van alles wat buitenkweek 2010 by robje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • markster
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 2151

    #31
    Re: van alles wat buitenkweek 2010 by robje

    Oorspronkelijk geplaatst door Amneeshigh
    Hee rob echt lekker werken he die hypro iknow als ik me planten zo zie ga ik niks anders meer gebruiken .

    Wil wel die terra van hypro ook eens proberen.

    Greetzz GG
    yow mn nieuwe binnen kweekje is hypro terra!
    voorheen hypro bio!
    grtz

    Comment

    • Amneeshigh
      Retired
      • Apr 2010
      • 1145

      #32
      Re: van alles wat buitenkweek 2010 by robje

      Oke wil ik ook doen even loeren of het net zo werkt of beter .


      Greetzz GG

      Comment

      Bezig...