Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek Top 44 feminized buiten

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Eerste kweek Top 44 feminized buiten

    Heb ze al precies 11 weken staan, het lijkt er echter op dat deze planten veel eerder zijn gaan bloeien dan na de voorgeschreven 55 dagen. Anders zou ik zeggen dat ze nu 3 weken bloeien.
    Weet je zeker dat ze al ongeveer oogstbaar zijn? Op andere sites lees ik namelijk dat je het beste kan wachten tot een deel van de witte suikerachtige haartjes bruin zijn gekleurd.
    wietforum/threads/11880-Eerste-kweek-Top-44-feminized-buiten?p=135220#post135220

    Comment


      #62
      Re: Eerste kweek Top 44 feminized buiten

      heerlijke pantjes!
      sigpic

      Comment


        #63
        Re: Eerste kweek Top 44 feminized buiten

        even wat op het internet rondgepluist en ik weet nu toch zeker dat dit
        Foto0868.jpgFoto0869.jpg
        toprot is.

        even terzijde hoe ongeloofelijk kut dit is; wat moet ik eraan doen?
        het lijkt erop dat het toprot-weer (vochtig, geen wind) over aan het gaan is, al is dat voor een paar van mijn toppen te laat.

        zou mooi zijn als jullie mn humeur konden redden
        wietforum/threads/11880-Eerste-kweek-Top-44-feminized-buiten?p=135220#post135220

        Comment


          #64
          Foto0875.jpg
          Vervolgens topbladeren eraf getrimd en gekeken welke bloemen er nog te redden vielen. Nog redelijk wat wiet gered.
          Foto0880.jpg Foto0879.jpg
          Laatste weken goede weeromstandigheden voor schimmelvorming in de dichtgegroeide delen van de plant; geen wind, veel regen en hoge luchtvochtigheid. Plant 2 en 1 hebben denk ik minder last van de schimmel omdat ze door de vorm van hun bladeren minder lang water vasthouden na een regenbui. De bladeren van plant 1 zitten namelijk niet dicht op elkaar en hebben een relatief klein oppervlak. Plant 2 heeft al zijn bladeren de lucht in gericht
          Foto0865.jpg
          hierdoor glijdt het water er na een regenbui makkelijk van af en is een klein beetje wind al genoeg om de plant te drogen.

          Heeft iemand nog een mannelijke plant staan ergens in de buurt van dordrecht? Wil graag nog met de nakomelingen van mijn "plant 2" werken.
          wietforum/threads/11880-Eerste-kweek-Top-44-feminized-buiten?p=135220#post135220

          Comment


            #65
            Re: Eerste kweek Top 44 feminized buiten

            straks even wat van de vroeg geplukte wiet drogen in de magnetron om het even snel te testen.
            wietforum/threads/11880-Eerste-kweek-Top-44-feminized-buiten?p=135220#post135220

            Comment


              #66
              Re: Eerste kweek Top 44 feminized buiten

              bump
              zie nieuwe posts
              wietforum/threads/11880-Eerste-kweek-Top-44-feminized-buiten?p=135220#post135220

              Comment

              Bezig...
              X