Wordt mijn eerste keer kweken en na wat research te hebben gedaan op het internet kwam ik op de Frysian dew uit als een van de makkelijkste buiten wietplanten. Dus zal ik het hele process laten zien als beginner en kijken hoe het gaat!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Frysian Dew, eerste keer kweken!
Collapse
X
-
Ziet er uit als een tevreden buitenplantje.
Frisian dew was ook voor mij vaak de succesvolste plant buiten.
De smaak vond ik trouwens ook erg lekker.
Heel anders dan 'normale' wiet. Heel aardig/musky en een soepele rook. Een van de betere buitenwietjes!
Als je een manier hebt om ze droog te zetten tijdens regen etc is je kans op rot en narigheid nog weer een stuk lager.
Succes dit seizoen.
Comment
-
Hier geen probleem met afjes overpotten, als de kluit mooi heel blijft , soms is het door het verpotten dat ze bloeien maar wat laten uitdrogen en voorzichtjes, ook potgat voormaken in nieuwe pot kan helpen . Minst stress ! Succes , subke !Ganja always does the trick.
Comment
-
Autoflowers beter rechtstreeks in de eind pot zetten,en Absoluut niet overpotten zeker buiten niet!!
waarom die penwortel en haartjes schietten omlaag en wijd eenmaal bij contact is het afgelopen
de plant krijgt dan het signaal ik moet bloeien de ruimte is beperkt en daar gaat je kweek al rechtstreeks mislukt,alle potentieel weg.
Comment
-
stafford vroeger mss nieuwe soortjes zijn zoals fems , ik heb ze 2x verpot en 2 x kluit laten worden, en ze bleven doorgroeien .
Natuurlijk klinkt het ook niet echt toch in de natuur beginnen afjes in volle grond toch ook te niet te bloeien omdat ze een steen raken.
Je doet alsof het allemaal verpest is nu , hier hebben ze niks liever net zoals fems , om es verpot te worden ?Ganja always does the trick.
Comment

Comment