Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

buiten2010: 1*(fem)trainwreck,GWS,Lemon Skunk,buddha haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: buiten2010: 1*(fem)trainwreck,GWS,Lemon Skunk,buddha haze

    Oorspronkelijk geplaatst door thelos View Post
    Hallo iedereen,
    best een kutdag vandaag, hebt zonet ontdekt dat de buddha haze een man is... Omgehakt die handel dus, het was mijn enige niet feminised plant maarja life goes on .
    Vond het wel jammer dat het mijn grootste plant moest zijn die een man was.
    grtz,thelos

    was meschien een optie geweest om wat stuifmeel optevangen en te bewaren en ooit een andere geschikte vrouw een top te bestuiven zodat je wat zaden had gehad. mja greetzz staff

    Comment


      #32
      Re: buiten2010: 1*(fem)trainwreck,GWS,Lemon Skunk,buddha haze

      Goeiemiddag iedereen, de planten groeien nog goed,maar de bloei staat eraan te komen alledrie hebben ze al vrouwelijke voorbloei getoond en ik heb geprobeerd dat zo goed als ik kan te fotografen.

      Foto-update:
      De trainwreckeze staat er goed bij en heeft zich enorm goed hersteld van de 2de keer toppen een tweetal dagen geleden en vertoont nu ook al vrouwelijke voorbloei.





      De Great white shark: Mijn mooiste plantje vind ik , het is een mini-bos aan het worden :p.





      De lemon skunk lijkt bezig aan een inhaalmaneuver maar zal nooit dezelfde hoogte halen als de andere 2:

      Comment


        #33
        Re: buiten2010: 1*(fem)trainwreck,GWS,Lemon Skunk,buddha haze

        foto-update:
        Het weer is vrij slecht de laatste dagen maar de plantjes gaan toch gestaag vooruit. De lemon skunk is precies nog bezig aan een inhaalmaneuver en zal ook nog minstens 1meter hoog worden.De Great white shark is een pracht van een plant en is met pot nu 1m80 de trainwreck is iets kleiner ik gok op 1m75 en de lemon skunk is + - 1 meter zonder pot nu.
        De lemon skunk:


        de GWS:


        en de trainwreck:


        grtz,thelos
        Last edited by thelos; 4 August 2010, 08:48.

        Comment


          #34

          Comment


            #35
            Re: buiten2010: 1*(fem)trainwreck,GWS,Lemon Skunk,buddha haze

            Ik zie wel foto's en mooie ook jeetje wat een mooie planten ga zo door
            God was never on your side..

            Comment


              #36

              Comment


                #37
                Re: buiten2010: 1*(fem)trainwreck,GWS,Lemon Skunk,buddha haze

                ziet er goed uit thelos!
                ga zo door...

                grtzz flits
                I ain't going nowhere, untill I done it all!

                Comment


                  #38
                  Re: buiten2010: 1*(fem)trainwreck,GWS,Lemon Skunk,buddha haze

                  zijn paar mooie planten

                  greets escobar

                  Comment


                    #39
                    Re: buiten2010: 1*(fem)trainwreck,GWS,Lemon Skunk,buddha haze

                    Nu idd wel, was misschien wat rap met reageren. Mooie struikjes zien er topgezond uit, nice.

                    Grtz

                    Comment


                      #40
                      Re: buiten2010: 1*(fem)trainwreck,GWS,Lemon Skunk,buddha haze

                      High beste mensen! Hier ben ik weer met mijn weekelijkse foto-update:er is wel geen foto van de lemon skunk omdat mijn foto-apperaat uitgevallen is toen ik de fotos aan het uploaden was.

                      De gws ziet er top uit, hij is nu + - 175cm hoog al en is een kleine boom aan het worden.

                      foto van de stam:


                      De lemon skunk staat er ook ok bij maar heb jammergenoeg geen foto,de trainwreck is minder hoog maar veeel breder dan de gws.
                      Trainwreck:

                      foto van de stam van trainwreck:


                      Hier even een foto van de plek waar de trainwreck de eerste keer getopt is.

                      De trainwreck is voornamelijk zo breed omdat ik de takken van het begin geknakt heb zodat ze meer naar buiten toegroeien en alle takken goed licht krijgen.Het was de eerste keer dat ik dit probeerde en het resultaat bevalt me wel.

                      Vorig jaar begon mijn plant 19 augustus zichtbaar te bloeien maar bij mijn planten nu heb ik nog niets gezien behalve de voorbloei,maarja ik ben niet de geduldigste mens het komt wss wel in orde :p .

                      Tot de volgende keer !
                      grtz,thelos

                      Comment

                      Bezig...
                      X