Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Lowryder 2 kan meer opleveren dan een gram of 10. Lowryder 1 levert tussen de 5 en 15 gram op. Lr2 altijd meer door de meerdere vertakkingen, en hij word wat groter.
@ KwEkErTjE1234
Ik heb van de "grootste" Lowryder nu 11 gram (nat) afgehaald. Zeer teleurstellend vind ik, helemaal aangezien de andere 2 nog kleiner zijn. Misschien heb ik ergens een steekje gemist o.i.d. maar voor mij was dit de eerste en laatste keer Lowryders (gelukkig heb ik de BigBang zaadjes voor volgend jaar al binnen).
De Lowryders in dit topic zien er btw veel beter uit dan die van mij: Balkonkweekje-5-x-Lowryder-2-en-4-x-white-widow
Zo, na lange afwezigheid tijd voor...... NIEUWE FOTOS!
De kleinste dames, de grootse ga ik dit weekend afknippen: IMG_0105.jpgIMG_0104.jpgIMG_0106.jpg
De aarde is i.d.d. nat, maar ik heb de foto's genomen nadat ik er water ingegooid had.
De 2 White Widows doen het prima in de zon: IMG_0107.jpgIMG_0108.jpgIMG_0103.jpg
De overvloed in bamboe stokken is vanwege het afgelopen noodweer. Ik was bang dat de planten omwaaiden en kwam middenin het noodweer thuis. Dus ik heb door een kiertje (kreeg de deur niet verder open door de wind) wat stokken erin gestoken.
Van 't weekend gaan de 2 White Widows in een ruimere pot. Hierna gaan de 2 laatste Lowryders ook een grotere pot in zodat ze straks lekker de ruimte hebben.
De huidige stand van zaken:
De 2 Lowryders die ik als laatste ontkiemt heb: IMG_0071.jpg
Ik heb 1 van de 2 eerst ontkiemde Lowryders alsvast iets ruimer in de grond gezet, en ook meteen tot aan de lobblaadjes: IMG_0072.jpg
De 2 White Widows en de andere Lowryder: IMG_0074.jpgIMG_0073.jpgIMG_0075.jpg
De White Widows zorgen al voor een mooi groen dekje
Zo, daar zijn we weer
Het zonnetje schijnt en de plantjes zijn blij
Bij deze weer wat foto's van de huisige status van mijn dames:
De 4 lowryders: IMG_0065.jpg
De 2 voorste dames zijn de 2 die ik als laatste ontkiemd heb, de voortse hier weer van was degene die naar mijn mening te lang dicht bleef. Nu is zij van die 2 degene die het beste gaat. Geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen.
En hier de 2 White Widows: IMG_0067.jpgIMG_0066.jpg
Deze 2 doen het prima en staan nu al lekker in de zon op het balkon (dat rijmt).
Ze zijn allemaal in orde Zelfs degene die te lang dicht bleef doet het nu beter dan haar zuster.
Ik zal morgen nieuwe pics schieten, vandaag kom ik helaas niet op tijd thuis
Leave a comment: