Laat maar, ben er zojuist achter gekomen waarom ie niet bloeit… heb de reguliere versie gekocht
Frysian Dew, eerste keer kweken!
Collapse
X
-
Comment
-
👍 1
Comment
-
Ze staat in Plagron Batmix, met de biologische voedingslijn Plagron Power Roots, Vita Race, Alga Grow, Alga Bloom en green sensation.
Ze krijgt nu enkel Power Roots en Alga Grow. Hoef niet af te zuren dus dat scheelt. Vita Race spuit ik op de bladeren om de 4 dagen.
In feite nog niet echt nodig om nu voeding te geven omdat Batmix zwaar voor bemest is. Op papier pas na week 6 voeding toepassen, alleen lijkt ze het heerlijk te vinden, lekker donkergroen en geen verbrande puntjes in de bladeren.
-
-
🥰 1
Comment
-
-
-
-
20260718_140051.jpg 20260718_140145.jpg
Zit met de Critical Impact nu op 6,5 weekjes. Lengte op 86cmComment
-
Ben niet blind hoor ?
Maar je bent dus al snel een grote speler als je in volle grond teelt -
Nou nu je erover begint ben je idd blind. Want had het over hem en kweek ik daarbij in volle grond?
Ik reageer enkel op zn bijdehand berichtje. Dus ja, je bent idd een hele grote speler als jij in 6,5 weekjes een plant in een 38 liter pot kweekt die al boven de 2 meter is. Lees eerst eens berichten fatsoenlijk voordat je uit je nek gaat reageren.
-
-
Hi Jdub,
Die bamboe stokken waren in de aanbieding, en dacht waarom niet alvast preventief een soort van een "kooi" maken. Heb nu groene tuindraad rondom de bamboe stokken gespannen waardoor de zijtakken erop kunnen leunen (mochten ze ooit zwaar worden). Heb nu 2 lagen tuindraad gespannen, morgen nog 2 andere lagen voor de nieuwe zijtakken.Comment
-

Comment