Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
DSCF0386.jpgmannetje? DSCF0388.jpglast van kleine beestjes. iemand een (natuurlijke) oplossing. DSCF0384.jpgin de pot om wat vroeger te verduisteren en misschien al iets rookbaars te hebben DSCF0387.jpg DSCF0389.jpg DSCF0385.jpgallemaal. 3 vrouwtjes en 1 waarvan ik het nog niet weet en de grootste is het vermoedelijke mannetje.
Wat doe je als er mannetjes tussen zitten die in volle grond staan?Kap je ze om?Anders gaan ze je vrouwtjes bestuiven en dan ben je er ook grotendeels aan voor de moeite
Ze zien er anders wel goed uit, mooi vroeg begonnen dat zie je aan de grote van je planten nuhad ik maar zo vroeg begonnen
peace
ja mannetjes eruit. gewoon afknippen en in de GFT
ik heb al veel rondgekeken op dit forum en zie dat mijn planten niet zo bossig/struikig zijn. of komt dit nog?
men plantjes doen het allemaal goed, de die in de volle grond zijn echt bomen geworden en de ene in de pot heb ik in bloei laten komen sinds een paar dagen.
foto's: DSCF0798.jpg3 in de grond DSCF0803.jpgeen van de planten in de grond heeft mooie paarse haartjes.( purple Haze??) DSCF0795.jpgin de pot DSCF0804.jpgbloei? is een van in de volle grond. is dit dan niet wat vroeg? DSCF0796.jpgbloei in de pot
Comment