Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top44 - Balkonkweek - Poging 2

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Top44 - Balkonkweek - Poging 2

    Korting op 420shop
    Na het succes van vorig jaar ga ik het dit jaar opnieuw proberen. Dit keer met de ervaring van vorig jaar in de broekzak. Zie hier >


    Pre-InfoHet begin

    #2
    Re: Top44 - Balkonkweek - Poging 2

    Laten we hopen dat het je lukt he
    Veel succes in ieder geval!

    Comment


      #3
      Re: Top44 - Balkonkweek - Poging 2

      hmm apart heb dit nog nooit gezien aleen bij me zaailing maar die was gewoon scheef geboren haha ga dit wel zkkr volgen ziet er wel cool uit man respect peace god

      Comment


        #4
        Re: Top44 - Balkonkweek - Poging 2

        Short update: Een paar dagen later...

        De platen hebben het goed gehandled, low stress
        Ze groeien vrolijk door, vooral met dit mooie weer!


        Als ze wat groter zijn is het tijd om ze opzij te binden.

        Comment


          #5
          Re: Top44 - Balkonkweek - Poging 2

          Oorspronkelijk geplaatst door Onthouden View Post
          Na het succes van vorig jaar ga ik het dit jaar opnieuw proberen. Dit keer met de ervaring van vorig jaar in de broekzak. Zie hier >


          Pre-InfoHet begin

          Comment


            #6
            Re: Top44 - Balkonkweek - Poging 2

            Je hebt gelijk, ik doe dit voor het eerst en ik was even de essentie van lst verloren. (drukdruk)
            Ik heb ze aan de pot gebonden:

            Comment


              #7
              Re: Top44 - Balkonkweek - Poging 2

              Mag ik je vragen waarom je ze vastbind? Gewoon uit nieuwsgierigheid

              Grtz
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...verslag-*2010*

              Comment


                #8
                Re: Top44 - Balkonkweek - Poging 2

                Tja dat wilde ik ook vragen.
                En wat doen wij leken dan ?
                Dan googelen we de methode termpjes. LST ... En dan vinden we Lijst Smolders Tilburg, de lijst van de ex-chauffeur van Pim Fortuyn.
                En dat heeft er dan weer helemaal geen zak mee te maken.
                hier is het
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...male-opbrengst

                Comment


                  #9
                  Re: Top44 - Balkonkweek - Poging 2

                  yepyep dat ben ik aan het proberen.

                  Ik ben ze nu constant naar beneden aan het buigen. Maar ik heb het gevoel dat ze best veel stress hebben. Ze groeien niet heel hard. Er zijn ook een aantal bladeren af geknakt, ook de stelen zijn hier en daar wat geknakt dus echt lekker is het niet gegaan.
                  Ze herstellen wel wat meer de laatste tijd, zeker als de zon schijnt.

                  Hier fotos van gisteren:
                  http://img441.imageshack.us/img441/3644/img0623uu.jpg
                  http://img709.imageshack.us/i/img0625x.jpg/
                  http://img32.imageshack.us/img32/8713/img0627j.jpg


                  Zoals je kan zien is de fuck i missed it techniek (fim) niet geslaagd. Ik heb er alleen maar bladeren mee beschadigd.

                  Ik doe het rustig aan nu, ik laat ze lekker langs de pot groeien, ik ga niet meer proberen te fimmen.

                  Comment


                    #10
                    Re: Top44 - Balkonkweek - Poging 2

                    De plantjes zijn flink groter inmiddels. Ik heb ze steeds vastgebonden, ook de nieuwe toppen.
                    De bakken helemaal rondom vol en hebben meerdere toppen per plant.



                    Op 2 plekken is het vastbinden niet helemaal goed gegaan, maar ondanks de knak groeit te top die hier aanzit gewoon door.

                    Comment


                      #11
                      Re: Top44 - Balkonkweek - Poging 2

                      Vind ze er goed uitzien, knakje is niet zo erg. Wel ff in de gaten houden dat het bij vochtig weer niet ga rotten
                      recht is recht. krom is krom.

                      Comment


                        #12
                        Re: Top44 - Balkonkweek - Poging 2

                        Goede morgen smokers!

                        Na een weekje vakantie vind ik het tijd om weer eens te laten weten hoe het met de planten gaat. Er is immers veel gebeurd in de tussentijd.


                        12/7/2010 -
                        De planten zijn alweer een stukje gegroeid, hier een paar photos worth sharing.


                        Kijk die hoeveelheid toppen! het zijn maar vijf planten.

                        Het zou kunnen dat ik er nog een paar over het hoofd zie.


                        3/8/2010 - 5/8/2010
                        Na eerder al twee vrouwtjes gedetermineerd te hebben, heb ik tussen van 3 t/m 5 augustus elke dag een mannetje herkend en verwijderd. Dit zijn voor mij de donkere dagen voor de grower.

                        De hoogste van de drie kwam zonder pot tot mijn schouders.

                        Mannelijke kenmerken:


                        De drie planten (eerste heb ik laten uitdrogen voor ik hem neerhaalde):



                        Ik heb natuurlijk geprobeerd om ze te groeien op de low stress training manier. Hier zie je hoe dat de stam- en takkenvorm heeft gevormd.
                        Hier de onderkant van de plant toen hij nog leefde (1e) en toen hij gekortwiekt was(2e) en een stuk stam van de geknakte plant (3e):



                        En hier de overblijfselen van de drie planten:




                        5/8/2010 -
                        Gelukkig heb ik nog twee vrouwelijke planten, die hebben nu lekker de ruimte op het balkon.




                        Inmiddels ben ik terug van vakantie en staan de planten in bloei! Dus hierover snel een update.



                        Peace!

                        Comment


                          #13
                          Re: Top44 - Balkonkweek - Poging 2

                          gaat goed!
                          had er nog niet eerder gehoord van LST, ziet er wel leuk uit. zou het zelf ook eens willen proberen maar helaas zijn ze daar nu wel al te groot voor
                          veel succes verder
                          grtz

                          Comment


                            #14
                            Re: Top44 - Balkonkweek - Poging 2

                            Volgend jaar dan!


                            Hier een update van de bloeiende planten. Ik geef ze cannaboost accelerator naast de normale bloei voeding. In vergelijking met vorig jaar zijn de buds nu al groter, alleen de thc moet zich nog wat vermenigvuldigen


                            Hoogte: Het witte raamkozijn tussen de twee ruitjes zit op 2 meter.


                            Comment

                            Bezig...
                            X