Na het succes van vorig jaar ga ik het dit jaar opnieuw proberen. Dit keer met de ervaring van vorig jaar in de broekzak. Zie hier >
Pre-Info
Soort: Top 44
Aantal: 5
Waar: Balkon, plantenbakken met ±13 liter potgrond per plant
Gestart vanaf het zaadje, Niet gefeminiseerd
Toe te passen methoden: LST, fimmen
Te gebruiken hulpmiddelen: Potgrond van de growshop, Canna Terra Vega, [Nog te bepalen bloeifase voeding].
Het begin
Na het ontkiemen van zaadjes voor een vriend ben ik begin mei begonnen met het ontkiemen van mijn eigen zaadjes m.b.v. Sprout Pads en wattenschijfjes.
Het was lekker weer dus de ontkiemde zaadjes konden al snel de grond in.
Ik heb gewacht met de low stress training, fimmen en het geven van voeding tot de plantjes ±20 cm hoog waren. En vandaag was het zover.
Hier wat foto's van de afgelopen weken.
19-5-2010

25-5-2010

29-5-2010

Zoals je ziet ben ik op de laatste foto begonnen met de lst. Ik heb gaatjes in de plantenbakken gemaakt en de plantjes met ijzerdraad naar de zijkant gebogen. Het is de bedoeling dat de planten heel de bak rond gaan.
Het was best moeilijk om je plantjes dit aan te doen maar het resultaat is wel cool!
Ook heb ik net de plantjes gefimd en voor het eerst voeding gegeven.
Keep on smokin' !
Pre-Info
Soort: Top 44
Aantal: 5
Waar: Balkon, plantenbakken met ±13 liter potgrond per plant
Gestart vanaf het zaadje, Niet gefeminiseerd
Toe te passen methoden: LST, fimmen
Te gebruiken hulpmiddelen: Potgrond van de growshop, Canna Terra Vega, [Nog te bepalen bloeifase voeding].
Het begin
Na het ontkiemen van zaadjes voor een vriend ben ik begin mei begonnen met het ontkiemen van mijn eigen zaadjes m.b.v. Sprout Pads en wattenschijfjes.
Het was lekker weer dus de ontkiemde zaadjes konden al snel de grond in.
Ik heb gewacht met de low stress training, fimmen en het geven van voeding tot de plantjes ±20 cm hoog waren. En vandaag was het zover.
Hier wat foto's van de afgelopen weken.
19-5-2010

25-5-2010

29-5-2010

Zoals je ziet ben ik op de laatste foto begonnen met de lst. Ik heb gaatjes in de plantenbakken gemaakt en de plantjes met ijzerdraad naar de zijkant gebogen. Het is de bedoeling dat de planten heel de bak rond gaan.
Het was best moeilijk om je plantjes dit aan te doen maar het resultaat is wel cool!
Ook heb ik net de plantjes gefimd en voor het eerst voeding gegeven.
Keep on smokin' !

Comment