Na een tijdje (ahum
) niet op t forum geweest te zijn. Ben ik na jaren een buiten kweekje met autoflowers begonnen. Na te zitten spitten hier tussen alle kweekverslagen leek het me leuk om hier ook wat te gaan schrijven en mijn eigen kweek te gaan bijhouden. Ik ben begin Mei begonnen met ontkiemen van de 5 dames die nu in bloei staan. T waren 3 soorten , maar ben zo stom geweest om ze door elkaar te halen dus de enige die haar identiteit verraad is de Purple Kush met d'r paarse trekjes.
โ
Aan de planten is te zien dat ik in het begin genoeg fouten gemaakt heb, toch zijn er nog redelijke bloemen ingekomen dus al met al ben ik toch wel tevreden. Deze dames hebben hun tijd doorgebracht in mijn tuinkas trouwens. Nu deze dames in bloei staan ben ik begin Juli mijn 2e ronde zaadjes gaan ontkiemen. Dit keer heb ik de namen van de soorten gelijk op de pot geplakt om eerder incident te voorkomen
soortjes zijn. 1x Purple Kush, 3x Cream Candy, 1x Bigbud Gorilla, en 1x zaadje wat ik nog over had. Heb haar Verrassing genoemd. Deze dames zullen het merendeel van hun leven buiten de kas gaan doorbrengen in de volle zon op het terras. Met slecht weer of storm zet ik ze wel binnen om ze te beschermen. Heb ook nog de optie om ze onder het afdak te plaatsen even kijken hoe ik alles ga doen. Ik ga waarschijnlijk nog een hele hoop fouten maken, we zullen zien.
Hopenlijk dit jaar een leuke oogst. Nu even kijken hoe ik de foto's geplaats krijg want ik ben een ramp met internet en forums
. 20250715_091248.jpg 20250715_091241.jpg 20250715_091237.jpg
Zal vandaag nog een foto plaatsen van de nieuwe dames. Die potten zien er al een stuk beter uit dan de eerste ronde. Maar goed dit verslag heet niet voor niets door Schade en Schande Wijs natuurlijk
.
Zoals beloofd foto's van de andere dames. Had ze binnen gezet vannacht.
20250715_104141.jpg 20250715_104202.jpg
) niet op t forum geweest te zijn. Ben ik na jaren een buiten kweekje met autoflowers begonnen. Na te zitten spitten hier tussen alle kweekverslagen leek het me leuk om hier ook wat te gaan schrijven en mijn eigen kweek te gaan bijhouden. Ik ben begin Mei begonnen met ontkiemen van de 5 dames die nu in bloei staan. T waren 3 soorten , maar ben zo stom geweest om ze door elkaar te halen dus de enige die haar identiteit verraad is de Purple Kush met d'r paarse trekjes.Aan de planten is te zien dat ik in het begin genoeg fouten gemaakt heb, toch zijn er nog redelijke bloemen ingekomen dus al met al ben ik toch wel tevreden. Deze dames hebben hun tijd doorgebracht in mijn tuinkas trouwens. Nu deze dames in bloei staan ben ik begin Juli mijn 2e ronde zaadjes gaan ontkiemen. Dit keer heb ik de namen van de soorten gelijk op de pot geplakt om eerder incident te voorkomen
Hopenlijk dit jaar een leuke oogst. Nu even kijken hoe ik de foto's geplaats krijg want ik ben een ramp met internet en forums
Zal vandaag nog een foto plaatsen van de nieuwe dames. Die potten zien er al een stuk beter uit dan de eerste ronde. Maar goed dit verslag heet niet voor niets door Schade en Schande Wijs natuurlijk
Zoals beloofd foto's van de andere dames. Had ze binnen gezet vannacht.
20250715_104141.jpg 20250715_104202.jpg

Comment