Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 x Auto BleuBerry en 5 x test soortje Basic's in de tuin

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: 5 x Auto BleuBerry en 5 x test soortje Basic's in de tuin

    1,0.jpg1,3.jpg1,1.jpglager.jpg2,0.jpg2,1.jpgblad.jpgsamen.jpgBasic's.jpg

    hoe staat het er nu voor.

    alles nog erg groen, op een enkel blaadje na wat een beetje lichter wordt.

    de grootste lijkt nu in het laatste stadium gekomen te zijn terwijl het ex-mongooltje nog geen bruine haartjes heeft. Ook heeft deze een veel compactere hoofdbud. en het lijkt dat deze een betere opbrengst gaat krijgen, maar we wachten af.

    de zaadjes gaan ook lekker al valt het me wel op dat deze eigenlijk niet echt zoveel gaan strekken als ik had verwacht. ze staan vanaf het begin op 12/12 en eigenlijk onder de verkeerde kleur, 827.

    er wordt niet echt heel veel gedronken, ca. 1,5 liter om de dag per dame. na de laatste voedingsgift nog steeds gewoon op kraantjeswater. het lijkt dat deze dames niet echt veel voeding nodig hebben. geen probleem uiteraard.

    op naar het eind, hoe lang dat ook mag duren.

    grtz,
    Djzusie

    Comment


      #62
      Re: 5 x Auto BleuBerry en 5 x test soortje Basic's in de tuin

      2,2.jpg2,1.jpg3,1.jpg3,2.jpg1,0.jpg2,0.jpg1,1.jpg1,3.jpg3,0.jpg1,2.jpgsamen.jpg2,3.jpg

      alles z'n gangetje, wel weer een beetje spint ontdekt, en de besmette blaadjes verwijderd.
      maar goed in de gaten houden, spuiten is nu geen optie meer.

      grtz,
      Djzusie

      Comment


        #63
        Re: 5 x Auto BleuBerry en 5 x test soortje Basic's in de tuin

        zijn dat die auto blueberry's nog steeds??
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment


          #64
          Re: 5 x Auto BleuBerry en 5 x test soortje Basic's in de tuin

          Ja hoezo? duurt een beetje lang of?

          Comment


            #65
            Re: 5 x Auto BleuBerry en 5 x test soortje Basic's in de tuin

            1,0.jpg1,3.jpg2,0.jpg2,3.jpg2,2.jpg2,1.jpg1,1.jpg1,2.jpgbasic's.jpgbasic's2.jpgbasic's3.jpg

            vandaag 12 weken en 2 dagen na kopjes boven de grond. en 5 weken en 4 (of zo) dagen vanaf de bloeiverschijnselen, staan de 2 auto BlueBerry's er zo bij. de ca. 10 weken die ze normaal erover horen te doen zijn al een tijdje voorbij, maar misschien dat de fijne hollandse zomer alles een beetje vertraagd heeft.

            niet echt meer spint te vinden, als ik een blaadje vind met symptomen verwijder ik dat direct.

            de Trichjes zijn nog allemaal helder, dus vast nog wel een weekje of 2 nodig.

            verder de Basic's voor de herma test groeien ook best goed, en ben benieuwd wanneer daar iets van Bloei in te zien is, deze staan nu 13 dagen boven de grond, en volgens mij aan de 3e internode bezig.
            En vanaf het begin op 12/12, heb ik ook nog nooit gedaan plantjes/zaadjes meteen op 12/12, maar blijven wel erg klein.

            so far so good.

            grtz,
            Djzusie
            Last edited by Djzusie; 24 September 2010, 22:36.

            Comment


              #66
              Re: 5 x Auto BleuBerry en 5 x test soortje Basic's in de tuin

              1,4.jpg1,2.jpg1,0.jpg2,3.jpg1,1.jpgsamen.jpg2,0.jpg2,1.jpg1,3.jpgtemp.jpgbas1.jpgbas2.jpgman2.jpgman.jpg


              nog steeds de ABB's en de hermatesters.

              nog steeds niet klaar, en duurt nog wel een tijdje zo te zien.
              hier en daar soms wat spintverschijnselen, maar niets schokkend.

              de eerste man gespot bij de basic's. wel erg kort en compact, en bijna geen worteltjes. aparte groei.
              niet dat ik er veel aan doe, geen voeding, direct op 12/12, heel soms wat gesproeid, 1 keer wat wortelstimulator.

