onder de spaanse zon

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #211
    Re: onder de spaanse zon

    Mooizo Inti. Jammer dast je niet geheel tevreden bent maar beter je eigen eerlijk wietje dan god weet wat je rookt. Ik heb met veel plezier je verslag gevolgd en er van meegenoten. Op naart volgende buitenseisoen. Laat het je smaken.\


    Grtz

    Comment

    • inti
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2009
      • 1259

      #212
      Re: onder de spaanse zon

      Idd monty wel lekker mn eigen wietje.
      Iedereen nog bedankt voor de berichtjes en het meedenken, ik heb weer geleerd van jullie thx en tot volgend jaar.
      Ik mis mn plantje nu al lol
      sigpic

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #213
        Re: onder de spaanse zon

        2 en halve kilo daar moet ij het jaar toch wel mee door komen
        En hoe langzamer je cannabis droog en hoe ouder het is hoe sterker het word
        Zie het als wijn laat hem rijpen en de smaak en werking word beter.
        Pas na 3 maanden drogen en rijpen is jou cannabis op zijn toppie

        Groetjes
        God was never on your side..

        Comment

        • tarz
          Retired
          • Sep 2009
          • 118

          #214
          Re: onder de spaanse zon

          mooi verslag inti een waar plezier om te volgen
          het lijkt me toch een mooie opbrengst wat ook mooi meegenomen is en wie weet zoals belladonna het zegt is je weed binnen 3 maanden knock out
          veel stonerdplezier in spanje

          Comment

          • sukkeltje
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • Jun 2010
            • 153

            #215
            Re: onder de spaanse zon

            zeer mooi verslag heb er vol op van genoten (nee geef niet vaak commentaar weet ik foei slecht sukkeltje)

            en zeker geen slechte opbrengst veel plezier ermee

            Comment

            • inti
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2009
              • 1259

              #216
              Re: onder de spaanse zon

              bedankt voor jullie leuke berichtjes heel leuk om te lezen.
              Als ik volgend seizoen nog in dit huis zit komt er zeker een nieuw buiten verslagje.

              @ sukkeltje thx voor je bericht enne het is zeker niet verplicht om commentaar te geven lol
              sigpic

              Comment

              • mister_fix_it
                Elite Stoner
                MemberLucky Member
                • Sep 2009
                • 144

                #217
                Re: onder de spaanse zon

                ik zou zeggen, tot over een half jaar!

                Comment

                • Abel
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2010
                  • 834

                  #218
                  Re: onder de spaanse zon

                  neem Super Lemon Haze heeft al 2 keer op rij de cannabiscup gewonnen

                  Comment

                  • inti
                    Expert Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2009
                    • 1259

                    #219
                    Re: onder de spaanse zon

                    @ mister_fix_it idd geen jaar maar half jaar dat valt dan weer mee lol

                    @ Abel thx voor de tip, ik zag deze ook staan in het rijtje van verradelijke wietjes en kwam regelmatig terug dus die komt er denk ik wel.
                    sigpic

                    Comment

                    • Abel
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2010
                      • 834

                      #220
                      Re: onder de spaanse zon

                      van 1 plant kan je tot 1 kilo opbrengst opleveren

                      Comment

                      • inti
                        Expert Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2009
                        • 1259

                        #221
                        Re: onder de spaanse zon

                        Dat is leuk meegenomen maarre het gaat mij vooral om de stonedheid van de wiet.
                        Zeker omdat het nu een beetje tegenvalt.

                        Dus als iemand nog een tip heeft voor een wietje met een knockout effect hou ik me aanbevolen
                        sigpic

                        Comment

                        Bezig...