Super Lemon Haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • dnafreak
    Retired
    • Jul 2010
    • 16

    #91
    Re: Super Lemon Haze

    Prachtig!

    Comment

    • dnafreak
      Retired
      • Jul 2010
      • 16

      #92
      Re: Super Lemon Haze

      En doe je iets speciaals om de bloei te verbeteren? Niet persee die bloei stimulator maar dingen zoals iets geven of minder water toe dienen of zo van die kleine dingetjes?
      Het is wss erg belangrijk om ze te beschermen tegen hevige regen enzo, vandaar de afscherming mooi mooi
      Binnen laten bloeien is denk ik ook niet aan te raden wegens de geur...

      Thx for the info antarctica
      Wordt sterk geapprecieerd
      Greetz
      Last edited by dnafreak; 3 October 2010, 23:00.

      Comment

      • member10463
        Banned
        • Sep 2010
        • 510

        #93
        Re: Super Lemon Haze

        mooie plant die SLH , ze moet nog wel een tijdje voordat ze afgebloeid is . ziet er veelbelovend ui maar het moeilijkste is nog op komst
        dus goed opletten.
        die gele bladeren duiden meestal op een stikstoftekort dus normaal in deze periode . Ik ben niet op de hoogte van deze plant want de verkleuring bij mij treedt op een meer verspreide een regelmatige basis op maar zou voor deze soort zo kunnen zijn.

        volgend jaar zet ik mijn eerste kas en die komt er ook in

        PS hoe hoog is je dame eigenlijk ?(1.80)

        Comment

        • antarctica_
          Advanced Stoner
          Member
          • Sep 2009
          • 60

          #94
          Re: Super Lemon Haze

          Oorspronkelijk geplaatst door dnafreak
          En doe je iets speciaals om de bloei te verbeteren? Niet persee die bloei stimulator maar dingen zoals iets geven of minder water toe dienen of zo van die kleine dingetjes?
          Het is wss erg belangrijk om ze te beschermen tegen hevige regen enzo, vandaar de afscherming mooi mooi
          Binnen laten bloeien is denk ik ook niet aan te raden wegens de geur...

          Thx for the info antarctica
          Wordt sterk geapprecieerd
          Greetz
          Voorlopig nog niet, ik denk wel van mijn plant te klieven vanaf dat de trichomen net bruin beginnen te worden.
          Heb dat vorig jaar ook gedaan en dat was een succes !

          En voor binnen te laten bloeien gaat niet hoor, ze staan stevig in de volle grond

          Comment

          • antarctica_
            Advanced Stoner
            Member
            • Sep 2009
            • 60

            #95
            Re: Super Lemon Haze

            Oorspronkelijk geplaatst door Purple Haze
            mooie plant die SLH , ze moet nog wel een tijdje voordat ze afgebloeid is . ziet er veelbelovend ui maar het moeilijkste is nog op komst
            dus goed opletten.
            die gele bladeren duiden meestal op een stikstoftekort dus normaal in deze periode . Ik ben niet op de hoogte van deze plant want de verkleuring bij mij treedt op een meer verspreide een regelmatige basis op maar zou voor deze soort zo kunnen zijn.

            volgend jaar zet ik mijn eerste kas en die komt er ook in

            PS hoe hoog is je dame eigenlijk ?(1.80)
            Thanks gast!

            Ik hoop dat ze de alreeds kouder wordende nachten en natte herfstbuien zullen weerstaan onder m'n zeiltje..
            De ene SLH is zo'n 1m70 maar bloeit veel beter dan de andere SLH die wel 1m85 is maar er verwilderd uitziet.

            Comment

            • antarctica_
              Advanced Stoner
              Member
              • Sep 2009
              • 60

              #96
              Re: Super Lemon Haze

              Guerilla update!

              Het was alweer lang geleden dat ik nog eens was gaan kijken langs m'n guerilla-plek.

