RasD eerste kweekje onbekend zaad

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #16
    Re: RasD eerste kweekje onbekend zaad

    Hoe staan ze er bij¿

    Comment

    • RasD
      Expert Stoner
      MemberLucky Member
      • Nov 2009
      • 79

      #17
      Re: RasD eerste kweekje onbekend zaad

      staan er redelijk treurig bij, de voorbije week bijna niets dan regen en vandaag 1ste dag met zon in 1week.


      DSCF0210.jpg
      DSCF0201.jpgalle 6 in de grond waarvan 2 zeker vrouwtje

      DSCF0207.jpg
      DSCF0216.jpgmannetje in de pot, is toch een mannetje hé
      DSCF0211.jpg




      DSCF0203.jpg
      DSCF0206.jpgvrouwtje
      DSCF0217.jpg
      DSCF0208.jpg
      DSCF0212.jpg
      suggesties?

      bless
      Attached Files

      Comment

      • monty
        Banned
        • May 2009
        • 11215

        #18
        Re: RasD eerste kweekje onbekend zaad

        Denk dat je juist zit met de geslachtsbepaling vandaag zou je het veel duidelijker moeten kunnen zien. Succes verder.

        Grtz

        Comment

        • Ready Set Grow
          Retired
          • Jan 2010
          • 796

          #19
          Re: RasD eerste kweekje onbekend zaad

          ik vind het echt vreselijk raar dat je al het geslacht kunt zien :p

          Comment

          • RasD
            Expert Stoner
            MemberLucky Member
            • Nov 2009
            • 79

            #20
            Re: RasD eerste kweekje onbekend zaad

            DSCF0386.jpgmannetje?
            DSCF0388.jpglast van kleine beestjes. iemand een (natuurlijke) oplossing.
            DSCF0384.jpgin de pot om wat vroeger te verduisteren en misschien al iets rookbaars te hebben
            DSCF0387.jpg
            DSCF0389.jpg
            DSCF0385.jpgallemaal. 3 vrouwtjes en 1 waarvan ik het nog niet weet en de grootste is het vermoedelijke mannetje.

            tips?

            jah bless

            Comment

            • tarz
              Retired
              • Sep 2009
              • 118

              #21
              Re: RasD eerste kweekje onbekend zaad

              Wat doe je als er mannetjes tussen zitten die in volle grond staan?Kap je ze om?Anders gaan ze je vrouwtjes bestuiven en dan ben je er ook grotendeels aan voor de moeite
              Ze zien er anders wel goed uit, mooi vroeg begonnen dat zie je aan de grote van je planten nuhad ik maar zo vroeg begonnen
              peace

              Comment

              • RasD
                Expert Stoner
                MemberLucky Member
                • Nov 2009
                • 79

                #22
                Re: RasD eerste kweekje onbekend zaad

                ja mannetjes eruit. gewoon afknippen en in de GFT
                ik heb al veel rondgekeken op dit forum en zie dat mijn planten niet zo bossig/struikig zijn. of komt dit nog?

                bless

                Comment

                • jempy74
                  Retired
                  • Jun 2010
                  • 7

                  #23
                  Re: RasD eerste kweekje onbekend zaad

                  @RasD mss een foto plaatsen maar ik denk omdat ze gestrekt zijn, maar een foto zou een beter zicht op de zaak geven .

                  Comment

                  • blowsterke
                    Bong Master
                    MemberLucky Member
                    • Dec 2009
                    • 311

                    #24
                    Re: RasD eerste kweekje onbekend zaad

                    Als je ze zou toppen gaan ze de breedte in, fijne avond, blowsterke
                    Enjoy life, it is to short.

                    Comment

                    • RasD
                      Expert Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2009
                      • 79

                      #25
                      Re: RasD eerste kweekje onbekend zaad

                      heb stekjes genomen maar is wortelstimulator echt nodig?
                      ik ververs nu elke dag het water (kraantjeswater)

                      bless

                      Comment

                      • RasD
                        Expert Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2009
                        • 79

                        #26
                        Re: RasD eerste kweekje onbekend zaad

                        nog foto's, ze groeien als zot nu
                        DSCF0391.jpgDSCF0390.jpgDSCF0392.jpg

                        bless,

                        Comment

                        • RasD
                          Expert Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Nov 2009
                          • 79

                          #27
                          Re: RasD eerste kweekje onbekend zaad

                          yow,

                          men plantjes doen het allemaal goed, de die in de volle grond zijn echt bomen geworden en de ene in de pot heb ik in bloei laten komen sinds een paar dagen.
                          foto's:
                          DSCF0798.jpg3 in de grond
                          DSCF0803.jpgeen van de planten in de grond heeft mooie paarse haartjes.( purple Haze??)
                          DSCF0795.jpgin de pot
                          DSCF0804.jpgbloei? is een van in de volle grond. is dit dan niet wat vroeg?
                          DSCF0796.jpgbloei in de pot

                          DSCF0797.jpgin de pot
                          Attached Files

                          Comment

                          • Geodude
                            Bong Master
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • Mar 2010
                            • 343

                            #28
                            Re: RasD eerste kweekje onbekend zaad

                            kheb je verslag al een poosje gevolgt en het ziet er echt goed uit vind ik

                            Comment

                            • KwEkErTjE1234
                              Retired
                              • Jul 2010
                              • 8

                              #29
                              Re: RasD eerste kweekje onbekend zaad

                              eeeh man die haartjes geven denk ik wel aan dat het een paarse soort is dus nouja kan haze zijn he

                              Comment

                              • Gasten

                                #30
                                Re: RasD eerste kweekje onbekend zaad

                                bloei? is een van in de volle grond. is dit dan niet wat vroeg?
                                Dat is igg een vroeg bloeier, heb je ruimschoots de tijd om af te laten bloeien.

                                Comment

                                Bezig...