Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

staffs buitenkweekje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: staffs buitenkweekje

    Oorspronkelijk geplaatst door Amneeshigh View Post
    De laatste 3 van je fotos Staff die moet je even hoger in de voeding gooien , verder mooie planten man.

    Grtz..
    denk je zit op 1.7 al maar als je goed kijk van binne naar buiten zie je dat het van licht naar donker kleurt het blad

    Comment


      #32
      Re: staffs buitenkweekje

      oke ik vind ze erg licht maar kan aan de foto liggen ook hoor.

      Grtzz.

      Comment


        #33
        Re: staffs buitenkweekje

        6dagen later, dacht ik zo van kom op we gooien nog eens een foto ronde erop. ditmaal een kleine speciaal van de bloeinde vrouw.

        Foto040 (1632 x 1224).jpg BUBBLEGUM X AK 47 ,zeer mooi plantje voor mensen die niet echt te hoge planten willen kweken, ook een zeer gemakkelijk plantje die weinig aandacht opzich vraagd.

        Foto044 (1632 x 1224).jpgBloeiende Jamaica In haar Geheel , grote mevrouw en dat in 20liter emmer maar.

        Foto045 (1632 x 1224).jpgClose UP van de Bloeinde Jamaica plus minus nu al 1meter 37. vorige week 1meter 31 nog wat

        de rest volgt later weer. de santas. greetzz stafford

        Comment


          #34
          Re: staffs buitenkweekje

          UPDATE:

          naar de storm heeft geen een plant gelijd eronder, was er op tijd bij, ondanks de blackJack die de storm doorstond maar een paar uur later weer mooi rechtstond, zonder scheuren of afgebroken takken.

          Comment


            #35
            Re: staffs buitenkweekje

            wat wil je dat we posten ziet er super uit dus ...... goed bezig lol durban poision , ongv 1.75 m hoog nu (wel tegen de haag aangesnoerd )

            jah , storm , het heeft hier ook lelijk gedaan , maar heb maar 1 plant buiten , en die is al sterk genoeg lol

            Comment


              #36
              Re: staffs buitenkweekje

              Oorspronkelijk geplaatst door sprinterke2 View Post
              wat wil je dat we posten ziet er super uit dus ...... goed bezig lol durban poision , ongv 1.75 m hoog nu (wel tegen de haag aangesnoerd )

              jah , storm , het heeft hier ook lelijk gedaan , maar heb maar 1 plant buiten , en die is al sterk genoeg lol
              beter toch maar je hebt die ook beschut als ik me niet vergis he. maarja komt wel goed, die storm ach die paar minuten maargoed we spreken ons weer greetzzz

              Comment


                #37
                Re: staffs buitenkweekje

                Kheb ook storm schade af gebroken takken maar komt goed we blijven door gaan toch stafff
                mooie planten hoor
                God was never on your side..

                Comment


                  #38
                  Re: staffs buitenkweekje

                  Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                  Kheb ook storm schade af gebroken takken maar komt goed we blijven door gaan toch stafff
                  mooie planten hoor
                  en of bella dit is me hobby, zal niemand me afpakken of verbieden gaan.

                  en die storm ma daar was ik al op voorbereid. dus dat zat goed.

                  de bigs doen het lekker in je tuintje he zag ik mooi staan ze erbij greetzz

                  Comment


                    #39
                    Re: staffs buitenkweekje

                    kleine update weer met een dief ditmaal getrapeerd!!!!

                    Foto060 (1224 x 1632).jpgJamaica. Foto061 (1632 x 1224).jpgjamaica close up. Foto063 (1632 x 1224).jpgSanta Maria.

                    Foto065 (1224 x 1632).jpgBubbleGum x Ak-47. Foto068 (1632 x 1224).jpgDe Dader

                    Comment


                      #40
                      Re: staffs buitenkweekje

                      Boontje komt om zijn ...........

                      Enne zou je die Jamica niet is in een grotere pot zetten dadelijk worden de bladeren geel
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #41
                        Re: staffs buitenkweekje

                        pot is goed genoeg voor de jamaica, tis sativa tenslotten he bella. 200 tot 300% hun hoogte in de bloei erbij van wat ze in de groei zijn. dus komt wel goed moet geen 4meter daar hebben haha zoals je op de foto al kan zien zit ik ook met een max hoogte verbonden gr staff

                        Comment


                          #42
                          Re: staffs buitenkweekje

                          Hier gaatie ook omhoog zal morgen wel is foto zetten lijk echt veel op die van jou
                          God was never on your side..

                          Comment


                            #43
                            Re: staffs buitenkweekje

                            Staan er mooi op kerel. Denk ook wel dat de pot voldoet. Zeker als je verstandig voed.

                            Grtz.

                            Comment


                              #44
                              Re: staffs buitenkweekje

                              Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
                              Staan er mooi op kerel. Denk ook wel dat de pot voldoet. Zeker als je verstandig voed.

                              Grtz.
                              komt wel goed monty

                              Comment


                                #45
                                Re: staffs buitenkweekje

                                yo mensen, een goede vriend van me die ik destijds 5 zaadjes had geschonken omdat het zijn 1e x is dat die kweekt, ben ik vandaag eens gaan kijken hoe ze het deden en hoe hem de hobby beviel,nou had meteen een big smile en vond het een leuke hobby, maar ook mooi om te zien hoe zoon zaadje zich zosnel ontwikkeld tot een volwassen struik. maar het mooiste vond die nog zijn 18 en 16 vingerigblad. heb voor jullie een fototje dan ook speciaal gemaakt van het 16 vingerig blaadje.zodat degene die dit nog nooit hebben gezien ook eens een idee hebben hoe zowat wel niet zouw moeten uitzien.

                                Foto018 (1632 x 1224).jpg peace staff

                                Comment

                                Bezig...
                                X