Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

White Widow (gefeminiseerd)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    White Widow (gefeminiseerd)

    Korting op 420shop
    Leuk cadeautje vandaag terug gekregen.
    Ik had in juni 3 gefeminiseerde WW-tjes tot 30cm hoog gebracht voor een kennis van me. Wekelijks ging ik 2 x langs om te kijken of het allemaal nog wel goed ging en dus vandaag ook weer.
    Helaas klagen zijn buren over de lekkere geur dus hij wilde er vanaf, 2 waren al weg gegeven en deze is weer naar mij gekomen. Ik weet alleen niet meer wanneer hij ze op 12 uur heeft gezet en hij weet het ook niet meer. Ik schat nog een anderhalve maand of zo.
    En ik zorg nu dat kleine buurtboefjes haar niet op kunnen komen halen want zodra ik weg ga zet ik de kleine dame binnen.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Als je het nu iedere dag met 15 minuten verlengd dan zit je op het eind van deze maand op ongeveer 13,5 uur en dan is het ook 13,5 uur licht, hoef daarna niet meer te verduisteren, want met 13,5 uur begint bij de meeste planten de bloei, heb zelf ook een white widow in scrog en verduisterd en daar zitten al hele toppen aan, ik ga ook op 31 augustus stoppen met verduisteren, maar ik wens je nog veel suc6 met je plant en dat er mooie toppen aan mogen komen, kijk uit voor de dieven met zo'n schutting die ze als trapje kunnen gebruiken.
    buiten-2020, 2021, 2022
    Hydro-met afjes-2022

    Comment


    • Boomvalk
      Boomvalk commented
      Editing a comment
      Dank je wel voor de tip. En die schutting die je achter de plant ziet staan dat is een los stuk schutting, als je goed kijkt zie je een stenen muur.
      Als ik ze in de bloei zet dan gaan ze elke avond om 20.00 uur in de schuur met de deur op slot en dan smorgens mogen ze er weer uit. Ik heb altijd gedacht dat je 12/12 uur moest aanhouden. Ik heb het in 1994 geleerd en alles doe ik nog steeds hetzelfde behalve dat ik nu aarde gebruik in plaats van Grodan steenwolvlokken. Er gaat hier een hele nieuwe wereld voor me open.

    #3
    blij te horen dat het weer beter met je gaat. leuk kadootje enne als je wel thuis bent hond in de tuin hehe

    groet

    eeltje

    Comment


    • Boomvalk
      Boomvalk commented
      Editing a comment
      Hihi, ze vind het veel te leuk als er bezoek komt en blaft alleen als er een reiger bij mijn vijver staat of als ze een kat ziet. En de hele buurt weet dat ze een schat van een dobermann is, vandaar dat ik dus camera's heb hangen. Ik heb de camera van de achtertuin laten verplaatsen met zicht waar mijn groen meisje staat, bij de keukendeur in plaats van gericht naar de tuinpoort en het steegje.

    #4
    Mooie dame hoor die ziet er smakelijk uit, wens je heel veel success en ik duim voor mooie knotjes op de armen

    Comment


    • Boomvalk
      Boomvalk commented
      Editing a comment
      Dank je. Ik ben ook blij met haar ondanks dat het een binnenkweek maatje is maar beter iets dan helemaal niets.

    #5
    Ik kwam zojuist deze foto tegen op de tablet. Die kat is niet van mij maar de foto ging om de kat en zag pas later dat mijn meisjes erbij opstonden...oeps.

    07/09/2019

    2 x Amnesia, gekocht als kloontjes en bomvol met toppen
    Ze waren met (incl.60 liter speciekuip) 2 meter hoog en er kwam van beiden in totaal iets van 1/2 kg vanaf.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by Boomvalk; 13 September 2020, 19:22.

    Comment


      #6
      Oorspronkelijk geplaatst door Boomvalk View Post
      Ik kwam zojuist deze foto tegen op de tablet. Die kat is niet van mij maar de foto ging om de kat en zag pas later dat mijn meisjes erbij opstonden...oeps.

      07/09/2019

      2 x Amnesia, gekocht als kloontjes en bomvol met toppen
      Ze waren met (incl.60 liter speciekuip) 2 meter hoog en er kwam van beiden in totaal iets van 1/2 kg vanaf.

      Ik zal uitkijken met zulke fotos plaatsen, niet erg handig om iets van de omgeving te laten zien, er vogelen namelijk altijd vreemde rond op dit forum die het graag in de gaten houden, en zal die net uit de buurt komen weet die precies waar die moet zijn, het is natuurlijk wel een foto uit 2019 maar de buurt zal er nog wel hetzelfde uitzien, denk ik meld het gelijk even, zal zonde zijn als er door deze reden wat uit je tuin word gehaald.



      Comment


      • Boomvalk
        Boomvalk commented
        Editing a comment
        Is me dit jaar overkomen, op klaarlichte dag terwijl ik met de hond weg was. Een jaar "noodzakelijke wiet" weg en geen geld meer om naar de shop te blijven gaan....Dat is echt balen en pijn lijden.
        Mijn tuin is alleen toegankelijk via de buurvrouw haar tuin en die had haar poort open staan. Moet iemand uit de buurt zijn kan niet anders.

