Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

onder de spaanse zon

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    onder de spaanse zon

    Korting op 420shop
    Hi, omdat jullie mij vorig jaar zo goed hebben geholpen met mn eerste buitenplantjes, d8 ik ik ga er een verslag van maken dit jaar .

    Ik heb 7 zaadjes Hercules feminized van sannies shop tussen nat keukenpapier gelegd en zijn alle 7 uitgekomen.DSC01719.jpg



    Daarna in kleine potjes met growmix gezet en na 2 weken in de grond geplant waar ze bijna de hele dag zon hebben, als grond heb ik een goede potgrond met perliet gebruikt.
    Zo zien ze eruit na 1 week in de grond

    DSC01731.jpgDSC01730.jpgDSC01728.jpgDSC01727.jpgDSC01729.jpg

    Ik geef mn vrouwtjes 2 x per week biogrow van biobizz en water na behoefte het kan hier flink warm zijn en ze staan zo geplaatst dat ze vanaf 11 uur tot 9 uur savonds zon hebben.

    Ik heb 2 plantjes in potten gedaan als backup voor de andere planten, dan kan ik er een uit een pot in de grond zetten als het moet.

    Dit is na bijna 2 weken in de grond

    DSC01752.jpgDSC01753.jpgDSC01751.jpgDSC01755.jpgDSC01754.jpg

    Ik zag wat kleine bruine plekjes op onderste blaadjes, iemand een idee wat dat is?
    Ik ga elke week een update plaatsen met foto's
    Ik hoop dat jullie dat leuk vinden.
    Attached Files
    sigpic

    #2
    Re: onder de spaanse zon

    Ziet er allemaal leuk!

    heb je deze planten nou in Spanje staan? of begrijp ik het verkeerd

    Succes met de dames!
    Is het glas halfleeg of halfvol?

    Comment


      #3
      Re: onder de spaanse zon

      Mooi soortje echte krachtpatser.

      Grtz.gg

      Comment


        #4
        Re: onder de spaanse zon

        Hi peterww,

        ja dat klopt ik heb de zaadjes 2500 kilometer laten reizen om ze hier in zuid spanje te laten opgroeien lol.

        @ Amneeshigh- ik hoop dat deze plantjes zo goed zijn als op de site staat
        sigpic

        Comment


          #5
          Re: onder de spaanse zon

          idd heb je je planten nouw in spanje staan want dat word niet egt goed bevestigt ben benieuwt zien er netjes uit hoor ga zo door en ga je zkkr volgen al is dit in spanje peace god

          Comment


            #6
            Re: onder de spaanse zon

            Die zaden zijn wel goed hoor sannie weet wel wat hij doet .

            Kijk je stam is een echte krachtpatser hoor die bouw is onwijs mooi op WTF staan er nog een stel met een verslag.

            Grtz.

            Comment


              #7
              Re: onder de spaanse zon

              Oorspronkelijk geplaatst door thegod View Post
              idd heb je je planten nouw in spanje staan want dat word niet egt goed bevestigt ben benieuwt zien er netjes uit hoor ga zo door en ga je zkkr volgen al is dit in spanje peace god
              Aan de grond te zien staan die idd in spanje, ghehe.

              Gaat prima daarzo wel ff flink zwoegen he die plantgaten maken in die grond. Maar je werk zal zeker beloond worden.

              Veel succes verder.

              Grtz

              Comment


                #8
                Re: onder de spaanse zon

                ok voor de duidelijkheid lol ze staan in spanje in de buurt van Malaga,
                Dat heb je goed gezien Monty, pfff wat een werk is dat geweest om die gaten te maken hakken in de rotsen met grof geschut zweten zweten maar ja het moeten wel grote gaten zijn om de plantjes de ruimte te geven, ik geloof dat er 100 liter per gat inging dus daar kan het niet aan liggen.

                bedankt voor jullie reakties altijd leuk om te lezen
                sigpic

                Comment


                  #9
                  Re: onder de spaanse zon

                  Leuk dat je van het verre spanje een kweekverslag maakt!
                  Veel succes gewenst.

                  Grtz
                  420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                  Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                  Comment


                    #10
                    Re: onder de spaanse zon

                    wauw wat een groeisnelheid,gaan echt bomen worden

                    Comment


                      #11
                      Re: onder de spaanse zon

                      Hoi bedank voor jullie leuke reacties, het is de bedoeling dat ik elke week ff een updateje doe met foto's.
                      Ik heb nog ff wat foto's gemaakt nu staan ze 2 weken in de grond en de nakomelingen nu een week in potten, kunnen jullie gelijk zien dat ik echt in spanje woon lol.

                      DSC01761.jpgDSC01757.jpgDSC01756.jpgDSC01758.jpgDSC01763.jpgDSC01760.jpgDSC01762.jpgDSC01764.jpg
                      Ik zag aardig wat mieren over mn vrouwtjes lopen en wat gaatjes in wat blaadjes dus heb gister ff wat leafcoat van biobizz gekocht voor wat bescherming en gelijk maar wat biologische bestrijding, want vorig jaar had ik behoorlijk last van die kleine witte vliegjes en die grote witte schildluizen.
                      Ik zag al wat van die witte vliegjes en heb wat sprinkhanen die in het nieuwe blad zaten weggehaald.
                      Ik kreeg in de growshop nog een vrouwelijke ice kush zaadje, maarja heb nu al 5 planten in de grond en 2 in potten, je moet hier wel een beetje uitkijken het growen wordt wel gedoogd enigszins en ik woon in een rustig gebied zonder buren maar je moet hier toch uitkijken en genoeg is genoeg. Misschien kan ik het zaadje bewaren tot volgen jaar maar daar heb ik niet zo een goede ervaring mee.

                      Ik heb ze net nog ff opgemeten om te kijken hoeveel ze groeien in een week, ik maak de foto's en zal de hoogte erbij zetten van 1 tm 5.
                      De hoogte is nu :
                      1. 35 cm
                      2. 38 cm
                      3. 36 cm
                      4. 46 cm
                      5. 32 cm
                      Last edited by inti; 6 June 2010, 11:04.
                      sigpic

                      Comment


                        #12
                        Re: onder de spaanse zon

                        aaaaaaaaaaaaaa leuk binne een paar maanden is het feesd in spanje zo te zien succes man grt de kabouter

                        Comment


                          #13
                          Re: onder de spaanse zon

                          Ik weet niet waar ik het meest jarloes moet op zijn op je mooie planten of op dat zalige uitzicht en lokatie aan het strand.
                          Enjoy the sun, the beach and the ganja
                          grtz uit het miezerige belgie

                          Comment


                            #14
                            Re: onder de spaanse zon

                            Idd looks like heaven on earth, veel succes grz

                            Comment


                              #15
                              Re: onder de spaanse zon

                              Prachtig man!
                              Lijkt me zelf ook erg gaaf om in zo'n warm land te kweken.
                              Misschien voor mij in te toekomst.

                              Groetjes

                              Comment

                              Bezig...
                              X