              grtz,
              Djzusie

              Comment


                #67
                Re: 5 x Auto BleuBerry en 5 x test soortje Basic's in de tuin

                1,0.jpg2,0.jpg1,1.jpg2,1.jpg1,3.jpg1,2.jpgB1,1.jpgB1,2.jpgB1,3.jpgB1,0.jpg

                de ABB's staan er nog alleen niet erg lang meer denk ik. de grootste heeft wat meeldauw, maar ook al wat amber trichjes. de kleinste begint met bruine haren maken, dus gaat ook lekker door.

                nog 2 Basic's over, waarvan 1 een zekere man, maar even afwachten of er ook witte haartjes aankomen.

                grtz,
                Djzusie

                Comment


                  #68
                  Re: 5 x Auto BleuBerry en 5 x test soortje Basic's in de tuin

                  ik loop weer achter zie ik al
                  ziet er nog steeds smakelijk uit
                  en met zoveel geduld kunnen laten staan
                  'n echte top(jes)kweker

                  grtz angel777
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                  Comment


                    #69
                    Re: 5 x Auto BleuBerry en 5 x test soortje Basic's in de tuin

                    nou je was nog net op tijd. vanavond wezen kijken en toen dit. knak.jpg



                    toen maar besloten alles te knippen, wel wat amberkleurige trichjes, maar ook wat meeldauw en spint. en hier de resultaten. 1 foto daar zie je de goede kleur, anders lijken ze nog erg vroeg geoogst te zijn.
                    6 top hoge.jpg5 korte.jpg7 hoge.jpg
                    3 top1.jpg1.jpg4 top 2.jpg8 alles.jpg2.jpg9.jpg

                    alles bij elkaar is de opbrengst me erg meegevallen, ik had niet zo een goed gevoel bij een autoflower, maar dat kwam meer door een hele beperkte ervaring met een LR1, en alles wat ik gelezen heb.

                    nou nog even drogen kijken wat er overblijft.

                    grtz,
                    Djzusie

                    Comment


                      #70
                      Re: 5 x Auto BleuBerry en 5 x test soortje Basic's in de tuin

                      de oogst is droog gewogen, en het resultaat is 98 Gram. en dat van 2 Dametjes.

                      dat is veel beter dan ik had verwacht, nu nog even curen, en zien hoe het bevalt.

                      grtz,
                      Djzusie

                      Comment


                        #71
                        Re: 5 x Auto BleuBerry en 5 x test soortje Basic's in de tuin

                        Dat bevallen zal wel meevallen
                        Laat het je smaken.....

                        Comment


                          #72
                          Re: 5 x Auto BleuBerry en 5 x test soortje Basic's in de tuin

                          Heerlijke opbrengst en je eigen rokertje.
                          Wat wil je nog meer.

                          Geniet er van.

                          Blowsterke
                          Enjoy life, it is to short.

                          Comment


                            #73
                            Re: 5 x Auto BleuBerry en 5 x test soortje Basic's in de tuin

                            Vale,
                            Thanks,
                            de werking hier is het belangrijkste, dus daarom even afwachten. maar ik verwacht IDD dat dat goed komt.

                            Blowsterke,
                            zeker een fijne opbrengst, gelukkig ook de luxe in huis, om ze binnen te zetten, anders had het vast wat minder geweest. maar kwaliteit staat voorop.
                            en eigen rokertje dat is wat we willen.

                            grtz,
                            Djzusie

                            Comment


                              #74
                              Re: 5 x Auto BleuBerry en 5 x test soortje Basic's in de tuin

                              hee djzusie
                              wanneer ben je weer in de buurt

                              supermooie opbrengst
                              nog 'n beter resultaat als ik zelfs

                              het mag gezegd worden maar je blijft toch weer bewijzen dat je 'n top(jes)kweker bent.

                              grtz angel777
                              HOE MOET IK ONTKIEMEN
                              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                              Comment


                                #75
                                Re: 5 x Auto BleuBerry en 5 x test soortje Basic's in de tuin

                                Thanks Angel, voor het Top(jes)compliment.

                                en als je wat tips nodig hebt hoor ik het wel. Ghehehe, ik heb gewoon beginnersautoflowergeluk, en het afbloeien binnen onder de T5 heeft zeker meegeholpen.

                                zal wel wat voor je bewaren, je hoort wel als ik in de buurt kom.

                                grtz,
                                Djzusie

                                Comment

                                Bezig...
                                X