Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Snaap,s Nieuwe Kweek 2010

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Snaap,s Nieuwe Kweek 2010

    Ja ik heb gisteren een zak koemest leeg gegooid op de plek waar ik die foto,s genomen heb, daarna 60 liter water gegeven.
    De grond is ook niet zo ideaal, zit toch best nog wel veel klei grond daaronder.

    Ik heb me lesje dit jaar wel geleerd betreffende gurealia kweek.
    Volgend jaar gaan we het heel anders doen, grond eerst goed bewerken en bijmesten, daarna planten direct eind april op hun plek zetten, hopen dat de wortels dan wat dieper zitten en ze dan wel genoeg water vinden.

    Planten in de tuin doen het redelijk, helaas staan ze niet constant in de zon, pas vanaf een uur of 11 tot 19 uur, daarna staan ze toch in de schaduw.
    Keb 5 planten bij me ex in de tuin staan, die staan van smorgens 9 tot s,avond 10 uur in de zon en dat zijn al hele bomen, niet normaal, wat een beetje zon al niet kan doen.

    P.S, die planten in die kleine potjes heb ik een beetje verwaarloosd, hebben veel droog gestaan, moeten nog naar een leuk plekje, liefst voedingrijke bodem, veel zon maar wacht ff tot de hittegolf voorbij is, en dat de kans op regen weer wat groter is.
    Last edited by snaaps; 29 June 2010, 14:37.

    Comment


      #33
      Re: Snaap,s Nieuwe Kweek 2010

      ziet er leuk uit
      ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

      Comment


        #34
        Re: Snaap,s Nieuwe Kweek 2010

        En we wachten nog steeds op bloei bij de early skunk, white widow en nlx.
        De damens zijn erg laat dit jaar, vertonen hier en daar wel wat witte draadjes maar dat mogen geen toppen heten.

        We wachten geduldig af!

        Comment


          #35
          Re: Snaap,s Nieuwe Kweek 2010

          ey et ziet er goed uit man suc6 ermee.
          en mischien is het slim om je buren keer een bloemetje te brengen met al die wiet lucht in de buurt

          Comment


            #36
            Re: Snaap,s Nieuwe Kweek 2010

            Ja sorry mensen,

            Verleden jaar hield ik een keurig verslag bij.
            Dit jaar heb ik veel andere dingen aan het hoofd.

            Nou, ook nu hou ik het ff beperkt vanwege privacy redenen..
            plantjes staan alle in bloei en het is bijna oogst tijd, sommige plekjes zijn misluk en/of leeg geroofd.
            andere plekjes zijn matig vanwege te weinig grond en matige bodem (dat zal volgend jaar geen probleem meer zijn)
            andere plekjes zijn goed tot zeer goed, deze plekjes zal ik volgend jaar weer gebruiken en ook hier zal er flink bemest worden, ruimte vergroot.

            Sommige vroege planten heb ik verleden maand al moeten oogsten vanwege toprot, maar waren eigenlijk al bijna klaar.
            ben blij dat de rest pas later na de regen periode pas echt lekker in bloei kwamen.
            planten in de tuin in potten heb ik ook geoogst, deze begonnen steeds geler te worden, vermoedelijk voeding probleem.
            (in potten doen we niet meer, alleen nog volle grond)

            afijn, hier een pic van 1 van de goede plekjes:

            Comment


              #37
              Re: Snaap,s Nieuwe Kweek 2010

              mooie plant als ie twee meter is komt daar makkelijk meer dan drie ons vanaf

              succes ermee

              Comment

              Bezig...
              X