Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Purple bud 3x Gelato 420 3x double kush cake in kas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    5x Purple bud 3x Gelato 420 3x double kush cake in kas

    Korting op 420shop
    Soorten alles van zaad
    5x purple bud
    3x double Kush cake
    3x gelato #420

    29-03-2022

    Potgrond goed nat gemaakt en laten uitlekken. Dit heb ik gedaan door middel van plastic soepbakjes te perforeren aan de onderkant en deze te vullen met aarde . ongeveer 1 uur laten uitlekken deels buiten 10graden deels binnen. 25 graden en droge lucht.
    Vervolgens gaatjes gemaakt in de aarde van ongeveer 1 a 1,5 cm diep. Hier heb ik voorzichtig de zaadjes ingestopt en vervolgens bedekt met aarde. Dit heb ik vervolgens besprenkelt met een paar druppels water. De zaailingen staan nu onder 2 tl lampen om voor te groeien in een aangename lenteachtige omgeving. Dit kan haast niet mis gaan. Nu wachten tot ze uitkomen. En waar nodig iets vocht toedienen door middel van een plantenspuit.

    Morgen ga ik thuis de laatste 3 zaden poten.

    30-03-2022

    Vandaag een mini kas gekocht om de 3 gelato #420 in te ontkiemen. De led-verlichting voor de voorgroei zal ik morgen monteren. Voor nu staan ze voor het raam.

    1 zaadje heeft wel wat voor de kiezen gekregen. Deze heb ik laten vallen in een ons hoog polig kleed en je raad het al deze is beige. Het was dus een behoorlijke klus om haar terug te vinden maar gelukkig was moeder natuur goed gezind vandaag. Ik heb de grond voor deze zaden niet voorgewerkt maar wel even 10 minuten in de regen gezet zoals ik al zij over moeder natuur, ze zat mee. hierna zoals gewoonlijk weer een gaatje gemaakt van 1 a 1,5 cm zaadje erin gedaan en afgedekt met aarde. Dit nog bevochtigd met een plantenspuit. Het bakje met het zaadje die op avontuur is geweest heb ik gekenmerkt door een stukje hout erin te zetten op de hoek.

    Zondag 03-04-2022

    De eerst zaden zijn uitgekomen en de zaadlobjes zien er mooi uit. Eentje is al enorm gestrekt deze even in de gaten houden in totaal tot nu 3 purple buds en 2 double Kush cake uitgekomen.

    04-04-2022

    Thuis 2 van de 3 gelato zaden

    Ook de andere planten zijn weer 2 uitgekomen hier ook nog 1 te gaan.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.
    Last edited by Cannanibol; 5 April 2022, 22:05.

    #2

    Meer foto’s volgen
    Last edited by Cannanibol; 5 April 2022, 19:02.

    Comment


      #3
      Subke, succes ermee!
      Ganja always does the trick.

      Comment


        #4
        Succes met de ronde kijk mee af en toe

        Comment


          #5
          Korte update 10/11 zaden uitgekomen een dubble Kush cake laat het tot noch toe afweten maar hij kan nog komen. Let’s hope for it
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 5 photos.

          Comment


          • Wesley pipes
            Wesley pipes commented
            Editing a comment
            Proficiat met de tienling, dat ze groot en sterk mogen worden !

          • Cannanibol
            Cannanibol commented
            Editing a comment
            Thanks

          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Licht moet dichterbij.

          #6
          Gaat aardig, goeie grond zie je van ver.
          Doe je nog iets aan die strek ?
          veel succes
          ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

          Comment


          • Cannanibol
            Cannanibol commented
            Editing a comment
            Dankje, zeker ik
            Heb ze eergisteren dichter onder de lamp geplaatst . Ze zijn niet verder de hoogte in gegaan voor nu lijkt dit dus voldoende. Anders moet er een nieuwe lamp komen maar voor die paar weken vind ik dat ook weer zonde probeer elk jaar met zo min mogelijk middelen zoveel mogelijk te bereiken. Tot nu lukt het nog aardig ik. Ik gebruik gaan een mix van plagron light mix
            En batmix en voed naar behoeft bij met plagron alga grow en alga bloom
            Last edited by Cannanibol; 6 April 2022, 07:36.

          • KnetterMug
            KnetterMug commented
            Editing a comment
            Als ze te lang zijn, zou je ze dieper kunnen potten..

