Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn kweek van 'Zaad tot Boom' 5x Super lemon Haze (female)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Mijn kweek van 'Zaad tot Boom' 5x Super lemon Haze (female)

    Ik ga ze zaterdag denk toch maar verduisteren ze zijn mij groot genoeg en het duurt nog lang zat.
    Ben niet van plan moet dingen te kopen bij growshop wil ze gewoon puur natuur houden zonder middeltjes.
    Maar weet iemand of ik bij de bouwmarkt (een soort gamma of karwei) ook gewoon een groot zeil kan kopen met wat paaltjes voor het verduisteren?

    Btw wanneer moet ik dan het zeil er over heen gooien ? rond 6 a 7 uur of zo avonds
    heb alleen ook een probleem want ga 28 sept tot 5 okt op vakantie dus kan ze niet verduisteren maakt dat wat uit als ik dat een week niet doe

    Comment


      #77
      Re: Mijn kweek van 'Zaad tot Boom' 5x Super lemon Haze (female)

      je hoef niet meer te verduisteren ,want de meeste wietplanten gaan half augustus in bloeiperiode.
      symptonen is je plant nog flink gegroeit ? en komen er al iets meer meeldraden rond de toppen
      een zeil kan je bij de boerenbond halen is 6 meter breed.
      de reden dat ik eerder verduisterd is dat ik in sept kan oogsten en zelf kan bepalen dat ik de planten op volgorde kan oogsten.
      als je geen bloeivoeding gebruikt zal je oogst en thc gehalte heel wat minder zijn
      ik gebruik Aptus en deze zeggen dat ze biologisch zijn
      mijn slh is nu 28 verduisterd en nu al flinke toppen en vol thc

      Comment


        #78
        Re: Mijn kweek van 'Zaad tot Boom' 5x Super lemon Haze (female)

        Oorspronkelijk geplaatst door Abel View Post
        je hoef niet meer te verduisteren ,want de meeste wietplanten gaan half augustus in bloeiperiode.
        symptonen is je plant nog flink gegroeit ? en komen er al iets meer meeldraden rond de toppen
        een zeil kan je bij de boerenbond halen is 6 meter breed.
        de reden dat ik eerder verduisterd is dat ik in sept kan oogsten en zelf kan bepalen dat ik de planten op volgorde kan oogsten.
        als je geen bloeivoeding gebruikt zal je oogst en thc gehalte heel wat minder zijn
        ik gebruik Aptus en deze zeggen dat ze biologisch zijn
        mijn slh is nu 28 verduisterd en nu al flinke toppen en vol thc
        Slh is wel een laat bloeier en is meestal pas eind oktober/november uit gebloeid heb ik gehoord dus ik neem aan dat verduisteren nog steeds zin heeft scheelft wel licht een paar weken en minder kans op toprot en andere onzin waar ik geen zin in heb

        Comment


          #79
          Re: Mijn kweek van 'Zaad tot Boom' 5x Super lemon Haze (female)

          kijk het beste is dat je half juni kan verduisteren ,maar dat ging dit jaar vanwege de koude maand mei of je moet genoegen nemen met een kleine opbrengst
          de slh bloeit af in 9 a 10 weken ,maar als het in september en oktober slecht en koud weer is doet slh er langer over

          Comment


            #80
            Re: Mijn kweek van 'Zaad tot Boom' 5x Super lemon Haze (female)

            Hey wat voor soort zeil heb je gehaald ? ben bij de bouwmarkt geweest alleen daar had ze geen niet-lichtdoorlatend folie / zeil toe kreeg ik een tip voor vijverzeil maar dat is F*cking duur

            Comment


              #81
              Re: Mijn kweek van 'Zaad tot Boom' 5x Super lemon Haze (female)

              je moet wel mijn post goed lezen,want post 77 heb ik gezegd
              dat je zeil bij de boerenbond kan halen is eigelijk dikke folie en is 6 meter breed ,de lengte beplaal je zelf
              zorg dat je een goed construktie bouwt,want als het regent kunnen er plassen op je zeil komen zodat het door zakt en daardoor worden de meeldraden beschadigdt
              6 bij 6 meter kost iets meer dan 20 euro

              Comment


                #82
                Re: Mijn kweek van 'Zaad tot Boom' 5x Super lemon Haze (female)

