zit je te wachten tot ik ergens op reageer zodat je weer op de kast kunt springen ?
      Niemand heeft jou onderuit gehaald, alleen jij reageert alsof je door een wesp gestoken wordt.
      Ik heb absoluut geen zin in dit puberale gedrag, en kennelijk heb jij het hier ook niet naar je zin dus kunnen we beter afscheid van elkaar nemen.
      Klachten via het contactformulier naar JD.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      Bezig...
      X