Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflowers buiten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Vandaag de rest van de ontkiemende zaadjes in vochtige stekgrond gestoken... hopelijk komen ze nu allemaal uit
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.

    Comment


    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Ik zou alleen het zodra de penwortel zich laat zien meteen zaaien. Hoe langer hoe kwetsbaarder het word. Dan breekt ze of een haarscheurtje en dan ja dan komen ze niet meer uit.

    • Zors
      Zors commented
      Editing a comment
      Ik was er even te laat bij, normaal laat ik ze nooit zo lang worden

    #17
    Dan toch al 3 x teken van leven!

    2 gorrilas en 1 wedding cake zijn aan het uitkomen. De andere laten nog op zich wachten...
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    Comment


      #18
      Hup! 2 gorrilas en 2 wedding cakes zijn geboren!
      Dat zijn er dan toch al 4 voorlopig geen water voor de dametjes.
      Hier zit een tevreden man
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #19
        De eerste 4 vandaag even in de regen gestaan. Er zijn er 2 die een er een beetje paars uitzien maar dit is blijkbaar een normaal verschijnsel...

        De andere 4 nog altijd niks..
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.
        Last edited by Zors; 19 June 2021, 08:55.

        Comment


          #20
          Vandaag 1 wedding cake en 1 gorrila gleu in de grond gestoken. De wortel was al zichtbaar onderaan het potje. Voorlopig niks van water gegeven want het regent al de hele dag. Heb ze voorlopig onder een soort afdakje gezet zodat ze niet teveel afzien terwijl ze nog klein zijn. Ook wat perliet door de grond gemengd zodat het luchtig blijft. Denk dat ik morgen wat power roots (wortelstimulator) zal geven. De andere nog altijd niks...
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 3 photos.

          Comment


          • Italbri
            Italbri commented
            Editing a comment
            wel slim dat afdakje, denk alleen dat je er meer kwaad dan goed mee doet, dat plastic houd denk ik wel wat zonlicht tegen waar de grond genoeg ruimte heeft om alle regen op te nemen. Als je al ferme toppen er op hebt zitten is het een ander verhaal want die hou je liever droog.

          • Sugar leaf
            Sugar leaf commented
            Editing a comment
            Je neemt wel een risico door ze zo klein al te planten. Er hoeft maar een slak voorbij te komen en foetsie zijn ze. 's Nachts misschien die afdakjes er als deksel overheen zetten?

          • Zors
            Zors commented
            Editing a comment
            Het afdakje dient nu even voor de harde regenval want ze geven onweer uit. Vanaf het weer beter is en de plantjes wat sterker gaan de afdakjes weg.
            Ik weet dat het nogal vroeg is maar ik wou ze zo snel mogelijk uit de stekgrond want die was blijkbaar veel te nat. Ook geleerd dat de potjes niet in de volle zon mogen staan omdat ze dan te snel uitdrogen.
            Ik zal ze ook nog beveiligen tegen slakken.
            Last edited by Zors; 19 June 2021, 18:04.

          #21
          Beetje jammer dit, ik heb gister een een juiste maar wellicht een iets te directe mening gegeven. En nu is alles daarvan gewist, zelfs de post waarin sjors zegt dat hij nooit meer besteld bij zam. Gister heeft iedereen dit kunnen lezen. Nu is het weg en nu lijkt het net of ik de boeman ben!! Iemand die eerst zegt ik bestel nooit meer bij .... en daarna toch bij hun het verhaal uitlegt en dan zaad krijgt toegestuurd. Is zwaar hypocriet. Is zeker een CDA forum erg jammer.

          Nogmaals ik heb geen scheldwoorden gebruikt, niemand gediscrimineerd. Maar wie is de zwarte piet nu, ik!!