          • Cannanibol
            Cannanibol commented
            Editing a comment
            Zoals het nu lijkt trekken ze wel bij. Anders is dieper potten zeker een oplossing

          #7
          Het dichter onder de lamp zetten van de zaailingen heeft geholpen de bladeren gaan nu de breedte in het strekken is gestopt. Denk dat 2 wel iets dieper gepoot moeten worden
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


          • Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            Mogen allemaal tot net onder de (eerste) lobblaadjes verplant worden.

          #8
          Vandaag de zaailingen overgepot, eindelijk wat tijd gevonden om langs de tuinwinkel te gaan en potjes te halen een plantje heb ik een beetje beschadigd tijdens het overpotten deze goed water gegeven en vastgemaakt zodat zij niet helemaal gebogen ligt.
          Attached Files

          Comment


            #9
            Ook de kas voor de 3 gelato #420 is ook bekend ik ga hier ook andere planten bij kweken . Dus het verduisteren gaat nog een uitdaging worden voor deze 3
            Attached Files
            Last edited by Cannanibol; 11 April 2022, 18:21.

            Comment


            • KnetterMug
              KnetterMug commented
              Editing a comment
              Dat verduisteren is toch niet nodig, het plantje gaat vanzelf met de tijden mee..

            #10
            Dat is zeker waar maar wil hem gaan scroggen in de kas dus als het net te snel volraakt moet ik eigenlijk wel gaan verduisteren. Maar heb al een paar creatieve ideeën

            Comment


            • KnetterMug
              KnetterMug commented
              Editing a comment
              Dat wordt aanpassen jah, gaat jouw lukken👌

            #11
            Korte update: DPD zou vandaag de kas brengen maar natuurlijk niet op kom dagen, balen. De 3 gelato vandaag voor het eerst besproeit met vita race. Die hebben vandaag voor het eerst buiten in het zonnetje gestaan . Ik heb ze ondersteund omdat er best wel wat wind stond C6077332-53D9-4D4A-B3FB-1723BAC54A5C.jpg vanavond ga ik de andere planten besproeien met vita race. Het zeil om hun kas te repareren komt ook een deze dagen binnen. Hier nog een foto van gisteren B9713497-B02C-495E-8ABC-ED5AA85A151A.jpg loop
            Attached Files

            Comment


            • Cannanibol
              Cannanibol commented
              Editing a comment
              Je kunt er in je tent nu nog wel wat voordeel mee halen je zit nog niet in de bloeitijd toch ?

            • Cannanibol
              Cannanibol commented
              Editing a comment
              Nvm zestaan al in de bloei zag ik net

            • KnetterMug
              KnetterMug commented
              Editing a comment
              Staan lekker te genieten...

            #12
            Nice, succes kerel en grow ze
            Geduld is een schone deugd.
            Kweekverslag: Eerste binnenkweek 80x80 RQS Purple Queen / Critical

            Comment


              #13
              DPD is geweest vandaag de kas voor de 3 gelato staat .

              Vanaf morgen wordt het mooi weer dus vanaf morgen zal ik ze naar buiten doen . De 25 L potten komen volgende week as het goed is. de 5 purple buds en 2 double Kush cake gisteren ook gesprayd en wat power roots gegeven hier ene paar foto’s van vandaag eentje doet het niet zo goed. Hier wacht ik nog op zeil voor de kas. Zodra deze binnen is kan ik de kas repareren en gaan ze ook naar buiten
              3C8FBCC0-7523-4CE8-AA19-1A2ADEF5C57C.jpg 1DDDF14D-0D59-40CD-8AEC-3848D3F25C85.jpg I’m0C6E7891-C694-415E-B504-CF46B59FB38C.jpg 41EDE20C-B4FA-4D46-BF9C-562C3BAE7E17.jpg
              Attached Files
              Last edited by Cannanibol; 15 April 2022, 22:42.

              Comment


                #14
                Goedemorgen mede hobbyisten. De dames zijn naar buiten . Nu hopen dat het niet meer gaat vriezen dan kunnen ze voorgoed buiten in de kas blijven 00659D43-0FAB-4CCE-B0C2-0D8C9D8E8521.jpg

                Comment


                • Bas Haze
                  Bas Haze commented
                  Editing a comment
                  Lekker vroeg begonnen zien er mooi uit

                • KnetterMug
                  KnetterMug commented
                  Editing a comment
                  Ze staan toch hoog boven de grond. Gebeurd niks mee...

                #15
                Subke aangemaakt suc6 met je buitenkweek, ziet er goed uit.
                buiten-2020, 2021, 2022, 2023
                Hydro-met afjes-2022

                Comment

                Bezig...
                X