Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Een ongeduldige start van mijn buitenkweek 2010

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Een ongeduldige start van mijn buitenkweek 2010

    volgende keer de onderste bladeren niet verwijderen ,dit doet de plant zelf, haal het voeding uit het blad
    en stoot het af

    Comment


      #47
      Re: Een ongeduldige start van mijn buitenkweek 2010

      Thanks voor de tip, bij de volgende zes plantjes laat ik ze mooi zitten. Die zijn net boven de grond en staan 18/6 onder de TL's.

      GRASper

      Comment


        #48
        Re: Een ongeduldige start van mijn buitenkweek 2010

        Staan er lekker bij toch worden mooie planten lekker stevig .


        Greetzz GG

        Comment


          #49
          Een ongeduldige start van mijn buitenkweek 2010

          Na drie weken op vakantie geweest te zijn ben ik weer terug met een update:

          De twee dames doen het super ze zijn in drie weken ongeveer 40 cm gegroeid. De Hollands Hope is meer de breedte in gegaan dan de Northern light. Ze doen het beide echt goed,

          alleen heeft de Northern Light wat blad problemen, geel gekleurde en verdroogde bladeren. Zie foto's.

          Iemand een idee wat dit kan zijn?? Zelf denk ik iets van magnesium tekort ofzo, maar weet dit niet zeker.
          Attached Files

          Comment


            #50
            Re: Een ongeduldige start van mijn buitenkweek 2010

            Heb je de grond waar ze in staan van te voren bemest?

            Anders kan het magnesium tekort zijn ofzo ja.

            Wel mooie struikjes heb je al staan.
            NLX outdoor kweek 2011
            Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
            De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

            Comment


              #51
              Re: Een ongeduldige start van mijn buitenkweek 2010

              Bedankt voor je reactie,

              De grond heb ik bemest met een mengsel van wormenmest en plagron growmix, verder geef ik de planten een keer per week groei voeding van Canna Terra Vega.

              Verder groeien ze heel goed. Zeker met het weer van de laatste dagen.

              Comment


                #52
                Re: Een ongeduldige start van mijn buitenkweek 2010

                is je probleem al opgelost?

                Comment


                  #53
                  Re: Een ongeduldige start van mijn buitenkweek 2010

                  @ Laztig,

                  Nog niet echt, de verkleuring is nu wel wat minder geworden maar het is nog niet over.

                  Mischien komt het omdat de planten beginnen te wortelen in de "vaste grond" en andere voedingstoffen krijgen dan in de growmix zat. Ik wacht het nog even een weekje af en dan ga ik wat proberen met extra voeding en iets van een wortelstimulator. Verder groeien ze goed.

                  Ik zal morgen eens wat foto's maken en posten. Ben ik de laatste weken niet echt aan toe gekomen.

                  Comment


                    #54
                    Update

                    Een paar foto's

                    Ze staan achter in de tuin, onder een paar grote bomen. Maar wel bijna de hele dag in de zon. Het groene gaas is tegen de wind maar dat gaat deze week weg, zo krijgen ze net wat meer zon.

                    De kleine dikkerd is Hollands Hope, de lange darm is Northeren Light.
                    Attached Files

                    Comment


                      #55
                      Update 27 juni

                      De planten doen het goed, beginnen al aardige struiken te worden.

                      De Hollands Hope blijft klein en flink de breedte in gaan. Een flinke plant. Deze doet het beter dan de NLH.

                      Met de Northern Light Hazes weet ik niet zo goed wat ik moet, de plan groeit eigenlijk super alleen blijven de bladeren nog licht groen en sommige zijn al geel. Verder beginnen de onderste vier grote takken te zwaar te worden, deze liggen over de grond, maar zijn niet geknakt.

                      Verder staan mijn dames aardig dicht op elkaar. Er zit net een metertje tussen en ze beginnen nu al in elkaar te groeien. Mischien is het iets om er een te verplaatsen.

                      Met mijn andere drie dames gaat het ook goed, deze zijn anderhalve maand jonger maar groeien ook lekker: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...northern+light

                      Hier wat foto's:
                      Attached Files

                      Comment


                        #56
                        Re: Een ongeduldige start van mijn buitenkweek 2010

                        de vergeeling kan komen door te veel voeding of je geeft ze te veel water kijk wat er gebeurd als je ze geen wateer geeft voor een week
                        dit zelfde probleem had ik ook .wat ook wel goed werkt is regen water als ze daarvan een liter kijgen is het meteen dag of 2 zo weg groetjes

                        Comment


                          #57
                          Re: Een ongeduldige start van mijn buitenkweek 2010

                          aan het blad te zien lijkt het wel MG tekort..

                          grtzz flits
                          I ain't going nowhere, untill I done it all!

                          Comment

                          Bezig...
                          X