Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn kweek van 'Zaad tot Boom' 5x Super lemon Haze (female)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Mijn kweek van 'Zaad tot Boom' 5x Super lemon Haze (female)

    Bij mij zit er nog steeds niet eens een begin van een topje aan .....

    Comment


      #92
      Re: Mijn kweek van 'Zaad tot Boom' 5x Super lemon Haze (female)

      haal je zeil er wel af,want anders staat ze veel te donker en staan dan stil

      Comment


        #93
        Re: Mijn kweek van 'Zaad tot Boom' 5x Super lemon Haze (female)

        toen ik de eerste slh ging verduisteren zag ik na een week dat de meeldraden opkwamen

        Comment


          #94
          Re: Mijn kweek van 'Zaad tot Boom' 5x Super lemon Haze (female)

          Oorspronkelijk geplaatst door Abel View Post
          haal je zeil er wel af,want anders staat ze veel te donker en staan dan stil
          De bovenkant van het zeil bedoel je ?
          Ze staan niet te donker hoor daar geloof ik niks van

          Comment


            #95
            Re: Mijn kweek van 'Zaad tot Boom' 5x Super lemon Haze (female)

            Oorspronkelijk geplaatst door Droompie View Post
            bij de praxis hebben ze zwarte folie ligt bij de afdek artikelen voor verf enzo! folie is niet heel dik, maar als je het dubbel doet komt er geen licht door en het kost 5 euro voor 4x5 geloof ik, wij hebben het zelf ook gehaald en het werkt prima
            Lijkt me geen goed plan want er zitten weekmakers in

            Oorspronkelijk geplaatst door Droompie View Post
            leg eens uit alsjeblieft...

            De ftalaten zijn weekmakers die niet chemisch gebonden zijn in het PVC-materiaal waarin ze worden verwerkt. Dit zorgt er voor dat er gassen vrijkomen tijdens het gebruik van de producten. Ze breken niet gemakkelijk af en kunnen zich ophopen in het milieu en in organismen.

            Het probleem is dat je niet weet welke ftalaten er in je zeil zit verwerkt en sommige type ftalaten zijn zelfs kankerverwekkend.

            Je plant neemt die schadelijke gassen dus in zich op en die blijven in je plant aanwezig.
            Je plant kan er dus ziek en/of dood aan gaan afhankelijk van het type en concentratie ftalaten.

            En uiteindelijk rook je het zelf op.....

            Trek zelf je conclusie waarom landbouw/tuinbouw/vijver-zeil dus 4x duurder is
            Last edited by Willempie; 12 September 2010, 13:43. Reden: quotes

            Comment


              #96
              Re: Mijn kweek van 'Zaad tot Boom' 5x Super lemon Haze (female)

              blijf maar lekker eigenwijs,planten moeten 10 weken bloeien dat wordt voor jou november
              en dan je thc gehalte en de opbrengst flink gezakt zijn

              Comment


                #97
                Re: Mijn kweek van 'Zaad tot Boom' 5x Super lemon Haze (female)

                Oorspronkelijk geplaatst door eogextreme View Post
                Lijkt me geen goed plan want er zitten weekmakers in




                De ftalaten zijn weekmakers die niet chemisch gebonden zijn in het PVC-materiaal waarin ze worden verwerkt. Dit zorgt er voor dat er gassen vrijkomen tijdens het gebruik van de producten. Ze breken niet gemakkelijk af en kunnen zich ophopen in het milieu en in organismen.

                Het probleem is dat je niet weet welke ftalaten er in je zeil zit verwerkt en sommige type ftalaten zijn zelfs kankerverwekkend.

                Je plant neemt die schadelijke gassen dus in zich op en die blijven in je plant aanwezig.
                Je plant kan er dus ziek en/of dood aan gaan afhankelijk van het type en concentratie ftalaten.

                En uiteindelijk rook je het zelf op.....

                Trek zelf je conclusie waarom landbouw/tuinbouw/vijver-zeil dus 4x duurder is
                erg duidelijk dank je wel

                bleek trouwens teveel te broeien met dit vochtige weer dus komt de planten niet ten goede
                Dream as if you 'll live forever...
                Live as if you 'll die today!

                Comment


                  #98
                  Re: Mijn kweek van 'Zaad tot Boom' 5x Super lemon Haze (female)

                  Oorspronkelijk geplaatst door -Stoney- View Post
                  Bij mij zit er nog steeds niet eens een begin van een topje aan .....
                  bij ons is het begonnen zelfs bij degene in de volle grond, de andere 4 in pot hadden we verduisterd maar bleek niet nodig
                  Dream as if you 'll live forever...
                  Live as if you 'll die today!

                  Comment


                    #99
                    Re: Mijn kweek van 'Zaad tot Boom' 5x Super lemon Haze (female)

                    Ben 3 dagen geleden nu toch maar begonnen met helemaal verduisteren waarschijnlijk veel te laat maar goed dat maakt mij niet uit weer een leer momentje begint nu al wel een begin aan te komen Zie foto's.

                    SAM_0805.jpgSAM_0812.jpgSAM_0804.jpgSAM_0806.jpg


                    Alleen de wind doet niet veel goeds daarom laat ik 1 kant voorlopig maar dicht zitten scheelt toch iets qua wind

                    Comment


                      Re: Mijn kweek van 'Zaad tot Boom' 5x Super lemon Haze (female)

                      ze staan toch al in bloei?? waarom dan nog verduisteren?

                      Comment


                        Re: Mijn kweek van 'Zaad tot Boom' 5x Super lemon Haze (female)

                        Omdat ik de topjes nu met de dag zie groeien zal zondag nog wel een paar foto's maken kan je het verschil zien.

                        Alleen had ik nog een vraag vrijdagnacht en zaterdag kan ik ze misschien niet verduisteren maakt dit uit of krijgt de plant dan nog stress?
                        En als ik op vakantie ga(28 sept t/m 5 okt) gaat het ook niet lukken ik weet niet of dit uitmaakt maar dan heeft de plant de ene dag 10/14 uur dan weer 12/12 weet niet of dat uitmaakt.

                        Comment


                          Re: Mijn kweek van 'Zaad tot Boom' 5x Super lemon Haze (female)

                          zal wel niet zoveel uitmaken hoor bij mij verschilt het soms ook en paar uurtjes

                          Comment


                            Re: Mijn kweek van 'Zaad tot Boom' 5x Super lemon Haze (female)

                            gezien de echte uren daglicht nu ook veel minder is maakt het volgens mij geen verschil meer, ik heb ze ook verduisterd voor een week en ze hebben afgelopen week gewoon buiten gestaan in de nacht en de bloei is gewoon doorgegaan, ze hadden gewoon even een beetje hulp nodig bij het tot bloei gaan
                            Dream as if you 'll live forever...
                            Live as if you 'll die today!

                            Comment


                              Re: Mijn kweek van 'Zaad tot Boom' 5x Super lemon Haze (female)

                              De achterste plant gaat nu mooi in bloei maar de voorste 2 schiet nog niet echt op dat is wel een beetje jammer na het weekend nog maar ff een weekje verduisteren

                              Comment


                                Re: Mijn kweek van 'Zaad tot Boom' 3x Super lemon Haze (female)

                                SAM_0814.jpgSAM_0817.jpgSAM_0816.jpgSAM_0813.jpgSAM_0815.jpg

                                Foto update nog steeds geen bloei bij de voorste 2 planten... de achterste gaat goed zoals jullie kunnen zien

                                Comment

                                Bezig...
                                X