Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Balkon kweek af

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door Kunichika View Post
    Onder zijn gaan drinken?
    Sorry minder zijn gaan drinken de ww

    Comment


    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Niet erg hoor, normaal maak ik er zelf wat van. Maar dit keer lukte het niet.

    #47
    70% van de WW is geknipt, 3takken laten hangen omdat deze hier en daar nog wat witte pistels aanmaakt. Komende week zal de rest wel geoogst worden. Ik denk dat deze mijn record aan buitenplanten(af)gaan verpulveren
    DSC_2578.jpg DSC_2576.jpg
    Last edited by Kunichika; 21 August 2022, 13:12.

    Comment


    • Eurogro
      Eurogro commented
      Editing a comment
      Flinke toppen laat het smaken en geniet er van met maten

    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Zijn nog mooie toppen aan de onderkant van je plant, zal inderdaad mooi voorraadje worden

    • Old dawg
      Old dawg commented
      Editing a comment
      Hé Kunichika, is inderdaad goed gelukt hé, echt wel mooie toppen, 😍denk dat ik mijn laatste 2 dames ook in fasen moet oogsten, maken nog steeds nieuwe pistels aan.

      SuccesπŸ‘

    #48
    Komt net een vriend op bezoek, die wilde de plantjes even inspecteren. Kom ie naar binnen zegt hij;gast je hele plant zit onder de rot. Ik als de wiederweerga naar buiten!!!! Ik zeg; kerel dit is gewoon verkleuring van de toppen ligt aan de phenos. Hoe het precies kan geen idee. Maar had wel even schrikmomentje. Wel heb ik gevoeld dat ze maar niet compact worden. Ik denk dat dit is gekomen omdat ze net in die extreem hete periode de latere bloei in is geschoten. Ik laat haar nog maar een week staan wie weet word het nog beter. De trichomen zijn vrijwel allemaal milky.
    DSC_2580.jpg DSC_2579.jpg

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      kelderkastje fluff betekent vaak ook meer blad en veel meer werk om een pijp te kunnen stoppen. Rechtstreeks in de pijp zegt u? Was het maar zo gemakkelijk!

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Toch ook al.heel efficiΓ«nte en smakelijke luchtige wiet gehad. En rechtsreeks de brandkamer/bowl/joint/.... in.

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Luchtige weed is zeker lekker, maar het is voor het oog beter.

    #49
    Ik had blijkbaar een tak geknakt met het speuren naar toprot. Vanochtend pas opgemerkt, deze dus maar geoogst!!🀀🀀
    DSC_2596.jpg ​​​​​​​

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Mooie top maar het formaat is gissen. Houd er ff een referentie bij zoals een Jeep of een Big aansteker.

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      De top hangt inmiddels te drogen, ze was zo lang als een pakje shag en breed als een deo flesje van Nivea

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Geen idee ik rook niet maar ik stink wel.

    #50
    De eerste 3/4 van de WW is droog genoeg om te gaan curen 79gr zal nog wel iets afgaan. De laatste 3takken die nog steeds aan de stam hangen gaan dit weekend er af. De andere 2ling plant blijft nog nooit een week staan.
    DSC_2608.jpg

    Comment


    • atmosphere1
      atmosphere1 commented
      Editing a comment
      Buitenwiet met waarde, nice

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Lekker, laat ze smaken !

    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Geniet ervan, mooi voorraadje.

    #51
    Ik heb de laatste 3takken van de WW geoogst. Ik heb zo'n gevoel dat ik de eerder geoogste takken ook beter nog een week had kunnen laten staanπŸ€”
    DSC_2611.jpg ​​​​​​
    Last edited by Kunichika; 28 August 2022, 16:15. Reden: Xtreem stonede zondag

    Comment


    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Hij is paars!!

    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Mooie toppen

    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Achter der oren mss πŸ‘Ά

    #52
    Ziet er goed uit!
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


      #53
      26gr van de kingskush(5gr fluff)
      DSC_2630.jpg nog eens 31 gr van de ww+79 van de eerdere takken.(21gr fluff)
      DSC_2629.jpg
      en de kingsjuice sinds gister te drogen.

      Comment

      Bezig...
      X