Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Na een decennium weer eens wat aankloten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

IMG_4187.jpg IMG_4188.jpg IMG_4185.jpg IMG_4182.jpg Foto update! Ik zit er over te denken om een klein beetje voeding bij te geven. Bij de sherbet die ik al way bloeihaartjes, bij de honey peach niet. Iemand aanrader voor voeding? Kan groeivoeding nog of nu al bloeivoeding?

Comment

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Gewoon die van de action

IMG_4406.jpg IMG_4410.jpg IMG_4409.jpg Updateje. Heb ze nu 3x terra grow bijgevoed. Maar omdat ze nu wel duidelijk in de bloei zijn ga ik over op terra bloom. Ik ga niet elke waterbeurt bij voeden, ze hebben het ook heel goed gedaan zonder extra voeding. Ik vind het echt bizar hoe groot ze zijn geworden, mooie soorten zijn dit!

Comment

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Ze zijn bijna uitgegroeid, worden mooie boompjes!

IMG_4601.jpg IMG_4597.jpg IMG_4605.jpg IMG_4600.jpg IMG_4604.jpg Kleine update! De sherbet is druk aan het bloeien. De honey peach nog niet hopelijk gaat dit snel gebeuren. Ik geef ze sinds een week af en toe 5ml terra bloom per plant. Gister ook wat green sensation. Bladeren lijken iets donkerder gekleurd nu, zien er nog wat gezonder uit.
    Attached Files

Comment

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Acht weken?
      Echt?
      Aan de topjes te zien zijn ze net pas in bloei, kwa grootte.
      Dan zit je kwa bloeitijd wel goed, das waar, maar ik heb geleerd dat er bij gebruik booster ook iets te boosten moet zijn

• Grow Co
      Grow Co commented
      Editing a comment
      Takketoelli Als jij t Bio-Tabs schema volgt op jou whiteboard ga jij ook n week voor dat de eerste toppen zichtbaar zijn met PK5/9 beginnen of PKcomposthee 🤓

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Dat is geen green sensation
      Ik ben twee keer de fout ingegaan om die te vroeg te geven, alleen maar problemen de rest van de kweek

Ik begin een weekje later. Ze hebben schema's die elkaar tegenspreken. Op you tube zegt ie een weekje later dan op het schema staat. De thee en pk moeten ook andersom

Dat is soms wel het lastige. Als je met autoflowers werkt moet je wel iets vroeger starten van green sensation te geven. Als ze een cyclus hebben van 8-9 weken alles samen begin ik vanaf week 5 tot week 8.
    2 of 3x wekelijks. Valt tezien
    vanaf welke week start jij met het geven van pk 13-14?

Comment

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Je kunt niet iets boosten wat er niet is
      Eerst dikke toppen kweken, daarna boosten

• Minigrowcase
      Minigrowcase commented
      Editing a comment
      Wie zegt dat boosten ook altijd goed is terwijl het ook in het nadeel kan werken? Ik ga nu voor het eerst zonder booster doen ronde erop met booster of de opbrengst moet top zijn zonder 😜

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Exact

Je kunt heel goed zonder, het is een additief. Je voegt dus iets toe wat wel nodig moet zijn, ander schaadt het alleen maar

Fotoupdate! De sherbet is druk bezig toppen te kweken, ruikt sterk. De honey peach toont eindelijk wat bloeihaartjes maar is vrij bleek. Had haar anderhalve dag geen water gegeven en toen hingen de bladeren slap. Voedingsgebrek lijkt me niet de rede van de gele bladeren want ik heb een paar keer bijgevoed met terra grown en bloom. We gaan het meemaken!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 6 photos.

Comment

Fotoupdate. De sherbet gaat richting het einde, bruine haartjes te zien. Redelijke toppen ontwikkeld. Bladeren beetje gelig sommig en andere weer wat paarsig, zie fotos. Weet niet wat dat precies aangeeft, iemand een idee? De honey peach is ook wat bleek. Iemand een idee? Groetjes
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 7 photos.

Comment

• Highrider
        Highrider commented
        Editing a comment
        Paars is genetisch en vaak door een beetje fris.
        Verder is ze volle bak der voeding aan het leegtrekken uit die vergeelde/lichtgroene bladeren, langzaam van onder naar boven. Logisch met zo'n grote dame in dat kleine potje.
        Ziet er goed uit, dat wordt een lekker rokertje straks!
    Bezig...
    X