Zou die potten niet direct op de tegels zetten, als we weer hittegolf hebben kook je de wortels lijkt me.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eerste kweek, 2x dwarf Ryder AF, 1x white widow, 1x train wreck.
Collapse
X
-
Ik ben al in 1984 gestopt met roken. Pas veel later weer eens wat hasj gaan roken in een pijp. Op zo'n moment krijgen schone longen het wel even moeilijk..... Maar de aanhouder wintOorspronkelijk geplaatst door Skanti View PostGisteren ben ik voor het eerst in 15/16 jaar weer in een coffeeshop geweest, ik kon wel wat gebruiken om beter te slapen(weinig thc/high) . Er werd me NLX geadviseerd, nou heb ik dus ook al 15/16jaar niet geblowd én omdat ik gestopt ben met roken gebruikte ik een pijpje, maar na 3 hijsen was ik er al wel weer klaar mee. Toen ik in bed lag voelde ik de high opkomen maar die bleef mild, helaas gaf het me geen rust en heb er ook geen minuut eerder/langer/beter door geslapen.
Ik ben nu sinds een paar weken aan het vapen, Na een kleine 5 maanden niets gebruikt te hebben. Dat vapen is wel een wereld van verschil i.v.m. belasting van de longen. En het werkt ook veel effectiever heb ik het idee. En het ruikt ook niet zo stevig. Mijn (onwetende) buren hebben het raam open op pakweg 5 meter afstand. Die slapende honden maak ik liever niet wakker.
In ieder geval kan je met vapen behoorlijk lang doorgaan voordat je longen gaan protesteren. Tenminste, dat is mijn ervaring. Het kan dus zijn dat je te weinig geïnhaleerd hebt of dat de wiet uit de shop van matige kwaliteit was. Helaas zijn er verkopers die je met een stalen gezicht regelrechte troep leveren. Ik ging uiteindelijk alleen nog maar naar twee vaste bekende adressen waar ik blind op kon vertrouwen. Maar hoe dan ook is er geen garantie dat cannabis gebruik je ook daadwerkelijk rust brengt. Voor de meeste mensen wel. Maar er zijn genoeg uitzonderingen.
Comment
-
Weer een week verder.
De Northern Light (foto 1 en 2) heeft een voorsprongetje op de 2 White Widow's, haar toppen beginnen wat voller te worden, en de bloei haren wat bruiner.
Geweldig leuke hobby dat kweken, misschien ga ik toch ook maar een lamp kopen zodat ik het droogtentje kan gaan gebruiken om een binnenkweekje te doen.
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 4 photos.
- Likes 2
Comment
-
Nu ik tegen het einde van de kweek loop begint de stress toe te nemen.
1 White WIdow heeft toprot en meeldauw. http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ik-een-rot-top
En nu zag ik bij de Northern Light dit.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.
- Likes 1
Comment
-
Van de top tot halverwege zijn de trichomen grotendeels milky, aan de onderkant en tegen de stam zou het nog wat meer mogen worden.
Het lukt me helaas niet om beter foto's te maken met mijn 100-250x microscoop.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 4 photos.
- Likes 2
Comment
-
Met toch wel een beetje gepaste trots kan ik melden dat de eerste plant van mijn allereerste kweek is geoogst.
De Northern Light hangt nu met de voetjes naar boven. De onderste topjes heb ik nog even laten zitten, wellicht wordt dat nog wat en anders zijn ze alvast aan het uitdrogen ofzo.
Ik heb nu nog 2x White Widow's, waarvan 1 kneusje. De mooie heeft vandaag voor het laatst voeding gekregen en ik hoop dat die over een weekje klaar is.
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 6 photos.
- Likes 1
Comment
-
De vorige foto is het laatste van de Northern Light wat hier nog bij gaat komen. Dus ik zal onder de 30gram blijven.
Voor de eerste kweek ben ik met deze al niet ontevreden. De dame zat in een 15liter pot, ik denk dat ze niet hoger dan 50cm is geworden. Ik heb ze met gewoon kraanwater en Bionova autoflower supermix gekweekt.
Attached FilesYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.
- Likes 1
Comment

Comment