        Maar bedankt voor de tip, niet aan gedacht, zal even kijken of ik hem weg kan halen.

      • RoccoSmokes
        RoccoSmokes commented
        Editing a comment
        Wat balen zeg, vandaar altijd alleen je dames op de foto nemen, hier loop je natuurlijk altijd risico als er wat meer in beeld komt, hoeft natuurlijk niet perse van JD te komen, maar privacy is het beste hier, anders heb je zo weer bezoek, veel fotos voorbij zien komen waar ze bijna allemaal de buurt meenemen.

      #7
      Echt lullig man, dat je het zo bent kwijtgeraakt. Ik zou je wel een grammetje willen geven maar het zit in deze sferen zo op slot qua privacy dat je daar nog niet eens aan mag denken. Het liefst zou ik roepen "Laten we allemaal een grammetje met Boomvalk delen!!!" What a life we live in ey

      Comment


      • Boomvalk
        Boomvalk commented
        Editing a comment
        Vishaka: wat lief van je dat je aan zoiets denkt maar het is echt niet nodig. Over een paar weken is deze dame klaar om geoogst te worden en ik heb ook al 5 kleine dametjes onder tl staan...ben druk bezig met sparen voor een led verlichting.
        Maar binnenkweek daar ben ik echt bang voor omdat ik een woning huur en ik ben 23 jaar geleden gepakt en zoiets vergeet je nooit.
        Maar nogmaals, echt lief

      • vishaka
        vishaka commented
        Editing a comment
        Ja het sneed echt door m'n hart vannacht (onder invloed van een eerste puf van Dame Mazar toegegeven maar nu zie ik dat je toch best een flinke plant hebt staan gelukkig. En ja.. dat binnen kweken daar zou ik het zelfs een beetje benauwd van krijgen ondanks dat ik officieel gemeentelijke toestemming heb om max 5 planten te kweken binnen dan wel buiten. De gemeente komt vanaf nu elk jaar bij me kijken (hoofd wietbeleid) of ik me aan alle opgestelde regels hou alleen het hele punt is dus dat de woningbouw (ik huur ook) vast blijft houden aan haar zero tolerance beleid... ja beetje dubbel allemaal.
        Maar toch mooi dat je aan die vijf bent begonnen! ;D
        Als het nodig is zou ik het ook zo doen hoor

      #8
      Ja ik ben blij dat die dame weer terug is gekomen alhoewel ze een stuk kleiner is dan haar zusjes waren, maar beter iets dan niets toch.

      Maar dat gebruik op recept en dan enkel via de apotheek kunnen kopen wie met een minimum inkomen kan dat betalen? Een kennis van me koopt het online bij een apotheek en zij betaald 50€ voor 5 gram, voor mij zou dat dan op een 140€ per week uitkomen terwijl ik niet eens 63€ leefgeld per week heb en zo zijn er nog 100-den misschien wel 1000-den andere medicinale cannabis gebruikers met dit probleem.

      Dat ze 5 planten voor iedereen niet legaal maken dat begrijp ik heel goed want er zijn er heel veel die het hele jaar door groeien en nooit de opbrengst voor eigen gebruik op krijgen maar ik vind dat Den Haag het voor mensen op recept wel legaal moeten maken want als ik moet wachten tot onze anti-drugs burgemeester ons toestemming geeft dan kan ik nog lang wachten.

      Binnenkort heb ik een gesprek hierover met iemand van de 2de kamer die ik heel goed ken, die persoon is van mening dat het weer terug in het ziekenfondspakket moet komen. Wie weet kan die mij raad geven.
      Dat klinkt voor sommigen misschien een belachelijk en stom idee maar wie niet waagt die niet wint...

      Comment


      • Boomvalk
        Boomvalk commented
        Editing a comment

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Dat geldt niet alleen voor wietolie maar voor alles waar wiet in zit.

      • Boomvalk
        Boomvalk commented
        Editing a comment
        Met deze 5 gaat het ook niet goed, 2 van hun hadden bloempjes. Ik heb de bloempjes eruit gehaald maar nu weet ik niet of de 3 anderen bevrucht zijn. Ze staan nu bijna 5 weken in de bloei.

      #9
      Dat gesprek heeft nog niet plaats gevonden, ben te ziek op dit moment.

      En mijn mooie dame was ook behoorlijk ziek, ik heb alleen het onderste gedeelte van de plant over kunnen houden...toprot had behoorlijk zijn werk gedaan.

      Ik heb er 5 in de bloei staan maar 2 zijn prachtig, 2 andere zijn minder en dan is er 1 die maar niet wil meekomen met haar zusjes. Weggooien vind ik ook zonde dus laat ik haar maar verder bloeien.
      En mijn PH meter heeft het ook begeven, ik zag ineens allemaal rode stelen aan de bladeren en dat is meestal een teken van te sterke voeding. De meter ge-lijkt en die sloeg alle kanten op. Nieuwe sensor gekocht, nieuwe batterij gekocht maar helaas hij blijft alle kanten opslaan. En het was geen goedkope maar goed niet alles heeft het eeuwige leven.

      Comment


      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Rode stelen kan ook komen door de kou
    Bezig...
    X