Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 x Auto BleuBerry en 5 x test soortje Basic's in de tuin

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    5 x Auto BleuBerry en 5 x test soortje Basic's in de tuin

    Korting op 420shop
    ABB 1.jpg3.jpg4.jpgschade.jpgABB 2.jpg1.jpg2.jpgABB 3.jpgABB 4.jpg5 samen.jpg6.jpg

    op 27 Mei als ik even terugdenk ben ik gestart om een buitenkweekie in de tuin te beginnen. ik ben begonnen met 5 stuks Jack Herrer en 5 stuks nieuwe soort van basic's.
    Dit is een nieuw medicinaal soortje om te proberen. in de loop van de tijd bleken de JH niets te doen en zijn daar voor in de plaats gekomen 5 stuke Auto Bleuberry

    alles is regulier zaad, en wil 5 dames overhouden, ze staan tenslotte in de tuin, en ik heb een hele open tuin, iedereen die langsloopt kan er zo inkijken.

    van de 5 ABB is er 1 bij die er vreemd uitziet, maar we zien wel wat het gaat brengen.

    alles komt straks te staan in eigen grondmix, wat bestaat uit medium van de vorige kweek aangevuld met cocopeat en wat potgrond, met kalkkorrels met magnesium, beendermeel en Myco Madness. dit alles ingewaterd met wortelstimulator van Hypro.

    de pica's zijn van hedenmorgen, en ze genieten heel erg van het mooie weer. De ABB zullen denk ik van de week in hun definitieve behuizing gaan komen. nog even kijken wat de potgrootte al gaan worden.

    Dit is eigenlijk mijn eerste keer autoflower dus ben er best wel nieuwsgierig naar.

    grtz,
    Djzusie
    Last edited by Djzusie; 6 October 2010, 00:07.

    #2
    Re: 5 x Auto BleuBerry en 5 x test soortje Basic's in de tuin

    kas 3.jpgABB1.jpgABB2.jpgbak.jpgkas 2.jpgkas.jpgmongooltje.jpg

    buiten gaat alles best lekker, de regen en storm even niet meegerekend. wel is er behalve de natte grond geen schade aangericht.

    de ABB heb ik overgepot, nu 14 dagen van opkomen van de kopjes. nog theoretisch 8 weken te gaan als ik goed geinformeerd ben. Ik ben ook benieuwd wanneer geslacht bekend wordt.

    wel moet ik van het weekend de Basic's ook overpotten, er staat in elk geval al een speciekuip klaar met een lekker mixje. weet nog niet zeker welke ik daarin ga zetten, maar voor de Auto Blueberry's zal het wel een overvloed aan grond zijn.

    nu graag weer een lekker zonnetje zonder al die nattigheid.

    grtz,
    Djzusie

    Comment


      #3
      Re: 5 x Auto BleuBerry en 5 x test soortje Basic's in de tuin

      hee djzusie

      van de auto blueberry kan ik zeggen dat het geslacht na 3-4 weken zichtbaar word
      de bloeitijd daarna is ongeveer 8 weken.
      dus nu nog 9-11 weken te gaan

      verder heel veel succes komende zomerweken

      grtz uit het zonnige zuiden
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        #4
        Re: 5 x Auto BleuBerry en 5 x test soortje Basic's in de tuin

        Thanks zuiderling.

        bij jouw hopelijk ook weer zonnig, kan je best gebruiken.
        ik zit nog wel even te denken wat de beste potgootte moet zijn voor de ABB. ik dacht aan 3 liter of zo. maar daar heb jij vast een mening over. nu staan ze in een 1 literpot (denk ik)

        grtz,
        Djzusie

        Comment


          #5
          Re: 5 x Auto BleuBerry en 5 x test soortje Basic's in de tuin

          drie literpot is altijd beter als 1 liter, dan hebben de wortels de ruimte.

          meestal laten de mannen zich na drie weken al zien en de vrouwtjes duren wat langer, dus geduld is een mooie zaak die beloont kan worden.

          Succes met je kweek.

          Blowsterke
          Enjoy life, it is to short.

