Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dakterras kweek Wild Rose 1e kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Dakterras kweek Wild Rose 1e kweek

ok mensen.

Week 3, dag 1
    De plantjes doen het goed Ik heb ze van het dakterras naar beneden verplaatst nadat ik wat luizen betrapte op mijn plantjes. Deze heb ik verwijderd en na een tip van het ouderlijk gezag uit de tocht beneden gezet

Vandaag ga ik de plantjes overpotten in de 16l bakken met royalty mix. Nu heb ik al vernomen dat het het beste is om het te doen als de zon weg is dus word het vanavond, hebben jullie nog tips?
    Attached Files

Comment

hallo wietjunkie
      Je kunt ook als ze savonds uit de zon staan ff lekker de blaadjes besproeien meet een klein beetje voeding.
      bij mij hingen ze ook maar na dat ik dat gedaan had gaat het lekker. (maar niet in de zon besproeien dan verbrand het.)
      ze hoeven ook niet de heledag in de brandende zon als het zo warm is.groeien doen ze toch wel.

Groetjes.

Comment

Waarom denk je dat jou planten nu voeding nodig hebben?
        ze staan in nieuwe aarde daar zit voeding genoeg in.
        Voeding geef je pas als er geen voeding meer in de aarde zit van je planten
        Dus lees is op de zak voor hoe lang er voeding in jou aarde zit.
        Ga je voeding geven als er nog voeding in je aarde zit dan ga je problemen krijgen Overvoeding plekken op bladeren enz
        God was never on your side..

Comment

ok thanks voor het advies, mag ik wel roots geven?

Comment

Hee mensen,

De planten zijn gisteren overgepot zoals jullie zien, ze staan in lava aarde met wat gierkorrels erdoorheen. De wortels zagen er netjes uit.

Nu heb ik een vraag over hoeveel ik ze per dag moet gaan bewateren. Ik heb devolgende spullen ingeslagen:
            Canna Flores en Vega
            En een wortel stimulator.

Nu mag ik alleen nog maar de wortel stimulator gebruiken.

Maar hoeveel water zou ik de plantjes per dag geven ze staan in 17 liter potten.

Alvast bedankt

Sorry voor het niet draaien van de pics
            Attached Files

Comment

Hee mensen,

Week 4 is net aangebroken. Er is eigenlijk niet veel gebeurt behalve dat ze heel erg mooi groeien naar mijn mening. kheb al een paar keer wortel stim toegevoegd, maar met deze regenbuien kom ik er niet aan toe om dit door te zetten komt wel weer als het droger word. Hier wat pics
              Attached Files

Comment

Zo weer even een update,

Het begin van week 5 even niet gefotografeerd omdat de camera mee was op vakantie met de ouders. Er is niet heel veel verandert behalve dat de grote plantjes verpot zijn in 35 liter potten en dat het lelijke eentje waarvan ik dacht dat niets meer zou worden toch aardig is gaan groeien. Ook heb ik nog van een vriend een lemon haze plantje gepot, dit zaadje had hij tot zijn verbazing in de wiet gevonden, deze staat al 2,5 week en groeit ook niet erg goed maar ik laat hem lekker staan

Hier het resultaat.
                Attached Files

Comment

Week 8 (dag 3)

Hallo mensen, na 2 weken in bulgarije gezeten te hebben zijn mijn plantjes flink gegroeid. Ik ben vorige week donderdag al thuis gekomen maar er was geen camera aanwezig. De plantjes doen het goed vind ik, nog niets meegemaakt waarvan ik denk dit hoort niet. Ze krijgen allemaal grow voeding elke dag en water naar behoefte. Het kleine silver hazeje is aardig gaan groeien maar denk niet dat deze de buitenbloei gaat halen wat denken jullie? Voor de rest is het afwachten tot de bloei begint. Hebben jullie nog tips?

Hierbij de foto's:
                  Attached Files

Comment

ziet er goed uit man, hopen op een goede bloei
                    silver haze afdekken, die komt toch niet meer zo groot.
                    niet veel stressen, komt zeker goed

Comment

Hee mensen,

week 13 is bijna aangebroken,

De dames staat er goed bij. Ze zijn een beetje laat begonnen met bloeien de middelste is zelfs nog niet begonnen en het kleintje ook niet. De andere 2 groten zijn nu begonnen met bloeien en gaan lekker. Ik ben begonnen met het geven van canna flower.

Sorry voor de verneukte verlichting

oja en ze geuren trouwens echt totaal niet, is dat erg?

Nog tips?
                      Attached Files
                      Last edited by Wietjunkie; 18 September 2010, 20:01.

Comment

lloooks good

Comment

Ik begin op het punt te geraken dat ik wou dat ik een andere soort had gekweekt, ww ofzo De planten staan er opzich nog steeds netjes bij, ze staan nu ruim 2 weken in de bloei maar echt resultaat zie ik nog niet en hij geurt trouwens totaal niet alleen als het geregend heeft hangt er een milde wietlucht. Ik heb ze altijd voedding gegeven, nou weet ik dat die planten volgens mij nog iets van 3-4 weken moeten bloeien. Denken jullie dat ik nog een lekker wietje kan roken van eigen oogst? alvast bedankt
                          Attached Files

Comment

Ik zie geen probleem ?
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

gaat toch goed ?

Comment

haha ok mensen dank jullie wel, ik heb door dat er geen problemen zijn. Ik hou jullie op de hoogte

Comment

Bezig...
                                X