Orange Skunk

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • paultjoew
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Nov 2009
    • 88

    #1

    Orange Skunk

    Korting op 420shop
    Gister deze zaadjes besteld op http://www.onlinesmartshop.nl/califo...unk-p-643.html
    Hoop dat ik ze snel binnen krijg dan kan ik beginnen met mn allereerste echte kweek.
    wel een paar keer kippenvoer hennep geplant maar da ken je natuurlijk niet roken.
    Is er iemand die ervaring heeft met deze plantjes?
    Update als ik zaadjes binnen heb en ga ontkiemen.
    Gr Paul
  • Ready Set Grow
    Retired
    • Jan 2010
    • 796

    #2
    Re: Orange Skunk

    Met die planten heb ik geen ervaring, met hennep wel xd.
    ga je ze buiten zetten? zoja je kan beter nog wat wachten tot midden april.
    ik ga mijne zaaien op 1 APRIL xd, is geen grapje.

    Comment

    • westport
      Wicked Grower
      420 MemberLucky Member
      • Aug 2008
      • 3847

      #3
      Re: Orange Skunk

      Californian Orange Skunk, mooie soort.
      Veel succes.

      Grtz
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

      Comment

      • paultjoew
        Expert Stoner
        MemberLucky Member
        • Nov 2009
        • 88

        #4
        Re: Orange Skunk

        Ik ga ze eerst binnen beetje laten groeien en dan zet ik ze buiten.
        Met mn stonede kop gister vergeten gefeminiseerde zaadjes ipv man/vrouw te bestellen. dus nu moet ik dat nog gaan uitzoeken.
        domdomdom

        Comment

        • SirSmokeAllot
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2008
          • 1968

          #5
          Re: Orange Skunk

          hmmm... Cali-O, deze hou ik in de gaten hoor!!!
          Grtz $iR
          sigpic

          Comment

          • thegod
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • May 2008
            • 212

            #6
            Re: Orange Skunk

            suc6 man nog nooit gerookt ofzow dus geen informatie voor je

            Comment

            • Ready Set Grow
              Retired
              • Jan 2010
              • 796

              #7
              Re: Orange Skunk

              je hebt nu wel voordelen, je hebt enkel vrouwtjes
              kost wel wat meer, hoeveel heb je er besteld?

              Comment

              • paultjoew
                Expert Stoner
                MemberLucky Member
                • Nov 2009
                • 88

                #8
                Re: Orange Skunk

                Nou ik heb dus niet-gefeminiseerde zaadjes gekocht dus er zitten sowieso ook mannetjes tussen.
                Gelukkig heb ik 11 zaadjes. Ookeen grindertje besteld aangezien ik die laatst (gevuld) onder geweld af moest staan.
                Ik wacht nog steeds op de bestelling, niet zo erg hoef toch nog niet te beginnen maar ik trek t nooit om iets te bestellen en dan te moeten wachten.
                Maar er staat ready to be shipped dus denk maandag/dinsdag dat ik alles binnen krijg.
                oooeeaaaah, tijd voor een jointje

                Comment

                • Ready Set Grow
                  Retired
                  • Jan 2010
                  • 796

                  #9
                  Re: Orange Skunk

                  Oorspronkelijk geplaatst door paultjoew
                  Nou ik heb dus niet-gefeminiseerde zaadjes gekocht dus er zitten sowieso ook mannetjes tussen.
                  Gelukkig heb ik 11 zaadjes. Ookeen grindertje besteld aangezien ik die laatst (gevuld) onder geweld af moest staan.
                  Ik wacht nog steeds op de bestelling, niet zo erg hoef toch nog niet te beginnen maar ik trek t nooit om iets te bestellen en dan te moeten wachten.
                  Maar er staat ready to be shipped dus denk maandag/dinsdag dat ik alles binnen krijg.
                  oooeeaaaah, tijd voor een jointje
                  Je hebt nu wel meer kans dat je meer vrouwtjes hebt, en je kan nakomelingen maken als je wilt.

                  Comment

                  • paultjoew
                    Expert Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2009
                    • 88

                    #10
                    Re: Orange Skunk

                    nakomelingen maken heb ik nooit moeite mee gehad

                    Comment

                    • paultjoew
                      Expert Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2009
                      • 88

                      #11
                      Re: Orange Skunk

                      Update!
                      Vandaag de zaadjes binnengekregen.
                      Kon mezelf er niet van weerhouden om gelijk iets te doen. Dus nu ben ik vast 2 zaadjes aan het ontkiemen. Geen idee of ik het goed doe maar gelezen ergens dat het zo kon.
                      Dus mn mooiste nijntje bord gepakt, wat watten er in, beetje water erbij zodat t lekker nat is en in een donker hok gezet.
                      Tips over hoe het beter kan zijn altijd welkom.
                      Nou maar hopen dat dit niet de enige 2 vrouwtjes zijn die in t pakkie zitten ofzo.
                      Bijgevoegd een fotootje.
                      Ik hou jullie op de hoogte
                      Attached Files

                      Comment

                      • Ready Set Grow
                        Retired
                        • Jan 2010
                        • 796

                        #12
                        Re: Orange Skunk

                        ga je ze dan vaneerste keer onder het gewone zonlicht laten groeien?

                        Comment

                        • Wierie Wierie
                          Senior Grower
                          MemberLucky Member
                          • Oct 2008
                          • 848

                          #13
                          Re: Orange Skunk

                          Mooie soort!!!!!!!!!

                          Succes met de kweek
                          NLX outdoor kweek 2011
                          Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                          De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                          Comment

                          • paultjoew
                            Expert Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Nov 2009
                            • 88

                            #14
                            Ik ga ze eerst onder een lamp een beetje sterk maken en daarna op mn kamer bij t raam.
                            Meer experimenteel, rest van de zaadjes laat ik over 2 weken ofzo ontkiemen en laat ik eerst in de serre sterk worden.
                            Zodra ik weet welke mannetje en welke vrouwtje zijn gaan de vrouwtjes de grond in in de achtertuin, mannetjes wordt mee afgerekend.
                            Eerste 2 zaadjes vertonen eerste tekenen van ontkiemen, klein barstje met iets wits erachter. Dus morgen ochtend in een potje met aarde.
                            Foto's ook morgen.

                            Oei, moeilijkheden.
                            Vader: Er worden hier geen drugs verbouwd in huis.
                            Nou dan maar in alles in de achtertuin.
                            Als ie t nou eens een keertje zou proberen, zou ie niet zo kortzichtig zijn.
                            Weet niet eens waar ie t over heeft.
                            Zaadjes nog iets verder open dus gaan morgen lekker de grond in en groeien maar. hopen dat er vrouwtje tussen zit

                            -Gelieve niet te dubbelposten aub? Grtz-
                            Last edited by westport; 17 March 2010, 01:10.

                            Comment

                            • SirSmokeAllot
                              Super Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2008
                              • 1968

                              #15
                              Re: Orange Skunk

                              Misschien eens een volwassen gesprek aangaan met pappie, als die daar uiteraard vatbaar voor is.
                              Heb al een stekkie dat groeit hoor in de tuin (eentje die ik overhad en niet zomaar kon weggooien) in de nabijheid van de warme composthoop, maar om ze er nu al in te gaan stoppen voor serieus is misschien nog iets te vroeg. Denk ook niet dat pa zal kunnen lachen met het monster die er in september zal staan

                              Grtz $iR
                              sigpic

                              Comment

                              Bezig...