Sinaasappels in kweektunnel

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • atmosphere1
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2022
    • 755

    #31
    Het hele probleem van te laat bloeien wat we hier in Nederland hebben met normale soorten heb je daar niet , hooguit met een volle sativa .

    Dus alleen wanneer je de planten klein wil houden is autoflower nuttig.

    Comment

    • parakweker
      Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2021
      • 663

      #32
      Mooie toppen!

      Comment


      • Eurogro
        Eurogro commented
        Editing a comment
        Bijna klaar met knippen
        En dan wegen
    • Kunichika
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2019
      • 1890

      #33
      Volgend jaar maar zo'n tumbler kopen, gaat stuk sneller voor de hoeveelheden die jij hebt.

      Comment


      • Eurogro
        Eurogro commented
        Editing a comment
        Heb er zelf een gemaakt
        Werkt voor mijn goed genoeg
        Zal binnen kort foto plaatsen
        Doe alleen beetje voor knipwerk

      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Ga je ze droog in een of andere DIY gooien? Dar zou ik niet doen!!
    • atmosphere1
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2022
      • 755

      #34
      En helemaal geen toprot toch ?

      Comment


      • Eurogro
        Eurogro commented
        Editing a comment
        Niks nie goed ventileren 24 uur persagentschap voor en achterkant open
        En de zijn luikjes nu met het veranderen van temperatuur vliegt de luchtvochtigheid al een speer omhoog in de avond en nacht
        80/90%

      • atmosphere1
        atmosphere1 commented
        Editing a comment
        Maar heb je toprot gevonden in de geoogste planten ?
    • Hork
      Banned
      Lucky Member
      • Jul 2020
      • 4103

      #35
      Waar blijven de foto's van de toppen Eurogro ziet het er mooi uit?

      Comment


      • Eurogro
        Eurogro commented
        Editing a comment
        Het komt nog even het laatste afwerken
    • Corleone1933
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2020
      • 916

      #36
      Ben benieuwd naar het eindproduct, knip ze nog, we zien het wel verschijnen.
      buiten-2020, 2021, 2022, 2023
      Hydro-met afjes-2022

      Comment

      • Eurogro
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2021
        • 842

        #37
        Hork hier is het dan 2344gram schoon aan de haak

        7A16D9E0-14E1-4E05-AABB-FB7C48A49B41.jpg
        Corleone1933

        Comment


        • Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Dat ziet er goed uit en een mooie voorraad, geniet ervan.

        • atmosphere1
          atmosphere1 commented
          Editing a comment
          Echt goed geknipt , zo te zien.

        • KnetterMug
          KnetterMug commented
          Editing a comment
          Lekr hoor van buiten 😁👌
      • atmosphere1
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2022
        • 755

        #38
        En dat is nog niet van alle planten toch ?

        Comment

        Bezig...