Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 x WW (Fem) potten--> Vollegrond

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: 5 x WW (Fem) potten--> Vollegrond

    Het is al weer ene tijdje geleden dat ik wat foto's heb laten zien.
    Helaas liggen de goeie cameras nog in Spanje
    Maar heb nog een kodak C613 hier liggen dus komt goed.

    de 2 in de vollegrond zijn 2.5 meter nu ondanks ik ze meerdere malen geknakt hebt....

    ik heb de 2 beste planten die ik in potten had weg ge geven aan een vriend.
    Mijn ouders vonden anders dat ik te veel in huis zouw hebben

    Maarja... de slechtste in de pot heb ik zelf gehouden en in de vollegrond gedaan.

    Comment


      Re: 5 x WW (Fem) potten--> Vollegrond

      Mega , zal nog leuker worden

      Grtz Hash
      Geniet nooit met mate !

      Comment


        Re: 5 x WW (Fem) potten--> Vollegrond

        Mooi gebaar naar je vrienden toe zou ik zeggen
        Ook mooie planten als is die 'slechtste' plant gewoon een plant met een voedingstekort. Wat extra voeding aangieten is een optie als je dat in huis hebt .

        Comment


          Re: 5 x WW (Fem) potten--> Vollegrond

          @hasharin, word zeker mooi... kan neti wachten tot ze in bloei gaan.

          @Jona, ja ik heb nog wel wat groei voeding... maar w8 nog even af... eerst waren er veel meer gele bladeren... nu nog enkele en lijkt ene beetje bij te trekken.

          Ben ook zeer te spreken over de zaden die ik heb gehaald. 5 zaadjes alle 5 vrouwelijk. Thanks sensi seeds

          Comment


            Re: 5 x WW (Fem) potten--> Vollegrond

            De gele bladeren zullen niet meer groen worden, het proces kan wel stoppen maar groen worden zal niet meer het geval zijn .

            Comment


              Re: 5 x WW (Fem) potten--> Vollegrond

              nog meer picas
              Attached Files

              Comment


                Re: 5 x WW (Fem) potten--> Vollegrond

                goeie midag,

                Het gaat op het moment mooi met de kleine plant.
                Bij de 2 grote planten heb ik volgens mij meeldauw gezien
                Ik heb er al wat afgehaald.
                Is dit nou beginnende meeldauw?

                Het zit dicht bij de toppen, en dicht bij de mini blaadjes van de toppen.

                Nu is mijn vraag kan ik gewoon rustig spuiten... of moet ik extra voorzichtig zijn bij de toppen vanwegen het spul waarmee ik spuit?
                Of......

                Hier wat foto's dan maar...
                Attached Files

                Comment


                  Re: 5 x WW (Fem) potten--> Vollegrond

                  Lijken mij persoonlijk meer druppels van iets wat je op je plant gemorst hebt. Kan je daar nog eens een foto van nemen?

                  Comment


                    Re: 5 x WW (Fem) potten--> Vollegrond

                    wat een mooie kas heb jij
                    God was never on your side..

                    Comment


                      Re: 5 x WW (Fem) potten--> Vollegrond

                      @jona, ik hoop dat het druppels zijn ik heb zelf nergens mee ge spoten op het blad of op de plant...
                      Ik zag op grotere blaadjes kleine witte rondjes van meeldauw leek het....

                      Ik heb alle bladeren met roest verwijderd.

                      @Bella, Jah die kas doet het goed. Zacht prijsje voor de grote vind ik.
                      Het enige jammere is dat me vader neit wil dat ik het nu daar onder ga betegelen
                      Nu licht er aarde/grond en heb gezaaid met gras... de LV loopt nu dus alsnog hoog op savobnds/sochtends.

                      Als ik betegel denk ik dat ik de lv wel stukkie lager kan brengen.

                      Reacties zijn altijd welkom

                      Comment


                        Re: 5 x WW (Fem) potten--> Vollegrond

                        lijkt geen meeldauw eerder schijt van een vogel ofzo:o

                        Gr

                        Comment


                          Re: 5 x WW (Fem) potten--> Vollegrond

                          Waarom haal je bladeren met roest weg ?
                          Dat geeft juist aan dat er iets mis is. Je kunt het signaal wel weghalen, maar daarmee los je het probleem niet op natuurlijk.

                          Die witte druppels zal wel vogelpoep zijn o.i.d.
                          pvogel.jpg
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            Re: 5 x WW (Fem) potten--> Vollegrond

                            Hallo,

                            Sorry dat ik niks heb laten weten of iets dergegelijks.
                            Ben nogal druk met werk enzo...
                            Me planten zijn nu geknipt.
                            2 planten liggen nog te drogen en 1 plant is helaaml gekinpt.

                            Ik ahd zelf ene iets hogere opbrengst verwacht... maar van de 1ste plant is ongeveer 190 gr van af gekomen...

                            Het enige is me wiet ruikt nogal vreemd. xD
                            Naar casis....

                            Volgend jaar ga ik maar autoflowers kweken.
                            Mijn planten waren pas laat in bloei gegaan waardoor ik ze dus neit helemaal af kon bloeien.
                            De laatste 2 planten die ik geoogst had heb ik geklieft. Ik zag de pistels snel verranderen naar een bruinere kleur.
                            Toch ben ik iets ontevree met de resultaten... maarja volgend jaar nieuwe ronde en nieuwe kansen.

                            Mocht je nou echt een aanrader hebben van een bepaalde autoflower dan hoor ik het graag.....

                            Comment


                              Re: 5 x WW (Fem) potten--> Vollegrond

                              Hallo,

                              Ik lees nu pas dat ik helemaal geen rook verslag en alles van oogst heb laten zien.
                              Sorry...
                              De totaale opbrengst was 370 gram ongeveer droog van alle 3 de planten...
                              Ik ben in de tijd dat de plant in bloei had moeten gaan op vakantie...

                              Toen ik terug was was de plant nogal vergeeld maar met wat voeding en veel water weer helemaal opgeknapt...
                              Ik denk dat de plant te weinig water hebben gehad en daardoor ook de bloei vertraagd was.

                              Toch vond ik het een leuke opbrengst en heb er veel van geleerd...

                              Van de wiet werd je echt goed stoned... maar met wel een scherpere smaak...
                              De topjes waren een beetje fluffy, niet echt harde toppen.

                              Comment


                                Re: 5 x WW (Fem) potten--> Vollegrond

                                na ong 2-3 weken kan dat ze moeten toch wel 15-20 cm groot zijn
                                If you learn your test HIGH.. If you make your test HIGH.. You get HIGH notes.!!!

                                Comment

                                Bezig...
                                X