Mededeling

Collapse
No announcement yet.

van alles wat buitenkweek 2010 by robje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: van alles wat buitenkweek 2010 by robje

Ik gok ook op hy-pro.. wel een mooie bezigheid daar zo te zien..
    Veel verschillende kweekmanieren en dan noog es verschillende voedingen nice

Greetz,
    SF
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

Ooooh, meneer gaat er een testje van maken
      Dit kan wel eens interessant worden . Hoeveel plantjes worden er getest? Of is het maar 1tje van elk?

Greetzzz

Jona

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
        Ooooh, meneer gaat er een testje van maken
        Dit kan wel eens interessant worden . Hoeveel plantjes worden er getest? Of is het maar 1tje van elk?

Greetzzz

Jona
        4in totaal jona. alle 4 vandezelfde moeder. 2 hypro 2 atami.

Comment

Hmm, jammer dat Canna er niet bij zit
          Toch ook eentje om uit te testen vind ik

Comment

special voor JONA updatetje van me 2weken oude stek pas op cocos met als voeding hypro hydro a & b
            P1010367.jpg in mijn ogen is dit nog altijd 1 van de beste voeding wat er momenteel is. zelf op aarde bewijst het zich goed. vorig jaar een ww op aarde gehad en ook hypro hydro a & b alleen gegeven in groei en bloei. iedereen dacht dat het een paar planten waren destijds nee het was er echt maar 1 . kheb altijd de mooiste planten en resultaten behaald met hypro hydro a & b of het nou op grond, mapito was, en zelfs cocos. dat bewijst genoeg. degene die nog erg beniewd is naar de ww met de hypro hydro lijn a & b hier even de link speciaal voor jullie.

Comment

Ja rob ik merk dat het echt goede voeding is weet niet of je me verslag gezien heb maar ik voed ook A en B hypro op aarde , en ze gaan als een speer zonder tekorten die je bij een andere voeding nu wel heb .

Greetzz GG

Comment

Bedankt voor de individuele update
                Lijkt goed te gaan daar. Maar met Canna lijkt inspelen op de eventuele tekorten heel makkelijk, het kan een eigenschap van coco's zijn natuurlijk. Maar als m'n voeding van Canna op is ga ik eens HY-PRO proberen de volgende keer

Comment

raad het je echt aan jona het is 2componenten en klaar. fotos bewijzen genoeg toch , je kan ze er zo tussen uit plukke. het is echt de beste voeding tot nu toe. en kwa prijs is het helemaal niet eens duur.. zoals metrop enzo die dure troep schande ze moeten zich schamen. en de andere merken zijn toch wel erg verouderd en je moet er dit en dat bij gaan toevoegen, en weer hier fles daar fles nee dankje lekker slim houw ik het en vertouwd. en dat is hypro onwijs niet voor niks al die jaren de nummer 1

Comment

Maar wat ik niet echt 100% van overtuigd ben is het feit dat je van in het begin start met 2 componenten maar daarbij niets moet adden, zelfs niet in snelgroei in de bloei, niet in de bloei zelf enz... Iedereen weet dat een plant op bepaalde momenten in de cyclus meer of minder van bepaalde ELEMENTEN nodig heeft. Met die 2 componenten ga je enkel je concentratie gaan versterken (ik neem als voorbeel Stikstof (N)). Daarvan heb je relatief veel nodig in de groei omdat het essentieel is voor een bladontwikkeling en dergelijke. Eenmaal je de bloei ingaat, met name als de bloei zichtbaar is -dus als de groeispurt eruit is- gaat de plant meer Fosfor (P) en Kalium (K) nodig hebben. Ik merk hierbij op dat deze al gedurende heel de groei (vrijwel zonder al teveel nut, nutteloos?) is toegevoegd. Nu heeft de plant extra P & K nodig, maar toch blijft je component gelijk. Terwijl je bij anderen voedingslijnen hieraan beantwoordt door PK13/14 of Topboosters toe te voegen, je plant heeft nu eenmaal een andere samenstelling van voeding nodig, met een hogere nood aan bepaalde elementen. Kan je mij dat verklaren? Want je snapt wel mijn bedenking hoop ik (heb het proberen niet te ingewikkeld te maken ).

Greetzzz

Jona

Comment

hee jona ja ik snap wel waar je twijfel ligt echter wil je even mede delen dat alles al in de 2 componenten zit. het is eigenlijk een all in one.. een booster mag je gerust meegeven met deze voeding de rest zit allemaal in de voeding wat je opnoemt. voordat ik met hypro begon had ik dezelfde twijfels als jou. totdat ik met eigen ogen de groei en bloei zag. toen wist ik het meteen dat het een super lijn is. en daardoor zelf gaan gebruiken en al die tijd super resultaten geboekt. ik zweer op hypro greettz robster

Comment

echter amneeshigh is een ook een hypro gebruiker van hem hoor ik ook alleen maar dikke pluspunten

Comment

Comment

nee dat is juist het mooie aan hypro hoe de mannen daar dat voor elkaar hebben gekregen vraag ik me nu echter nog af. maar het is ze gelukt en tot op heden is er geen 1 voedingslijn die hypro bijhoudt

Comment

ziet er heel goed uit hoor robster
                              groetjes, eifos

Comment

Hee rob echt lekker werken he die hypro iknow als ik me planten zo zie ga ik niks anders meer gebruiken .

Wil wel die terra van hypro ook eens proberen.

Greetzz GG

Comment

Bezig...
                                X