          Comment


            #6
            Re: 5 x Auto BleuBerry en 5 x test soortje Basic's in de tuin

            Thanks Blowsterke,

            ik wil alleen niet te grote pot gebruiken, zonde van de grond als de pot toch niet gevuld wordt met wortels. maar als 11 lter nodig zou zijn krijgen ze deze ook wel.

            en geduld heb ik soms wel, hoort erbij zeggen ze. kijken of ik net zo een fraai tuintje kan krijgen als jouw, maar gaat vast niet lukken. moet ik veel meer voor doen.

            grtz,
            Djzusie

            Comment


              #7
              Re: 5 x Auto BleuBerry en 5 x test soortje Basic's in de tuin

              mijn ervaring is dat 11 liter veel te veel is
              max 7 liter zou ik zeggen
              met 3 of 5 liter scoor je ook mooie plantjes als ik het in mijn tuintje hier en daar zo zie

              potje van 3 of 5 liter is dus groot genoeg mijn mening

              grtz angel777
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

              Comment


                #8
                Re: 5 x Auto BleuBerry en 5 x test soortje Basic's in de tuin

                abb2.jpgbasic's.jpgabb1.jpg

                vandaag maar de grootste in een groter onderkomen gezet. ik haal later wel de heren er tussenuit. aan dehoogte te zien zijn er 3 van de 5 die sneller de hoogte ingaan. als dit de mannen zijn blijft er in elke grote pot 1 dame over.

                verder moet ik nog even zoeken naar 5 literpotten, moeten nog ergens in de schuur liggen. maar zover is het nog niet, eerst nog even lekker de ABB laten wortelen, ze groeien in elk geval lekker door.

                grtz,
                Djzusie

                Comment


                  #9
                  Re: 5 x Auto BleuBerry en 5 x test soortje Basic's in de tuin

                  2 x.jpg3 x.jpgabb.jpgallessie.jpgalles.jpg

                  alles groeit lekker verder.

                  vanavond even zien dat ik kan stekken voor geslachtsbepaling. ook hoop ik binnen 2 weken de dames van de ABB kan onderscheiden. er staan nu 10 plantjes in de tuin. en aangezien iedereen in mijn tuin kan kijken wil ik dit toch eigenlijk niet.

                  verder blijken de ABB reeds in een 3 literpot te staan. dus als ik geen 5 literpotten heb zou dit ook nog kunnen, liever iets groter, maar we zien wel wat het gaat worden.

                  so far so good.

                  grtz,
                  Djzusie

                  Comment


                    #10
                    Re: 5 x Auto BleuBerry en 5 x test soortje Basic's in de tuin

                    ABB2.jpgBW2in1pot.jpgABB's.jpgBW1.jpgABB1.jpgBW1-blaadje.jpgBWgetopt.jpgBW3in1pot.jpg

                    van de week de Basic's getopt en de topjes op 12/12 gezet in plugjes onder een TL in een prop. hopelijk slaan ze aan en weet ik binnenkort het geslacht.
                    verder gaan ze best wel hard nu, erg groeizaam weer. de blaadjes zien er niet ontzettend mooi uit, veel beesies in de tuin denk ik.
                    ABB-mongooltje.jpg
                    en het mongooltje
                    tuintje.jpg
                    en hier mijn rijdende tuintje.

                    grtz,
                    Djzusie

                    Comment


                      #11
                      Re: 5 x Auto BleuBerry en 5 x test soortje Basic's in de tuin

                      ziet er netjes uit djzusie
                      dat ze maar snel gaan bloeien
                      en hopen dat de laatste 4 weken van de bloei alleen maar zon schijnt
                      ik blijf meespieken

                      grtz angel777
                      HOE MOET IK ONTKIEMEN
                      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                      Comment


                        #12
                        Re: 5 x Auto BleuBerry en 5 x test soortje Basic's in de tuin

                        Thanks Angel,

                        en zon kunnen er nu wel meer gebruiken toch?
                        en we zien wel hoe snel de ABB gaan bloeien. Als ik heel goed kijk zou het kunnen zijn dat ik wat zie komen, minder dan een MM groot. maar we hebben de tijd.

                        had je ook al eens zo een mongooltje gehad, dit zaadje kwam ook moeilijker op. laat hem/haar maar staan voorlopig, ben wel benieuwd.

                        grtz,
                        Djzusie

                        Comment


                          #13
                          Re: 5 x Auto BleuBerry en 5 x test soortje Basic's in de tuin

                          0,0ABB's.jpgbasic's.jpgkuip 1.jpgtuintje.jpgpot 1.jpgpot 1 blad.jpg

                          Comment


                            #14
                            Re: 5 x Auto BleuBerry en 5 x test soortje Basic's in de tuin

                            1 in pot.jpgtuintje.jpgabb 1.jpgabb 3.jpg2in pot.jpgtuintje vooraf.jpgabb 4.jpgabb 2.jpg

                            Comment


                              #15
                              Re: 5 x Auto BleuBerry en 5 x test soortje Basic's in de tuin

                              kan niks anders zeggen als: ga zo door, ziet er netjes uit

                              grtz angel777
                              HOE MOET IK ONTKIEMEN
                              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                              Comment

                              Bezig...
                              X