2 x White Widow & 3 x Lowryder #2

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• Mert
    replied
    Re: 2 x White Widow & 3 x Lowryder #2

Ik heb weer iets raars met de laatst gezaaide Lowryder. De eerste van de 2 doet het goed alleen de ander blijft weer dicht en is donkergroen van kleur.Bij deze een foto:
    P1010001.jpg
    Als iemand een idee heeft om dit op te lossen hoor ik het graag? Ik vind 3 van de 5 toch tegenvallen anders

Leave a comment:

• Mert
    replied

Een kleine update/mededeling:
    De kleinste Lowryder #2 heeft gisteren de geest gegeven. Ik kwam terug van 't werk en ze lag uitgedroogd, de aarde was nog vochtig, plat op haar koppie May she rest in peace!

De rest doet het overigens prima. Ik ga van het weekend ff een nieuwe rits foto's maken en plaatsen.

Bij deze nog wel 2 foto's van de White Widows in het zonnetje:
    IMG_0056.jpgIMG_0055.jpg
    Last edited by Mert; 20 May 2010, 09:09.

Leave a comment:

• Mert
    replied

Ik ben afgelopen vrijdag weer even gaan shoppen bij de plaatselijke growshop en heb stekgrond, het zal er niet voor niets zijn, en een zak aarde gekocht (met perliet).
    IMG_0052.jpg
    Met perliet was volgens de verkoopster beter voor in potten, als ik de grond in de tuin had willen gooien moest ik zonder perliet kopen. Weer wat geleerd. Ook doe ik volgend jaar de plantjes in een propegator voorgroeien met een lamp. Deze is besteld.
    Zaterdag de 2 White Widows weer in het zonnetje gezet, vanwege de harde wind wel een stokje erbij gezet:
    IMG_0053.jpg
    Ik heb ook nog mijn overige 2 Lowryders ontkiemd. Foto's volgen.

Leave a comment:

• Mert
    replied

Een nieuwe week met een nieuwe update!
    De foto's van vorige week:
    De White Widows in het zonnetje:
    IMG_0044.jpgIMG_0043.jpg
    Gisteren de dames ook weer even buiten gezet:
    IMG_0046.jpgIMG_0045.jpg
    De drie Lowryders:
    IMG_0049.jpg
    De derde Lowryder blijft klein, lees: alleen lob blaadjes met iets ertussen maar er gebeurd geen hol. Enige pluspunt is dat de blaadjes gelukkig niet meer geel zijn maar groen.
    Ik zal binnenkort eens een goede macro foto maken zodat jullie ook kunnen zien wat ik bedoel.
    Last edited by Mert; 11 May 2010, 14:15.

Leave a comment:

• Jona
    replied

Over je edit 2 posts terug: met 2 of 3x bloeien bedoelen ze dat je op 1 zomer 2-3keer kan oogsten maar dan wel van nieuwe plantjes. Dus dat betekent dat je ook 2-3x moet zaaien, aangezien het niet zo simpel is om te 'reveggen' met autoflowers (naar mijn mening onmogelijk).

Greetzzz

Jona

Leave a comment:

Bezig...