Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Orange Skunk

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Orange Skunk

Gaat lekker toch . Ik heb alles in de kas en buiten staan hoor ze kunnen wel iets hebben maar idd hoppen dat het geeen 6 graden gaat vriezen . lol

Greetzz GG

Comment

Vandaag wilde ik Nr3 en Nr4 dieper in hun pot zetten zodat ik de aarde kon ophogen tot net onder de lobblaadjes. Het wortelsysteem was al veel verder ontwikkeld dan ik had verwacht. Toen ik ze uit hun pot haalde is bij Nr3 een groot stuk van de wortel gebroken en bij Nr4 een paar zijwortels die niet meekwamen. Ik hoop dat ze goed herstellen anders is het jammer, zonde vooral want ze deden het lekker. Binnekort horen jullie het.

Comment

Mooie scherpe fotoos me loves that verry nice. ga zo door.

Grtz

Comment

Dank je, vind het erg leuk om foto's te maken. Vandaag komen er weer nieuwe.

Comment

Hoy paultjoew.

Dat enkele zijworteltjes afbreken hoeft niet echt een probleem te zijn. Een groot stuk van de wortel ook niet echt, maar dat zul je idd na verloop van tijd zien. Staan ze nog binnen? Een goeie temperatuur voor je worteltjes is uiteraard bevorderlijk. Deze zou rond de 18-20°C moeten zijn en kun je eenvoudig meten met een lange aquariumthermomether of gewoon koortsthermomether ofzo bvb, bij voorkeur op een diepte van 15cm. Je gietwater mooi op temperatuur laten komen is ook wel een must.
            Je plantje zal even stilstaan boven de grond, maar ondergronds kan dit soms bevorderlijk werken en een serieus wortelgestel voorzien voor je plantje wat ze in de toekomst ten volle zal kunnen benutten. Misschien iets om in de gaten te houden. Kgeef je nog een link mee naar een draadje over wortelsnoei (klikken voor link) waarin je kunt lezen dat sommigen het bewust doen (uiteraard niet de helft van de kluit...).

Grtz $iR
            sigpic

Comment

Dank je Sir, nuttig draadje. Ze zien er nog niet veel sterker uit ofzo maar dat komt misschien nog. Er komen wel bij alle potjes een paar kleine wortels aan de onderkant eruit maar ik ga nog niet overpotten.
              Vandaag weer foto's gemaakt, Nr1 begint al lekker naar wiet te ruiken en heeft in de oksels volgens mij al haartjes. Dus misschien heb ik mn eerste vrouw gevonden. Zie de 3e foto. Kan iemand dit bevestigen of zijn ze uberhaupt nog te jong om dit te zien?
              Foto's zijn voorlopig 3 x Nr1 en 1 x Nr2. Had nog foto´s gemaakt van de andere maar weet nu niet meer welke welke is dus ga later nog wel fotos maken van de anderen. Daar is trouwens weinig bijzonders op aan te merken. Ze groeien.
              Attached Files

Comment

Vandaag in grotere potten gestopt behalve Nr2. Die heeft nog wat moeite dat kan je ook zien op de foto's.
                Van alle andere planten is het wortelsysteem goed ontwikkeld en kwam al onder de potjes vandaan, vandaar het overpotten. Nr1 gaat het best, 5-vingerige bladen en een lekkere wietgeur al. Ik blijf hopen op zo veel mogelijk vrouwtjes.
                Attached Files

Comment

Komt dik in orde P daddy!!! Ik denk niet dat het nog zal vriezen buiten en de aangeplante eenjarigen beginnen in de tuin nu pas echt hard te gaan.
                  Veel suc6 en grtz $iR
                  sigpic

Comment

Zo na lange tijd radiostilte weer een update, er was niet zo bijzonder veel te vermelden vandaar.
                    2 planten staan nu in de grond in de achtertuin, 2 gaan er na dit weekend in en 1 loopt een beetje achter maar dat komt wel goed.Ik heb volgens mij zojuist het eerste echte haartje gespot dus dat vond ik wel een update waard.
                    Maar een update is natuurlijk niks zonder foto´s.
                    Attached Files

Comment

Ziet er goed uit Paultjoew, de mijn staan ondertussen ook al buiten.
                      Veel suc6!!!

Grtz $iR
                      sigpic

Comment

Altijd mooi meegenomen wat foto voer.
                        Staan er goed bij, maar zie op sommige foto's een SCHIMMEL verschijning op je aarde!?

Grtz
                        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door westport View Post
                          Altijd mooi meegenomen wat foto voer.
                          Staan er goed bij, maar zie op sommige foto's een SCHIMMEL verschijning op je aarde!?

Grtz
                          Ja dat klopt, dat is van de Escar-go, anti slakken korrels. dus kan geen kwaad geloof ik.

planten zien er inimddels nog beter uit. en 1 vd 2 dames gaat echt als speer.
                          binnekort weer foto update

Comment

Na een lange tijd niks te hebben gepost nu dan eindelijk weer een update.
                            Vandaag er achter gekomen dat 1 van 3 overgebleven vrouwtjes toch een mannetje is dus die wordt zo gekapt. verder is 1 vrouwtje een big momma in het kwadraat geworden en de ander blijft bescheiden en gaat denk ik hele dikke toppen vormen.
                            Zoals op de foto's is te zien zijn de planten enigzins aangetast door het slechte weer van de afgelopen week. 1 was omgevallen en is dus een man. dus die gaat er uit. het vrouwtje in de pot is ook een beetje scheef gaan staan maar die probeer ik door de zon weer terug te laten buigen een beetje.
                            hier wat foto's waaronder van het mannetje
                            Attached Files
                            Last edited by paultjoew; 4 September 2010, 11:58.

Comment

jammer van die storm schade en helemal jammer van het mannetje natuurlijk zijn mooie plantjes hoor

Comment

2 nieuwe foto's: met vandaag een speciale gast
                                Attached Files

Comment

Bezig...
                                X