Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweekverslag 2

    Korting op 420shop
    Hier mijn 5 Autoflowers
    ik ben beginnend kweker dus ik ben nog heel er aan leren en dit is hoe ze der nu bijstaan.
    De 2 rechter planten zijn Green Gelato de middelste is Hulkberry en de 2 linkers zijn Northen light. Northen light is er wat later bij gezet daarom zijn ze nog wat klein vergeleken met de andere. Zelf vraag ik me af of het handig is om met heftige regen buien de planten droog te zetten. Aangezien het in ons kikkerlandje zovaak regend. Wat doen jullie?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Suc6 met je kweek man of vrouw of nonbinary (je weet het nooit he in 2021 )
    Ik zou de Gelato in de zwarte pot wel nog wat meer opvullen met aarde, ong tot aan de lobblaadjes.
    Bij hevige regen zoals een wolkenbreuk is het wel aan te raden om ze binnen te zetten, als er hagel zou bij zitten is er meestal schade aan de planten.
    Bij minder dreigende regen maar wel langdurige, kan je een afdakje maken, liefst open langs de kanten voor de luchtcirculatie, de mogelijkheden zijn zo groot als je zelf inventief bent.
    Sommige nemen plastiekfolie, anderen gebruiken een plastieken bordje langs een kant opengesneden, volgens mij een van de beste methodes qua portabiliteit en hoe makkelijk het erop en eraf gaat, andere maken een afdakje, kheb een gezien van een mondmasker bij een zaailing, dat vond ik vrij inventief :p, nog andere doen van die gevlochten zwarte doeken, de lijst is oneindig :p
    Geduld is een schone deugd.
    Kweekverslag: Eerste binnenkweek 80x80 RQS Purple Queen / Critical

    Comment


    • Cassius
      Cassius commented
      Editing a comment
      Dankjewel voor je tips ik ga der zeker wat mee doen. Groetjess
Bezig...
X