Mededeling

Collapse
No announcement yet.

••• QNQ's Qweekbelevenissen •••

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: ••• QNQ's Qweekbelevenissen •••

Snap wat je bedoeld man. Heb het altijd al bewonderenswaardig gevonden hoe behulpzaam je hier bent.

De Tangilope gaat zo te zien lekker.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Weet je, laat lekker die eigenwijze kleuters links liggen en doe de dingen hier die je wel leuk vind om te doen.

Niet wegblijven hoor, ik streun anders de hele Veluwe af .
      Zonder jou is JD forum geen JD forum meer...
      Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Ik snap ook wel wat je bedoeld, je stopt er echt veel energie in.

En erg jammer... zonder QNQ, is JD geen JD.

Maar ik merk zelf ook dat dit forum behoorlijk vervuild is.

Dat sommige mensen verkeerde tips geven, kan gebeuren denk ik.. dat is hun beperkte kennis/visie.

Dit wordt meestal wel weer gecorrigeerd door een ander.

En leert de topic openen misschien nog meer, dan wanneer hij alleen het geode antwoord krijgt (meestal komt er een discussie op gang)

Maar al die onmzinnige topics die je om de oren vliegen.... en dan liefst ook nog 5 of 6 in elke categorie

is het anders geen idee om JD te vragen om "strengere" regels op te stellen.

Als je je niet aan de regels houdt: Topic verwijderd, eventueel user een waarschuwing , of gelijk een ban.

Zullen er misschien meer admin nodig zijn, maar weet zeker dat er wel een paar malloten te vinden zijn.

Zoals ook gezegd door anderen, zou jammer zijn als je weg gaat , of minder komt.

Andere kant kost je veel tijd, en je hebt ook wel betere dingen te doen

Comment

Ik ben niet weg, maar ik merk dat ik me regelmatig stoor en daarvoor kom ik hier niet.
          Ik ga stoppen met dingen herhalen en proberen meer in de lach te schieten, in plaats van vertellen hoe het beter kan.
          Voila, misschien heb ik zelfs meer tijd om m'n verslag te updaten of echt interessante posts/kweekverslagen te lezen.

@wietefras: Die Tangilope is een beest. Die is pas vorige week gestopt met groeien. Stretch na de eerste bloei is wel 300%
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Mooie tuin en leuk verslag!

Wat je beschrijft over dir forum ken ik van eigenlijk alle andere fora waar ik lid van ben. Het gitaarnet forum waar ik al eeuwen lid ben heeft precies dezelfde problemen: steeds weer dezelfde vragen, steeds dezelfde domme antwoorden van mensen die hun kennis vooral van internet hebben en dus elkaar achterna praten zonder werkelijke kennis van zaken. En dan ook nog domweg over elk antwoord wat niet bevalt heen lezen. Goed lezen lijkt sowieso een uitstervende kunst. Jammer maar inherent aan het internet denk ik. Mijn pubers kunnen dat trouwens ook erg goed: vragen naar de bekende weg en niet zelf even nadenken/zoeken. Gemakzucht door overdaad aan informatie, zoiets.

Comment

Inderdaad, laten we het van de hilarische kant bekijken Q...
              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

snap je ook wel... je bent geen computer die steeds alles moet herhalen he... laat ze maar zelf wat zoeken en lezen.
                daardoor ben ik ook het verste geraakt hoor

Comment

Voila thats the spirit QnQ
                  Ik lach me ook soms krom met wat ik lees hier (ook soms met mezelf)..maar erop ingaan,no way,heb al aan 1 puber genoeg thuis

Comment

Ik snap je Q na zoveel jaar elke jaar weer de zelfde vragen beantwoorden is niet leuk meer
                    Lezen doen ze tegenwoordig niet meer en waarom zouden ze dat wel doen als vragen zo makkelijk is.
                    Maar blijf a.u.b. wel koffie komen drinken n de ochtend op de chat anders zal ik je mega erg missen
                    En misschien moet er weer eens goed na de 18+ leden worden gekeken en wat kinderen verwijderd worden

Groetje Bella en wat een mooie rozen heb jij
                    God was never on your side..

Comment

btw QnQ is de jack van sannies seeds stabiel ik zag ergens op het forum,een picture van jou sannies jack direct op 12/12,daarmee mijn intereese gewekt

Comment

Zou je dat niet beter aan sannie vragen?

Comment

Neen want QnQ leest veel meer 'kweekverslagen' dan Sannie

Comment

Ik duik nog even de tuin in...

Comment

Eens is de maat vol, de mijne is de laatste maanden ook vol. Mijn reden is helaas een andere dan de jouwe.
                              Vandaar weinig van mijn kant weinig animo om in te grijpen, misschien mettertijd wel weer.... nu ff niet!

Comment

ghehehe lol de laatste maanden pas Cebep?alle mensen waar je de pik op had zijn toch al bijna weg dus zeer begrijpelijk dat je niet zoveel meer hoeft in te GRIJPEN al ging het hier meer om herhalend advies geven vanaf QnQ zijn kant, maar goed ONTOPIC.

enne niet teveel drama en vloeken mensen stel je voor dat je er iemand mee kwetst

Comment

Bezig...
                                X