Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

staffs buitenkweekje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: staffs buitenkweekje

    zo 5dagen verder de dames gaan tekeer als een gek in dit weer. dus vandaar even 2fotos van vanmiddag. die ik had genomen

    Foto006 (1632 x 1224).jpg links de santa maria rechts is de onbekende, maar weet beduidend weer wat het is. was zo erg in de war. maar dit is een nakomeling van mijn oude eigen (echte gentica) santa maria, waar ik en markster tevens ook over de zaden beschikken.

    Foto007 (1224 x 1632).jpgdeze plant heb ik bemachtigd doordat iemand haar ooit als freebie aanbood, en iemand anders mij weer 1 test zaadje aanbood, dit is dag 7 bloei. op 12uur ook begint het toppen werk in actie te komen zie overal al de witte haartjes uitsteken. helaas is het niet op de foto zienbaar. zal dan ook van deze prachtige jamaica eens een close up gaan nemen een dezer dage.

    de bubble xak47 en black jack doen het ook uitstekend. daar zal ik nog een dezer dagen ook een foto postje van gaan droppen.

    nou dat was het weer greetzz staff meningen en beoordelingen zijn welkom

    Comment


      #17
      Re: staffs buitenkweekje

      Vooral die SM ziet er prachtig uit!

      Is dit weer toch ergens goed voor
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment


        #18
        Re: staffs buitenkweekje

        mooi man zijn groot gewore

        Comment


          #19
          Re: staffs buitenkweekje

          deze plant heb ik bemachtigd doordat iemand haar ooit als freebie aanbood, en iemand anders mij weer 1 test zaadje aanbood, dit is dag 7 bloei. op 12uur ook begint het toppen werk in actie te komen zie overal al de witte haartjes uitsteken. helaas is het niet op de foto zienbaar. zal dan ook van deze prachtige jamaica eens een close up gaan nemen een dezer dage.
          gaat goed die jamaica hihi hoop dat ze in de bloei schiet


          grtz
          Last edited by monty; 1 July 2010, 22:42.

          Comment


            #20
            Re: staffs buitenkweekje

            yo mede hobbyisten en natuur genieters zoals ik beloofd had zouw ik nog de bubblegum x ak47 en blackjack posten nou dan bij deze de fotos:

            Foto014 (1632 x 1224).jpg Black Jack van Sweet Seeds--Black Domina x Jack Herrer.

            Foto015 (1632 x 1224).jpg Bubblegum x Ak-47 van greenlabel.

            Foto020 (1224 x 1632).jpg en zo ziet het van onder uit wanneer langzaam de avond er weer intreedt ( santa maria)

            Comment


              #21
              Re: staffs buitenkweekje

              mooi man grt

              Comment


                #22
                Re: staffs buitenkweekje

                santa maria is een stuk groter of niet? mooi planten hoor

                Comment


                  #23
                  Re: staffs buitenkweekje

                  Oorspronkelijk geplaatst door rik de blower View Post
                  santa maria is een stuk groter of niet? mooi planten hoor
                  eehj rik klopt maar de santa maria staat dan weliswaar ook al een tijd langer . het zit trouwens op de bus he greetzz staf

                  Comment


                    #24
                    Re: staffs buitenkweekje

                    en bedankt iedereen voor de complinten

                    Comment


                      #25
                      Re: staffs buitenkweekje

                      Staan er lekker bij staff gaat goed komen he lekker die blackjack.


                      Grtz.

                      Comment


                        #26
                        Re: staffs buitenkweekje

                        yup zijn n stel mooie gezonde planten die daar staan!komen live trouwens echt tot hun recht.grtz

                        Comment


                          #27
                          Re: staffs buitenkweekje

                          Oorspronkelijk geplaatst door markster View Post
                          yup zijn n stel mooie gezonde planten die daar staan!komen live trouwens echt tot hun recht.grtz

                          Comment


                            #28
                            Re: staffs buitenkweekje

                            beste medegrowers en liefhebbers inmiddels zijn we weer een paar dagen verder. dus hier weer eens een kleine update.

                            Foto029 (1632 x 1224).jpgnou zoals jullie zelf kunnen zien is de santa maria haar echte kenmerken aant waargeven. hoog breed,veel vertakking en gaat alle kanten op,zoals de echte genetica hoort te zijn,doet je denken aan echt wild onkruid.zoals de brazilianen het zelf ooit verklaarden,en we mogen verwachten van de old skool santa maria...dit is dan ook een zeer geslaagd resultaat voor mij.en ben erg trots erop dat me het vrijwel zowat gelukt na veel tijd info en energie erin te steken. ben echt happy over dit resultaat.

                            Foto031 (1632 x 1224).jpg dit is een alledaagse santa maria, wat je vrijwel nog in veel nl zaad winkels kunt krijgen. maar zie eens die kenmerken, de genetica is kapot. deze santa is net zo oud als mijn eigen geslaagde poging met de santa maria. de kenmerken bij deze plant zijn totaal weg. de wilde groei en de wilde bijna bos makende vertakking is hier ook niet echt meer terug te kennen.

                            Foto032 (1632 x 1224).jpgde bubblegum x ak 47 mooi en niet al te moeilijk plantje opzich.

                            Foto033 (1632 x 1224).jpgde laat uitgezette, BLACK JACK

                            greetzz staff

                            Comment


                              #29
                              Re: staffs buitenkweekje

                              Gaat goed daar bij jou he ga zo door
                              God was never on your side..

                              Comment


                                #30
                                Re: staffs buitenkweekje

                                De laatste 3 van je fotos Staff die moet je even hoger in de voeding gooien , verder mooie planten man.

                                Grtz..

                                Comment

                                Bezig...
                                X