          Comment


          • belladonna
            belladonna commented
            Editing a comment
            Wel nee jho maak je niet druk. En tis geen CDA forom maar wiet forum dus steek joint op en let it go

          • Zors
            Zors commented
            Editing a comment
            Niemand hoeft zwarte piet te zijn al we dit gewoon achter ons laten, ik had wat inpulsief gereageerd, vandaar ik deze reactie van mij ook verwijderd heb. Die gratis zaadjes had ik niet verwacht. Enkel wat zij zelf ervan vonden. Bij deze heb ik nu tips en zaadjes gekregen waardoor ik natuurlijk wel zal blijven bestellen bij Zamnesia...en, wie mist er eens niet? Even goeie vrienden dus en we laten dit gewoon achterwege, ok?

          #22
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


            #23
            Was deze foto's even vergeten...
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 2 photos.

            Comment


              #24
              Ook net wat water met power roots rond de planten gegoten, wel niet te dichtt bij de planten maar enkele om de grond wat te voeden

              Comment


                #25
                En je hebt aangeven bij de mods dat je het vervelend vond wat ik schreef. Dat alle posts van mij waar ik alleen maar de waarheid sprak ook verwijderd zijn. Maar goed het zal wel.

                Zamnesia komt naar je toe deze zomer!!!!
                Last edited by Kunichika; 20 June 2021, 00:14.

                Comment


                  #26
                  Ene plantje is verdwenen
                  Gelukkig doet de enige overblijver het goed.
                  Deze week slakkenkorrels halen.
                  Of bestaan er andere middelen om die beesten weg te houden?
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.

                  Comment


                  • Old dawg
                    Old dawg commented
                    Editing a comment
                    Slakkenvallen schijnen ook goed te werken, je kan ze kopen maar ook zelf maken

                  • Zors
                    Zors commented
                    Editing a comment
                    Ik zal zo snel mogelijk korrels halen en vanavond even de plastic doos erover zetten

                  • Rietslang
                    Rietslang commented
                    Editing a comment
                    Ja slakkenvalletjes met bier als het echt niet anders kan, maar wat nettedraad derrond fiksen en laten tot ze sterk genoeg is ofja een ringetje koperdraad rond de stam lijkt veel logischer dan gifkorrels.
                    Gebroken eierschaal werkt ook goed

                  #27
                  Den eenzame dame...
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.

                  Comment


                  • Rietslang
                    Rietslang commented
                    Editing a comment
                    Ze vind het hoe dan ook wel lekker zo te zien

                  • Zors
                    Zors commented
                    Editing a comment
                    Blij om te horen Rietslang

                  #28
                  Vandaag slakkenkorrels rond het plantje gegooid. Ook het afdakje weggedaan.
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.

                  Comment


                  • Corleone1933
                    Corleone1933 commented
                    Editing a comment
                    Beter niet bij het plantje strooien maar een meter om het plantje

                  • Zors
                    Zors commented
                    Editing a comment
                    Ok, wist ik niet

                  • Sugar leaf
                    Sugar leaf commented
                    Editing a comment
                    Ja, je wilt ze juist weg hebben bij je plantje. Mag best een beetje ruim strooien.

                  #29
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.
                  Last edited by Zors; 22 June 2021, 21:22.

                  Comment


                  • Italbri
                    Italbri commented
                    Editing a comment
                    gewoon zelfde als hoe je een pot vult: inwateren (niet te nat, niet te droog) en dan potje vullen tot je een dikke kop erop hebt. Zelf doe ik inwateren na het vullen van de pot ,maar dan moet je wel voldoende gaatjes hebben en tijd geven om te drogen.

                    Wat dat ontkiemen betreft is het kwartje blijkbaar nog niet gevallen, eerder vertelde je dat je het in een glas water deed en dat dit 100% succesgarantie was, waarom loop je dan nu aan zakjes van 26graden te denken? Je moet het jezelf niet te moeilijk maken natuurlijk, wat voor de 1 de beste manier is is voor de ander helemaal niks.
                    \
                    oefening baart kunst.

                  • Zors
                    Zors commented
                    Editing a comment
                    @Italbri...ik deed dit zo tot ik hoorde dat dit eigenlijk voor vertraging zorgt achteraf...

                  #30
                  Vandaag de slakkenkorrels wat verderop gegooid. Er lagen al enkele dode slakken dus het was hoog tijd dat er iets van korrels lag blijkbaar.
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.

                  Comment

                  Bezig...
                  X