Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Early Pearl kweekverslag *2010*

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Early Pearl kweekverslag *2010*

    Hey allen,

    Update time..!

    DSC00969.JPGDSC00974.jpgDSC00973.JPGDSC00970.jpg Is geslachts bepaling al mogelijk? Hoor graag jullie mening.
    DSC00968.jpgjuli 15.jpg Een plant vertoont bladproblemen, andere ook maar in mindere mate. Maar lijkt me niet dat ik me daar zorgen om hoef te maken?

    Speedy juli 15.jpg Speeeedy doet het veel beter in die grote pot!

    Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
    Grtz!
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...verslag-*2010*

    Comment


      #32
      Re: Early Pearl kweekverslag *2010*

      Ik durf niet met zekerheid tezeggen
      wel staan ze in kleine potten als ze zo lang blijven staan ga je gele bladeren krijgen en voedings tekort

      gr bella
      God was never on your side..

      Comment


        #33
        Re: Early Pearl kweekverslag *2010*

        Zo Taz dat beginnen mooie struiken te worden...

        Keep on Groing!

        Comment


          #34
          Re: Early Pearl kweekverslag *2010*

          Foto twee denk ik vrouwelijke voorbloei te zien maar is niet echt duidelijk morgen zie je meer. Op de overige fotoos zie ik een vreemd verschijnsel. Uit je oxels van je fanblad waar al een vertakking is ge groeid vomt zich nog een groeischeut. Tenminste als ik het goed zie. Dit is niet standaard dus een mutatie of iets dergelijks. Durf niet met zekerheid te zeggen dat het een vrouw is even afwachten dus morgen zal je het wel duidelijk kunnen zien.

          Die van onder vergeelde plant heeft een N tekort. Ompotten in grotere pot of bijvoeden.

          Grtz

          Comment


            #35
            Re: Early Pearl kweekverslag *2010*

            Hoe hou je uw planten zo mooi recht? heb je er nog een stokje naast staan? want ik zie het niet zo goed op de foto's.

            Mooie struikjes!

            en monty kan het ook niet zijn doordat de zon hoog staat en de onderste bladeren niet genoeg licht krijgen?

            GRTZ

            Comment


              #36
              Re: Early Pearl kweekverslag *2010*

              Ik heb ze inmiddels bijgevoed rond de 4,5ml per plant en 7 ml voor de grote. Dat was inmiddels twee dagen geleden en nu verschijnen er gele puntjes op een aantal bladeren van een aantal planten. Dat zal wel bij hetzelfde verschijnsel horen als de gele bladeren.
              Ik denk sowieso dat jullie gelijk hebben wat betreft de kleine potten maar ik wacht nog af totdat het duidelijk wordt wat het geslacht is. Ik ben ook niet bereid 90 euro te betalen voor 50 liter potten voor de rest..!
              Wel erg jammer want ze willen duidelijk.

              Maar ik ging in potten kweken ipv volle grond, nu vraag ik me af in hoeverre ik het nog kan redden met die 20 liter potten t/m september bijvoorbeeld?? Bijvoeden alleen lijkt me niet voldoende, of wel? Ik heb voeding met 8% stikstof trouwens monty.

              Pzz
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...verslag-*2010*

              Comment


                #37
                Re: Early Pearl kweekverslag *2010*

                Neem grote emmers of bakken 90 euro voor potten is ook veel je kan oko bv grote prullenbak nemen en onder gaten in maken.
                Je planten hebben echt grotere pot nodig waarschijnlijk zit heel jou pot nu vol wortel.
                Je kan wel bij voeden maar dat zal niet veel helpen ze hebben gewoon meer aarde nodig.

                groetjes
                God was never on your side..

                Comment


                  #38
                  Re: Early Pearl kweekverslag *2010*

                  @ seysman
                  Ik heb ze op een plek in de tuin staan waar het waait. Niet teveel, maar ze kunnen alles hebben tot nu toe. Harde winden/stormen overleeft en ze staan nog keurig recht. Ik heb ze het gewoon niet te makkelijk gemaakt en daarom staan ze nu sterk zonder stokjes. Ik heb er wel stokjes naast gezet bij het verpotten maar nooit gebruikt.

                  @ BellaDonna
                  Ik denk dat je helemaal gelijk hebt, ik ga even kijken of ik kan improviseren binnenkort... Vind het erg zonde om niet het volledig potentieel te gebruiken. Bedankt voor je advies!

                  Groet
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...verslag-*2010*

                  Comment


                    #39
                    Re: Early Pearl kweekverslag *2010*

                    Waarom zet je ze niet vol in de grond?
                    Mooie plek heb je er voor daar.
                    Als je ze hier in laat staan en de bloei komt en je toppen worden zwaarder
                    en het weer word minder en dan zuchtje wind en ken je elke dag je planten van de vloer
                    plukken want dan vallen ze gewoon om.
                    Space kuipen zijn bv niet zo duur .

                    groetjes

                    Groetjes bella
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #40
                      Re: Early Pearl kweekverslag *2010*

                      Low budget oplossing.

                      Een oude doos, vuilniszak en plakband.
                      Plant eruit opvullen met extra aarde, opmaat gemaakt karton met vuilniszak erom heen erin, plant erin laten zaken en je kan ook weer vrolijk verder.

                      Foto-6FYTRHPN-1.jpg


                      Maar als ik je tuin zo zie, zou ik ze ook in de opengrond zetten
                      recht is recht. krom is krom.

                      Comment


                        #41
                        Re: Early Pearl kweekverslag *2010*

                        Hallo allemaal,
                        Sinds kort met buiten kweek bezig en lees hier van alles maar snap 1 ding nog niet. Wat houd het aftoppen in en wanneer moet ik dat gaan doen . De grootste van alle is 76cm groot zie foto . Voordat ik iets doe dat niet goed is zou ik graag jullie mening willen horen.
                        Het merk is Amezia Haze weet niet hoe je het precies schrijft . En Silver Haze .

                        Ik zou zeggen prettig weekend

                        Comment


                          #42
                          Re: Early Pearl kweekverslag *2010*

                          ik kan de foto niet zien helaas

                          Comment

                          Bezig...
                          X