                Oorspronkelijk geplaatst door Abel View Post
                je moet wel mijn post goed lezen,want post 77 heb ik gezegd
                dat je zeil bij de boerenbond kan halen is eigelijk dikke folie en is 6 meter breed ,de lengte beplaal je zelf
                zorg dat je een goed construktie bouwt,want als het regent kunnen er plassen op je zeil komen zodat het door zakt en daardoor worden de meeldraden beschadigdt
                6 bij 6 meter kost iets meer dan 20 euro
                Ja maar dat zeil of dikke follie heeft dus niet echt een bepaalde naam ?
                Maar goed rij binnenkort wel lans de kolbach/intratuin kijken wat ze daar hebben want we hebben niet echt boerenbond in de buurt.
                Als er toch niks te vinden is bij de kolbach/intratuin dan moet ik toch maar naar een boerenbond opzoek.
                Was van plan om 6 bij 8 te halen en een goede constructie moet het inderdaad wel worden vooral als je kijkt hoe hard het waait echt bizar.
                Hoop dat me plantjes het overleven ze staan er wel scheeft bij (vanaf de onderkant van de stam al !) terwijl ze toch wel een beetje beschut zijn bij de shutting en de muur van de garage. Denk dat zo'n folie / zeil ook wel goed zal zijn tegen die wind.

                Comment


                  #83
                  Re: Mijn kweek van 'Zaad tot Boom' 5x Super lemon Haze (female)

                  bij de praxis hebben ze zwarte folie ligt bij de afdek artikelen voor verf enzo! folie is niet heel dik, maar als je het dubbel doet komt er geen licht door en het kost 5 euro voor 4x5 geloof ik, wij hebben het zelf ook gehaald en het werkt prima
                  Dream as if you 'll live forever...
                  Live as if you 'll die today!

                  Comment


                    #84
                    Re: Mijn kweek van 'Zaad tot Boom' 5x Super lemon Haze (female)

                    Oorspronkelijk geplaatst door Droompie View Post
                    bij de praxis hebben ze zwarte folie ligt bij de afdek artikelen voor verf enzo! folie is niet heel dik, maar als je het dubbel doet komt er geen licht door en het kost 5 euro voor 4x5 geloof ik, wij hebben het zelf ook gehaald en het werkt prima
                    Lijkt me geen goed plan want er zitten weekmakers in

                    Comment


                      #85
                      Re: Mijn kweek van 'Zaad tot Boom' 5x Super lemon Haze (female)

                      folie is sterk genoeg je moet wel de dikke verse nemen

                      Comment


                        #86
                        Re: Mijn kweek van 'Zaad tot Boom' 5x Super lemon Haze (female)

                        Van de week maar ff gaan shoppe zal binnekort ook weer even een foto update erop zetten

                        Comment


                          #87
                          Re: Mijn kweek van 'Zaad tot Boom' 5x Super lemon Haze (female)

                          Leuk project.
                          zou het een idee zijn om een tent neer te zetten, alleen de buitentent ofzo. is sterk en van binnen kan je hem met vuilniszakken lichtdicht maken
                          ʁɚɩɊ ♂

                          Comment


                            #88
                            Re: Mijn kweek van 'Zaad tot Boom' 5x Super lemon Haze (female)

                            SAM_0767.jpgSAM_0768.jpgSAM_0772.jpgSAM_0773.jpgSAM_0769.jpgSAM_0771.jpgSAM_0774.jpgSAM_0770.jpg

                            Foto update alleen zoals je kan zien nog geen enkele teken van bloei
                            Last edited by -Stoney-; 1 September 2010, 17:42.

                            Comment


                              #89
                              Re: Mijn kweek van 'Zaad tot Boom' 5x Super lemon Haze (female)

                              Oorspronkelijk geplaatst door eogextreme View Post
                              Lijkt me geen goed plan want er zitten weekmakers in
                              leg eens uit alsjeblieft...
                              Dream as if you 'll live forever...
                              Live as if you 'll die today!

                              Comment


                                #90
                                Re: Mijn kweek van 'Zaad tot Boom' 5x Super lemon Haze (female)

                                ze zijn wel gegonnen,haal je overdag het zeil eraf
                                ik ben vanaf maandag opgehouden met verduisteren

                                Comment

                                Bezig...
                                X