Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dakterras kweek Wild Rose 1e kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Dakterras kweek Wild Rose 1e kweek

    Ok dan, laat de fotos maar komen, mooie volle planten hoor!

    Q

    Comment


      #32
      Re: Dakterras kweek Wild Rose 1e kweek

      Ziet er heel goed uit hoor .
      Ruiken ze ook niet als je met de toppen beweeg?

      groetejs en jij kan lekker roken van de winter
      God was never on your side..

      Comment


        #33
        Re: Dakterras kweek Wild Rose 1e kweek

        haha thanks, nee ze geuren heel soms als het een beetje geregend heeft maar anders gewoon een soort plantenlucht. mn andere plantje, daar zal ik nog wel een paar foto's van posten de silver haze geloof ik is heel klein maar geurt wel al en is trouwens ook al begonnen met bloeien. Alleen aan dit kleine plantje heb ik niet zoveel aandacht besteed en is volgens mij ook herma fraudiet maar zal wel wat foto's posten.

        Comment


          #34
          Re: Dakterras kweek Wild Rose 1e kweek

          Hier nog wat pics van mn verwaarloosde Silver haze, hij is wel gaan produceren. De reden dat ie verwaarloosd is omdat ik meer op mn big mamma's focusde en deze heel laat is gepot en altijd in de zelfde grond heeft gestaan maarja hij doet het dus:
          Attached Files

          Comment


            #35
            Re: Dakterras kweek Wild Rose 1e kweek

            Hee mensen we zijn weer een weekie verder en het gaat lekker. Soms heb ik wat toprot en als ik dan ff bezig ben met verwijderen heb ik daarna plak handen als een gek en ze beginnen wel lekker te ruiken . Wat minder is is ik ging vandaag wat nieuwe canna flora halen bij de growshop toen zei die kerel dat het helemaal niets meer ging worden en dat ik 2 maanden geleden al had moeten oogsten en dat ik niets meer kan roken, maar jullie zeiden het tegenovergestelde vorige week.

            Wat is waar?
            Attached Files

            Comment


              #36
              Re: Dakterras kweek Wild Rose 1e kweek

              Ze kunnen gerust nog 2 a 3 weken staan .
              Enkel moet je die toprot in het oog houden . Dat kan opeens snel uitbreiden , je moet het uiterst voorzichtig wegnemen er is voldoende info op dit forum te vinden.

              Ben wel jaloers op je hmmm plantjes, ze zien er lekker uit.

              Comment


                #37
                Re: Dakterras kweek Wild Rose 1e kweek

                Oorspronkelijk geplaatst door Wietjunkie View Post
                Hee mensen we zijn weer een weekie verder en het gaat lekker. Soms heb ik wat toprot en als ik dan ff bezig ben met verwijderen heb ik daarna plak handen als een gek en ze beginnen wel lekker te ruiken . Wat minder is is ik ging vandaag wat nieuwe canna flora halen bij de growshop toen zei die kerel dat het helemaal niets meer ging worden en dat ik 2 maanden geleden al had moeten oogsten en dat ik niets meer kan roken, maar jullie zeiden het tegenovergestelde vorige week.

                Wat is waar?
                Dan moet die kerel bij de growshop maar eens wat beter opletten wat z'n klanten doen. Mijn plantjes laat ik nog zeker 2 weken staan. En de laatste 2 weken voor je gaat oogsten stoppen met voeding en minimaal water geven.
                Maar mooie struiken hoor!

                Comment


                  #38
                  Re: Dakterras kweek Wild Rose 1e kweek

                  Die kerel kan beter bij de AH gaan werken... 2 maanden geleden oogsten?
                  Mijn vroegbloeiers zijn in september omgegaan, wat al vroeg was i.t.t. alle andere planten!
                  Houd je maar aan de aangeboden tips en je krijgt een lekker rokertje als beloning!!

                  Comment


                    #39
                    Re: Dakterras kweek Wild Rose 1e kweek

                    Toprot als je even niet kijkt zit het er gigantisch, hierdoor heb ik noodgedwongen een beetje vroeger een paar topjes af moeten knippen. Verder heb ik even en vraagje, mij is verteld dat ik 2 weken voor de oogst minder water moet geven en geen voeding meer. Mijn vraag is: ben ik hier al?
                    Attached Files

                    Comment


                      #40
                      Re: Dakterras kweek Wild Rose 1e kweek

                      Hee mensen,

                      Weekie 5 van de bloei alweer, de toprot is ietsjes afgenomen en de plantjes gaan opzich lekker, van 1 plan zijn de toppen mooi van de rest is het maar een beetje matigjes. Maarja beter iets dan niets.De plantjes hebben een paar dagen droog gestaan i.v.m. vakantie van mijn ouders heb ik even een tentje kunnen maken maar die is nu weer weg. Ik heb wel al wat te vroeg geoogst spul gerookt en dat was best lekker . Mijn vraag is eigenlijk hoe lang zal ik ze nog laten staan? met de kou enz. Misschien kunnen jullie het aflezen aan de foto's die niet hele goedde kwaliteit zijn maar er is gebrek aan beter alvast bedankt.
                      Attached Files

                      Comment


                        #41
                        Re: Dakterras kweek Wild Rose 1e kweek

                        Beste WietJunkie, zeer mooi planten heb je daar staan zeg

                        Probeer op je cristalen te letten met een vergrootglas ofzo en kijk naar de kleur of ze milky of amber zijn mogen ze geoogst worden,moest dit je nieks zeggen kijk dan gewoon naar je haartjes , als die 80%bruin zijn kan je oogsten zou ik zeggen,veel succes ermee!

                        Grtz Hash
                        Last edited by Hasharin; 22 October 2010, 18:28.
                        Geniet nooit met mate !

                        Comment

                        Bezig...
                        X