              Zoals ik al eerder zei in m'n verslag, zijn mijn guerilla planten ontdekt geweest maar alleen weet ik niet door wie.
              Er was namelijk een platgereden pad waar een auto had doorgereden door de netels vlak naar m'n planten toe.
              Nochtans is de plaats redelijk afgelegen en rondom zijn er bomen en netels van 1m50 hoog. ( Netels = supergrond voor wiet )

              Het zotte is dat mijn guerilla planten super veel beter groeien dan m'n planten thuis.
              Gelukkig stonden er nog 2 van de 3 planten ( 1 superlemonhaze en 1 phatt fruity )
              De Phatt fruity was fenomanaal ! Zeker 3m hoog en in volle bloei, toppen waar m'n handen aan vastplakten
              Ik ben er van overtuigd dat er bijne 1kg aan die 1ne plant alleen al hangt!

              Maar door stormweer was deze plant omgewaaid wegens haar grootte en gewicht.
              Ik heb ze rechtgezet ( man wat een gewicht was dat !) en een paar grote takken onder gezet als ondersteuning..

              De superlemonhaze is ook door het stormweer in de stam onderaan in twee gespleten en dus ook deels omgewaaid.

              Alhoewel deze planten zo goed als plat liggen groeien en bloeien deze nog, ik denk zelf dat ze juist omdat ze neerliggen nog meer hun best doen
              om te overleven.

              Nuja, omdat ik weet dat er nog volk uit is op mijn lekker oogst wil ik snel handelen.
              Ik ben van plan om dit weekend nog eens te gaan en al een groot deel te oogsten zodat ik toch nog iets zou aan overhouden.

              Hier nog een wat onduidelijke gsm-foto

              PS deze is getrokken toen ik recht voor de plant stond...
              Afb0295.jpg

              Grtz antarctica_

              Comment

              • dnafreak
                Retired
                • Jul 2010
                • 16

                #97
                Re: Super Lemon Haze

                Wow dit is maar al te gek!
                wow!!

                Comment

                • dnafreak
                  Retired
                  • Jul 2010
                  • 16

                  #98
                  Re: Super Lemon Haze

                  Al geoogst?

                  Comment

                  • antarctica_
                    Advanced Stoner
                    Member
                    • Sep 2009
                    • 60

                    #99
                    Re: Super Lemon Haze

                    De phat fruitty is alreeds geoogst en gedroogd.
                    Ik moet zeggen een heel lekker wietje en je komt er nog goed scheef van ook

                    Natuurlijk wacht ik nog vol spanning op de SLH...
                    Ik verwacht nog een weekje of iets langer tot ik ze kan oogsten.
                    Last edited by Jointjedraaien; 13 May 2011, 04:52.

                    Comment

                    • dnafreak
                      Retired
                      • Jul 2010
                      • 16

                      #100
                      Re: Super Lemon Haze

                      En hoeveel heb je er +- van kunnen oogsten? :p
                      Last edited by dnafreak; 15 November 2010, 07:17.

                      Comment

                      • dnafreak
                        Retired
                        • Jul 2010
                        • 16

                        #101
                        Re: Super Lemon Haze

                        je SLH zou moeten klaar zijn zeker? heb je nog fototjes?

                        Comment

                        • antarctica_
                          Advanced Stoner
                          Member
                          • Sep 2009
                          • 60

                          #102
                          Re: Super Lemon Haze

                          Jaaazeker deze is klaar !

                          Heb aan de 2 planten slh samen zo'n 250 gram droog over
                          Heb nog wat foto'tjes van het drogen. Zal ze direct op pc zetten

                          Comment

                          • dnafreak
                            Retired
                            • Jul 2010
                            • 16

                            #103
                            Re: Super Lemon Haze

                            ben benieuwd...

                            Comment

                            • monty
                              Banned
                              • May 2009
                              • 11215

                              #104
                              Re: Super Lemon Haze

                              Zal ze direct op pc zetten
                              zet je ze ook nog in dit topic dan¿¿

                              Comment

                              • viktor1984
                                Retired
                                • Jun 2010
                                • 1

                                #105
                                Re: Super Lemon Haze

                                je wortels zijn aan het stikken ze krijgen niet genoeg zuurstof. misschien moet je ze overpotten en alvorens je grond in de pot doet
                                wat hydrokorrels(afegspoeld met water) op de bodem om een betere circulatie, drainage en luchtigheid te krijgen succes

                                Comment

                                Bezig...