RasD eerste kweekje onbekend zaad

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • RasD
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Nov 2009
    • 79

    #31
    Re: RasD eerste kweekje onbekend zaad

    dat is goed nieusw want ik dacht purple haze bloeit lang. dus had ik schrik dat ik deze niet zonder problemen (rot) zou kunnen afbloeien in dit belgisch weertje hier. maar dat zal nu niet al te veel problemen geven. ook paar dagen geleden nog stekjes genomen en met stek poeder direct in potjes gezet en veel water gegeven, 1l lijkt zich er wel door de slaan maar de rest hangt nog altijd zeer slap.

    bless

    Comment

    • RasD
      Expert Stoner
      MemberLucky Member
      • Nov 2009
      • 79

      #32
      Re: RasD eerste kweekje onbekend zaad

      nog wat foto's van de bloeiende plant in de pot, ze krijgt overal mooie topjes.
      DSCF0837.jpgDSCF0836.jpgDSCF0838.jpg

      bless

      Comment

      • flitspaal123
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • May 2010
        • 233

        #33
        Re: RasD eerste kweekje onbekend zaad

        ziet er goed uit! heb je ook foto's van de stekjes?

        fijn weekend en grtzz flits
        I ain't going nowhere, untill I done it all!

        Comment

        • RasD
          Expert Stoner
          MemberLucky Member
          • Nov 2009
          • 79

          #34
          Re: RasD eerste kweekje onbekend zaad

          ik ben gesopt met de stekjes, die deden he toch niet goed.
          ik heb nog foto's van me verduisterde plant en ik vraag me af wanneer ik zal kunnen oogsten, iemand een idee?
          DSCF0950.jpgDSCF0947.jpgDSCF0948.jpgDSCF0951.jpgDSCF0946.jpgDSCF0949.jpg

          Comment

          • RasD
            Expert Stoner
            MemberLucky Member
            • Nov 2009
            • 79

            #35
            Re: RasD eerste kweekje onbekend zaad

            nog wat foto's van de laatse plant, is een top44 paarse feno
            kan iemand me vertellen hoelang deze nog moet?
            je zou me erg helpen.
            hier foto's DSCF1143.jpgDSCF1144.jpgDSCF1147.jpgDSCF1146.jpgDSCF1145.jpgDSCF1148.jpg

            Comment

            • nothorius
              Expert Stoner
              • May 2010
              • 76

              #36
              Re: RasD eerste kweekje onbekend zaad

              ik denk dat je deze week wel kan gaan oogste

              grtz N

              Comment

              • Abel
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Apr 2010
                • 834

                #37
                Re: RasD eerste kweekje onbekend zaad

                zou maar eens snel gaan oogsten ,want ik zie geen een witte meeldraad

                Comment

                • RasD
                  Expert Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2009
                  • 79

                  #38
                  Re: RasD eerste kweekje onbekend zaad

                  toppie want kben een beetje ongeduldig en het weer zit niet mee

                  Comment

                  • member10463
                    Banned
                    • Sep 2010
                    • 510

                    #39
                    Re: RasD eerste kweekje onbekend zaad

                    en hoe bevalt ie je?
                    moet toch al gedroogd , gecured en geconsumeerd zijn .
                    groeten

                    Comment

                    • PeacefulInhaler
                      Advanced Stoner
                      • Dec 2010
                      • 53

                      #40
                      Re: RasD eerste kweekje onbekend zaad

                      Ziet er heel netjes uit!
                      Je hebt geluk dat je buren niet gingen zeiken met zo'n kweek!
                      Ben onder de indruk, had ik dat maar!
                      Mvg,
                      ~PEace

                      Comment

                      Bezig...