Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflowers van RQS: 2x Fat Banana, 1x Green Gelato, 1x Diesel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Autoflowers van RQS: 2x Fat Banana, 1x Green Gelato, 1x Diesel

    Korting op 420shop
    Goedemiddag,

    Het is alweer een paar jaar geleden dat ik mijn laatste plantjes had, 2x Northern Light automatic.
    Dit jaar had ik er weer zin in en heb ik 3 zaadjes besteld, de 4e kreeg ik er gratis bij. (RQS)

    2 x Fat Banana automatic
    1 x Green Gelato automatic
    1 x Diesel automatic (gratis)

    De dames zijn 19 mei boven gekomen, ik zit morgen dus op 10 weken.
    Ik heb daarna zsm grotere potten en aarde besteld, maar wegens Corona kwam dit wat later binnen als gehoopt.
    Ik heb helaas weinig/geen foto's gemaakt van de groei periode, het regende ook veel dus ik heb amper water/plagron voeding kunnen geven.
    Hierdoor hebben ze wat achterstand opgelopen.

    Toen ik ze eindelijk buiten kon zetten en voeden, was het opeens 2 dagen super heet, en zijn enkele bladeren verbrand,
    maar dit viel gelukkig mee. Volgens mij zijn ze hierdoor wel minder breed geworden.

    Verdere gebruikte producten:
    4 x 11L potten + onderschotel
    Plagon Allmix
    Plagon Power roots
    Plagron Alga grow

    De fotos van buiten zijn gemaakt op 18 juli.
    De fotos van binnen in de garage zijn van zojuist, ik heb ze snel voor de regenbui even binnen gezet.
    Als het dadelijk weer droog is gaan ze weer naar buiten


    Hebben jullie enig idee waarom ze niet zo breed zijn geworden? komt het door te laat overpotten/buiten zetten,
    of heb ik ze op een te hete plaats staan?

    Hopelijk dikken ze nog een beetje aan, ik krijg morgen een loepje binnen om de trichomen te checken, maar
    ik vermoed dat ze nog wel een maandje kunnen staan, wat denken jullie?

    De fotos zijn niet al te scherp, ik bewoog.
    Er is gelukkig (nog) nergens toprot te vinden.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 10 photos.

    #2
    Tit veur e pafke.

    Comment


      #3
      Denk ook door wat te weinig licht zo gaat ze zich meer richten op de zon en het zoeken ernaar. Als ze alle uren directe zin krijgt gaat het de breedte in. Heb ik me laten vertellen. Plantjes zien er wel goed gezond uit hoor, nice.

      Comment


        #4
        Ja dat klinkt inderdaad aannemelijk, volgend jaar direct in de definitieve pot en naar buiten, licht pakken Misschien nog wel wat groter als 11 liter.

        Maar ze ruiken heerlijk, ben al lang blij dat ik er straks een paar lekkere rokertjes aan over houdt.

        Comment


          #5
          Mooie plantjes, kschuif me rbij!
          Ganja always does the trick.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Wesley pipes View Post
            Mooie plantjes, kschuif me rbij!
            Thnx! Ik zal binnenkort even nieuwe scherpe foto's maken, en de staat van de trichomen updaten.

            Comment


              #7
              Hoe is het nu verlopen met de fat bananas?wil deze ook zetten van de zomer

              Comment

              Bezig...
              X